Asun Aurinkolahdessa ( ei merinäköalaa)
ja muutenkin paska paikka. Älkää hyvät ihmiset uskoko kun ylistetään tän paikan ihanuutta. Ei paljon lohduta meren läheisyys ja ranta kun öisin kuuntelen känniääliöiden tappeluja ja nuorten melskaamista. Viime yönä oli kai joku jengitappelu tossa kadulla. "Kiva" kasvattaa täällä lapsia. No ei, me muutetaan täältä ennekuin menevät päiväkotiin ja kouluun, se on varma.
Kommentit (32)
Kieltämättä varsinkin kesäisin iltakävelyllä rannalla ollessa se huutelu ärsyttää, mitään tappeluita en silti ole koskaan todistanut. Ja yleisesti ottaen: uusi ja hyvä asunto, kivat naapurit, vieressä niin luontoa kuin kauppakeskus ja metrokin... mistäs muualta suomesta löydät samanlaisen?
vanhassa Vuosaaressa, jossa lähinnä vanhaa asuntokantaa eikä niin paljon vuokrataloja. Aurinkolahtelaisella taitaa olla nyt hiukan vääristynyt käsitys siitä, missä niitä häiriöitä Vuosaaressa oikein on...
Lieneekö niitä häiriöitä nyt edes niin kamalan paljoa, kuin annetaan ymmärtää. Itse olemme asuneet melkein 10 v. omistusasunnossa vanhassa Vuosaaressa metroaseman läheisyydessä ja viihtyneet oikein hyvin ilman mitään järjestyshäiriöitä.
Tai sitten mä olen ymmärtänyt ihan väärin mikä aurinkolahtea ja mikä on mitäkin aluetta?
Se on hei Vuosaaressa! Eiks se jo kerro jotain?
Kuka terve sinne nyt oikeesti edes muuttaa? Se on hei Vuosaaressa! Eiks se jo kerro jotain?
tämä on täynnä sairasta porukkaa, ihan oikeesti hei!! Muurit pitäis ympärille rakentaa niin teidän ei tarvitse pelätä!!
Missähän hoitolassa sinä majailet?
Kuka terve sinne nyt oikeesti edes muuttaa? Se on hei Vuosaaressa! Eiks se jo kerro jotain?
tämä on täynnä sairasta porukkaa, ihan oikeesti hei!! Muurit pitäis ympärille rakentaa niin teidän ei tarvitse pelätä!! Missähän hoitolassa sinä majailet?
Päivittäin saa vartista lukea kun vuosaaressa sattuu ja tapahtuu, ihan turha selittää että se on rauhaisaa asuinaluetta, kukaan ei usko.
tämä on täynnä sairasta porukkaa, ihan oikeesti hei!! Muurit pitäis ympärille rakentaa niin teidän ei tarvitse pelätä!! Missähän hoitolassa sinä majailet?
Päivittäin saa vartista lukea kun vuosaaressa sattuu ja tapahtuu, ihan turha selittää että se on rauhaisaa asuinaluetta, kukaan ei usko.
Siellä viimeisintä tietoa mitä sattuu ja tapahtuu aurinkolahdessa.
3 vuotta Aurinkolahdessa olen asunut enkä ikinä ole mitään muuta häirötä todennut kuin LAPSIPERHEET tuossa hiekkalaatikolla kiljumassa kesäaamuisin!!!! Niin ja olen siis lapsirakas ja vauvakuumeinenkin!
Aurinkolahti on siis uudempaa asuinaluetta, minun käsitykseni on, että rajoittuu kanavaan, rantaan ja sitten Mustankivenpuistoon, josta alkaa sitten Vuosaari/Rastila (jossa niitä ongelmia on enemmänkin).
Ja ne poliisijutut, mitä on ollut lehdissä, on ollut VANHAN VUOSAAREN puolella, joka on metroradan toisella puolella!!!
Koska koko Aurinkolahti on pelkkää asuntoa ihan muutamaa ravintolaa (ei siis mitään räkäläkapakkaa!!!) lukuunottamatta, on tämä alue äärettömän rauhallinen, koska kaikki mölyävä rupusakki ja känniääliöt lähtevät asemalta VANHAAN VUOSAAREEN remuamaan tai RASTILAN suuntaan!
Alueella on myös kaupungin vuokrataloja, mutta niistä en tiedä mitään, tietysti asukkaat ovat kirjavampaa, ehkä ne meluajat on siellä sitten...
Liikun joskus rannalla itsekin kesäisin ilta-aikaan, mutta en ole huomannut mitään teinibileitä tms. vaan ihan normaalia "hengailua" nuorten kohdalla. Poliisia en ole rannalla koskaan nähnyt (en asu ihan vieressä), muutaman kerran on taloni ohi ajanut.
Pauligin tehdas kun puretaan ja tilalle rakennetaan asuntoja, en tiedä mitä se tekee alueelle, mutta ainakin nyt on äärettömäön rauhallinen alue sekä päivisin että öisin (olen tullut kotiin myös öisin ja tuskin kukaan tulee vastaan saati että melua olisi...)!
Siis kertokaa, te jotka olette melua nähneet ja kuulleet, että millähän kadulla ja mihinköhän aikaan ja kuinkahan usein??? Jos nyt kerran vuodessa teinit mölyää, se on normaalia, kaupungissa kun asutaan. Minä en ole kuullut edes sitä yhtä kertaa ääniä yhtään mistään 3 vuoden aikana!
3 vuotta Aurinkolahdessa olen asunut enkä ikinä ole mitään muuta häirötä todennut kuin LAPSIPERHEET tuossa hiekkalaatikolla kiljumassa kesäaamuisin!!!! Niin ja olen siis lapsirakas ja vauvakuumeinenkin! Aurinkolahti on siis uudempaa asuinaluetta, minun käsitykseni on, että rajoittuu kanavaan, rantaan ja sitten Mustankivenpuistoon, josta alkaa sitten Vuosaari/Rastila (jossa niitä ongelmia on enemmänkin). Ja ne poliisijutut, mitä on ollut lehdissä, on ollut VANHAN VUOSAAREN puolella, joka on metroradan toisella puolella!!! Koska koko Aurinkolahti on pelkkää asuntoa ihan muutamaa ravintolaa (ei siis mitään räkäläkapakkaa!!!) lukuunottamatta, on tämä alue äärettömän rauhallinen, koska kaikki mölyävä rupusakki ja känniääliöt lähtevät asemalta VANHAAN VUOSAAREEN remuamaan tai RASTILAN suuntaan! Alueella on myös kaupungin vuokrataloja, mutta niistä en tiedä mitään, tietysti asukkaat ovat kirjavampaa, ehkä ne meluajat on siellä sitten... Liikun joskus rannalla itsekin kesäisin ilta-aikaan, mutta en ole huomannut mitään teinibileitä tms. vaan ihan normaalia "hengailua" nuorten kohdalla. Poliisia en ole rannalla koskaan nähnyt (en asu ihan vieressä), muutaman kerran on taloni ohi ajanut. Pauligin tehdas kun puretaan ja tilalle rakennetaan asuntoja, en tiedä mitä se tekee alueelle, mutta ainakin nyt on äärettömäön rauhallinen alue sekä päivisin että öisin (olen tullut kotiin myös öisin ja tuskin kukaan tulee vastaan saati että melua olisi...)! Siis kertokaa, te jotka olette melua nähneet ja kuulleet, että millähän kadulla ja mihinköhän aikaan ja kuinkahan usein??? Jos nyt kerran vuodessa teinit mölyää, se on normaalia, kaupungissa kun asutaan. Minä en ole kuullut edes sitä yhtä kertaa ääniä yhtään mistään 3 vuoden aikana!
"en ikinä"
En, en missään muodossa! Kertokaa missä ja minkälaista häiriötä?! Enemmän Vuosaaren metroasemalla näkee häriötä ja sitä remuavaa teiniä kuin Aurinkolahdessa!!
En, en missään muodossa! Kertokaa missä ja minkälaista häiriötä?! Enemmän Vuosaaren metroasemalla näkee häriötä ja sitä remuavaa teiniä kuin Aurinkolahdessa!!
Yritä nyt ymmärtää ja myönnä itsellesi se että ei Aurinkolahti mikään lintukoto ole! Ei ole kyse siitä ettäkö muualla ei olisi häiriöitä enemmän, vaan siitä että sitä on myös Aurinkolahdessa.
Onko paikka sen jälkeen muuttunut, vai olinko todella niin sokea?
Kiinostaa todella, sillä omistamme edelleen asunnon Aurinkolahdessa ja kun palaamme Suomeen muutamme joko sonne tai jonnekin muualle, mutta tarkoitus olisi sitten tehdä siitä mihin muutetaan pysyvä koti lapsille. Koulujen puolesta tekisi mieli muuttaa muualle, mutta alueena tykättiin todella paljon Aurinkolahdesta. Ollaan jopa suunniteltu asunnon ostoa merinäköalalla (eräs tuttu on luopumassa omastaan kun käyttöaste on lähes 0).