Mua ärsyttää kaikki SI-urpot!
Miten täällä maassa voi asua näin tyhmää valistumatonta porukkaa ja miten niin suuri osa niistä päätyy tälle palstalle?
-vastustetaan rokotetta ja uskotaan salaliittoteorioihin
-vähätellään tautia "possuflunssaksi"
-uskotaan että "en minä saa sitä tautia kun käyn vain kaupassa ja töissä!"
-jne
Ärsyttää kaiken maailman urvelot!
Kommentit (56)
Suomalaiset rokotusasiantuntijat ovat alansa kansainvälistä huippua
Nimiä kehiin.
tutkijat ym. joilla on asiantuntemusta nimenomaan rokotteista. Yksikään näistä ihmisistä ei taatusti jätä yhtään rokotusta ottamatta.
ihan yhtä vaihtelevaa tasoa puolin ja toisin.
että näissä ketjuissa rokotuksia vastustavat ovat niitä, joilla äidinkieli pahasti hakusessa -rokotus asiantuntijat -reakoi -sveitsi Menee nyt vähän aiheen vierestä, mutta niin se kai on, että ihmiseltä, joka ei osaa kirjoittaa, ei voi myöskään odottaa kykyä lähdekritiikkiin..
Täällä Briteissä kukaan ei puhu koko rokotteesta, saati sen ottamisesta.
Etsikää rokotetutkimuksia netistä ja katsokaa tekijöitä tai osallistukaa alan kongresseihin ja katsokaa, ketkä siellä puhuvat. Maamme kokoon nähden suomalaiset asiantuntijat ovat poikkeuksellisen runsaslukuisesti edustettuina.
esittäjällä.
Etsikää rokotetutkimuksia netistä ja katsokaa tekijöitä tai osallistukaa alan kongresseihin ja katsokaa, ketkä siellä puhuvat. Maamme kokoon nähden suomalaiset asiantuntijat ovat poikkeuksellisen runsaslukuisesti edustettuina.
ihmiset että meillä täällä av:llä ei kaikilla ole se suomi äidinkieli. Minä olen mm tähän ketjuun kirjoittanut eikä suomi ole vahvuuteni.
Suomi taitaa olla ainut maa, jossa suhtautuminen asiaan on noin hysteerinen. en ole minakaan kuullut tyokavereiden tai tuttujen puhuvat rokotteesta.
ap kaikessa älykkydessään kuvittelee tämän koskevan jotakin pientä osaa suomalaisia!? Katsopa maailman uutisia, miten paljon siellä vastustetaan rokottamista! Ranskalaisista vain 17% on halukas ottamaan rokotteen, saksalaisista 12%. Usassa kolmasosa vanhemmista ei halua lapselleen rokotetta, jne. Kaikki hekö lukevat rokoteinfoa?
esittäjällä.
mutta jos et tätä asiaa tiedä, et selvästikään tiedä rokotemaailmasta perusteitakaan. Minulla ei ole tarvetta todistella väitettäni, jokainen voi itse etsiä tietoa sen tueksi hyvin simppelisti vaikkapa mainitsemaani googlea apuna käyttäen.
Vinkiksi vielä: Etkö ole koskaan miettinyt, miksi Suomessa on käynnissä niin paljon isoja kansainvälisiä rokotustutkimuksia? Luuletko, että niitä tehtäisiin maassa, jossa ei olisi huippuasiantuntemusta?
Kuolemia tietysti myös enemmän, siellä. Eikö rokotusta ole tarjolla, vai sitä ei haluta ottaa?
Siis ei ainoastaan ole parhaillaan käynnissä vaan on vuosien saatossa tehty ja edelleen tehdään.
Enemmistö suomalaisista ei aio ottaa H1N1-rokotusta
julkaistu 28.10. klo 16:59, päivitetty 28.10. klo 17:33
Yli puolet suomalaisista ei aio ottaa sikainfluenssarokotusta. Taloustutkimuksen kyselyssä 56 prosenttia vastaajista sanoi, ettei aio hankkia rokotetta.
YLE TV2:n Suomi express -ohjelman teettämässä kyselyssä rokotteen aikoi ottaa 26 prosenttia vastaajista, 18 prosenttia ei osannut sanoa.
Taloustutkimus kysyi asiaa 503:lta suomalaiselta eri puolilla maata 21. - 22.10. Tutkimuksen virhemarginaali on 4,1 prosenttiyksikköä suuntaansa.
Koko väestön sikainfluenssarokotukset käynnistyvät aikaisintaan viikkojen kuluttua. Ei-riskiryhmäläiset eivät sitä ennen rokotetta saa, elleivät he ole terveydenhuollon ammattilaisia. Rokotusten tarkka etenemisaikataulu riippuu siitä, kuinka suosittu rokote on. Riskiryhmien ulkopuolisia ihmisiä on Suomessa kaksi miljoonaa.
Suomi express TV2:lla torstaina klo 19.20.
YLE Uutiset
Hassua miten tällä palstalla on kerääntyneenä kaikki rokoteuskovaiset hysteerikot.
kommentoi että kyselyjen mukaanhan 60% brittilääkäreistäkään ei aio ottaa rokotetta.
Kuolemia tietysti myös enemmän, siellä. Eikö rokotusta ole tarjolla, vai sitä ei haluta ottaa?
Uskokaa nyt hyvät ihmiset, ettei meitä yritetä tappaa sillä rokotteella!!
Mä luulen, että on olemassa helpompiakin keinoja ihmiskunnan henkilömäärän pienentämiseksi, kuin kehoitus suojata itsensä vakavaa tautia vastaan!!
Ihme porukkaa ootte, muuta ei voi sanoa.
väitteittesi tueksi. Näin vähän arvelinkin :)
esittäjällä.
mutta jos et tätä asiaa tiedä, et selvästikään tiedä rokotemaailmasta perusteitakaan. Minulla ei ole tarvetta todistella väitettäni, jokainen voi itse etsiä tietoa sen tueksi hyvin simppelisti vaikkapa mainitsemaani googlea apuna käyttäen.
Vinkiksi vielä: Etkö ole koskaan miettinyt, miksi Suomessa on käynnissä niin paljon isoja kansainvälisiä rokotustutkimuksia? Luuletko, että niitä tehtäisiin maassa, jossa ei olisi huippuasiantuntemusta?
Ja miksi pitäisikään. Mikään taho täällä ei itsepintaisesti kehoita ottamaan rokotetta. Terveydenhuollon työntekijätuttuni eivät myöskään ole ottaneet rokotetta, vaikka se on heille jo tarjottu.
esittäjällä.
mutta jos et tätä asiaa tiedä, et selvästikään tiedä rokotemaailmasta perusteitakaan. Minulla ei ole tarvetta todistella väitettäni, jokainen voi itse etsiä tietoa sen tueksi hyvin simppelisti vaikkapa mainitsemaani googlea apuna käyttäen. Vinkiksi vielä: Etkö ole koskaan miettinyt, miksi Suomessa on käynnissä niin paljon isoja kansainvälisiä rokotustutkimuksia? Luuletko, että niitä tehtäisiin maassa, jossa ei olisi huippuasiantuntemusta?
Kommenttisi osoittaa, ettet todellakaan tunne asiaa yhtään, joten en jaksa kinastella kanssasi. Mitä odotit, linkkiä sivulle, jossa lukee "se ja se on kansainvälisesti arvostettu rokotusasiantija"? Kuten sanoin, etsi niitä tutkimuksia, lue rokotusalan tieteellisiä julkaisuja, vieraile alan johtavien kv-instanssien sivuilla niin löydät monta tutulta kuulostavaa nimeä. Tietenkin jos ei tiedä rokotteista yhtään mitään, näitä voi olla vaikea löytää. ;)
todistustaakka on sinulla. Mutta etpä taida löytää yhtäkään tutkimusta tai henkilöä, joista aiemmin tässä keskustelussa puhuit ja yleisinä totuuksina huutelit. Voisit näin alkuun kertoa vaikka kymmenisen nimeä, henkilöitä, jotka siis väitteesi mukaan aivan ehdottomasti ottavat tämän rokotteen.
esittäjällä.
mutta jos et tätä asiaa tiedä, et selvästikään tiedä rokotemaailmasta perusteitakaan. Minulla ei ole tarvetta todistella väitettäni, jokainen voi itse etsiä tietoa sen tueksi hyvin simppelisti vaikkapa mainitsemaani googlea apuna käyttäen. Vinkiksi vielä: Etkö ole koskaan miettinyt, miksi Suomessa on käynnissä niin paljon isoja kansainvälisiä rokotustutkimuksia? Luuletko, että niitä tehtäisiin maassa, jossa ei olisi huippuasiantuntemusta?
Kommenttisi osoittaa, ettet todellakaan tunne asiaa yhtään, joten en jaksa kinastella kanssasi. Mitä odotit, linkkiä sivulle, jossa lukee "se ja se on kansainvälisesti arvostettu rokotusasiantija"? Kuten sanoin, etsi niitä tutkimuksia, lue rokotusalan tieteellisiä julkaisuja, vieraile alan johtavien kv-instanssien sivuilla niin löydät monta tutulta kuulostavaa nimeä. Tietenkin jos ei tiedä rokotteista yhtään mitään, näitä voi olla vaikea löytää. ;)
että näissä ketjuissa rokotuksia vastustavat ovat niitä, joilla äidinkieli pahasti hakusessa
-rokotus asiantuntijat
-reakoi
-sveitsi
Menee nyt vähän aiheen vierestä, mutta niin se kai on, että ihmiseltä, joka ei osaa kirjoittaa, ei voi myöskään odottaa kykyä lähdekritiikkiin..