Siis onko jonkun mielestä väärin
nauttia jouluna se yksi punaviinilasillinen ruuan kanssa?
Kommentit (8)
Mielestäni örväkännit on suuren ikäluokan mieleen, nykyään harvempi harrastaa perheoloissa... vai olenko väärässä?
Kyllähän sinäkin nyt tiedät, että ei se siihen yhteen jää... Ja vaikka jäisikin, niin lapsia se ahdistaa ja hämmentää kuitenkin ja pilaa lasten joulun. Muistathan, että et anna miehesikään pilata lasten joulua juomalla yhtä saunakaljaa...
=)
Eikä sillon tällöin muutenkaan. Me tehdään näin, ja ajatelkaa; meillä on jopa lapsia!
No kyllä minä aion sen viinilasillisen juoda..
Olen varmasti sitten ihan hirveä alkoholisti kun juon yhden lasillisen..
Muuten en alkoholia oikeastaan käytä.. juhannuksena ehkä..
Olen niin hirveän itsekäs että pilaan lapsen joulun oman nautintoni vuoksi..:D
Ap.
ruoan kanssa lasillinen pari viiniä ja jälkiruokakahvin kera konjakkia tai likööriä,
nehän vain laskee "ähkyä",
kun on monen tunnin ruokailusessio ja raskaita ruokia, niin ei tuollaiset määrät tunnu missään!
näkevät tämän ongelmana. Silloin on parempi jättää se yksi lasillinen ottamatta, koska alkoholiongelmainen ei voi jättää yhteen lasilliseen.
jos ei itteensä humalaan juo. Kyllä meillä ainakin otetaan esim. viiniä ruuan kanssa, vaikka lapsi olisikin kotona. Vanhemmiten (sitten, kun näistä asioista ymmärtää jotain) lapsi toivottavasti tajuaa, että sitä ei tarvitse kännejä vedellä vaan sitä voi ottaa hallitusti ja nauttia ruuan kanssa.
Ainakaan se ei oo sitten "raitis joulu". Että mieti nyt vielä vähän, kannattaako uhrata raitis joulu oman nautinnon vuoksi. Lapses vastaa sit kouluiässä kaikkiin kyselyihin, että kyllä mua ahdisti kun ei koskaan ollut raitista joulua.