Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pk-seudulla liikkeellä kovaa yskää ja pitkäkestoista kuumetta? (ei SI)

Vierailija
04.11.2009 |

Pojalla ollut kovaa yskää sunnuntaista, ensin kuivaa ja nyt jo lohkeilee. Kuumetta maanantaista, mutta ei kovin korkeaa sellaista kuitenkaan. Nousee ja laskee.

En usko olevan si:aa kun itsellänikin flunssainen olo, ilman kuumetta tosin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi monella korkeaa kuumetta, yskää ja nuhaa. Toisilla mennyt parissa päivässä ohi, toisilla kestänyt viikon. Jälkitautejakin on tullut muutamalle.

Eikä kenelläkään ole si.

Vierailija
2/5 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sellainen kohtalainen kuume, joka nousee ja laskee ja järkyttävä yskä. Ollaan tänään menossa vielä käymään lääkärissä, kun ei saatu aikaa aikaisemmin. Varmaan siis kotihoitoa ainakin loppuviikon. Meillä vanhemmillakin on ollut yskää, mutta ei kuumetta, joten samaa tautia tää varmaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Aamulehden keskusteluissa useat ovat sanoneet, ettei ole ollut kuin yskää ja kuumetta. Sikainfluenssa voi olla lisäksi kuumeetonkin.

Vierailija
4/5 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuun kuivaa yskää mutta sitten muuttui repiväksi ja limaiseksi.. alkava keuhkokuume oli

Vierailija
5/5 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"on se jännää, että tästä sikainfluenssasta niin paljon puhutaan, kerrotaan taudin vaaroista riskiryhmään kuuluville, mutta tosipaikan tullen, sitä ei vakavasti oteta.

miehelläni alkoi ko.tauti viikko siiten sunnuntaina 38 asteen kuumeella. maanantai- aamuna soitettiin terveyskeskukseen huolestuneina, koska itse olen raskaana, joten kuulun riskiryhmään. ei meinannut mies päästä edes sairaanhoitajan luokse, koska oireet olivat aivan liian vähäiset. vasta liioiteltuaan oireitaan, lupasivat ottaa kokeita. seuraavana päivänä tulivat positiiviset koetulokset.

minä, joka olin huolissani vauvani kohtalosta, kärsin "vain" kurkkukivusta. kertoivat TAYSissa, että kannattaa soittaa vasta sitten, kun oikeat oireet ilmenee, kuten korkea kuume. keskiviikkoyönä nousi kuume 37,6:en. TAYSissa oltiin edelleen sitä miltä, että minulla on ihan normaali flunssa. koska ei ole noussut korkea kuume. ja sehän ei koskaan korkeammalle noussutkaan! asiaa ei otettu tosissaan ennen, kuin mies ärähti hoitajalle,ja vaati lääkäriä puhelimeen. vasta silloin alkoivat uskoa, että on tosi kyseessä.

aamulla mentiin ACUTAan, jossa odoteltiin lääkärien (synnytys- ja infektiolääkärin) konsulstointia, ja päätöstä Tamiflu-lääkkeen aloittamista 2 tuntia. tällöin myös minusta otettiin kokeita, ja tulos oli.... yllätys, yllätys POSITIIVINEN.

on se helppoa väheksyä tautia, jos ei itse kuulu riskiryhmään, taikka vastuulla ei ole toisen elämää..."

http://www.aamulehti.fi/teema/sikainfluenssa/sikainfluenssaepidemia-on-…

Voi olla vain kurkkukipua ja silti si?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme