juon siideriä ja lapsi nukkuu
olen siis huono äiti. Haukkukaa nyt kaikki.
Provokatiivisen alun jälkeen...
Oikeasti mitä halusin jakaa teidän kanssa on että olen masentunut, syömishäiriöinen ja ongelmainen 30v äiti.
Mieheni polttaa pilveä ja lupailee tyhjiä ryhdistäytyisestään. Kaikki lupaukset ovat tyhjiä enkä edes usko niihin enää. Suunnittelen jo eroa. Ei ole voimavaroja.
Kommentit (34)
siideristä tai kahdesta ei tule krapula, ja sen voi juoda oli minkäikäisiä lapsia tahansa, nukkumassa tai ylhäällä. Lapsia ei tartte tynnyrissä kasvattaa, vaan mieluummin opettaa kohtuullinen 'alkoholinkäytön' kuin että he sen itse oppivat kadulla teininä 'äkkiä vinkkupullo naamaan' -tyyliin. kumma kun suomessa viinittely on hirvee tabu, heti 'leimataan' jos lasin ottaa, ihme sakkia.
parasta siksi menimmekin juuri naimisiin, mutta mieheni pettää kaikki lupauksensa.
miehen kanssa jolla on huumeongelma?
raskaaksi ja hän lupasi parantaa tapansa
Sellaista ei isän pitäisi tehdä. Kyllä ap voisi uhata ilmiantaa tuon retkun jos ei lopeta käyttöään.
Nimittäin pitäisi ajatella lapsiakin jos tuollainen tulee ilmi sosiaaliviranomaisille niin lapset lähtee vaikka ap yrittäisi kuinka selittää että vain mies käyttää huumeita.
Lapset lähtee ja niitä ei saa helpollta takas. Siitä saa syyttää sitten miestä.
Ja lapsia voi tulla tapaamaan selvin päin. Asumusero nyt ekana. Ei ilmeisesti ole vielä oikein kypsä isäksi, joten pois se sieltä kyttiä keräämästä. Lapsenne ei tarvii mitään vainoiluilmapiiriä.
Saavat sitten ip-osotteen kautta selville osotteen ja nimet niin jää se narkomaani kiinni. Saavat lapsetkin raittiin ilmapiirin.
kommenteistasi. Aivovapaa ei kyllä minua kuvaa millään lailla, kiitos vaan.
ja AP sinuna kyllä ajattelisin LASTA ensinnäkin enkä surkeaa miestä! ALA ELÄÄ LAPSEN ELÄMÄÄ!!TAI AJATTELE AINAKIN SITÄ!!!!!!
mutta olen sen ansainnut,kaverin perheen muutto apuna ollut kokopäivän !
Tässä on minusta syy suomalaisten alkoholisoitumiseen. Suhde alkoholiin ei ole normaali.
Miksi et ota lasia viiniä ihan ilman mitään syytä. Vain nauttiaksesi lasillisen hyvää viiniä. Näin tekevät esim. italialaiset. Nauttivat lasillisen jotain hyvää jälkiruoksi.
Suomalainen ajattelee, että viini on syntiä, mutta kun teen jotain raskasta ja niin ansaitsen lasillisen. Vähän niin kuin ensin työ, sitten huvi. Kun uhrataan niin saa vähän synnistä nauttia.
Jos otan lasin viiniä, en joudu sitä koskaan selittelemään. En edes sitä jos juon liikaa ja mokailen.
Mutta annas jos en ota mitään, sitä joutuu selittelemään ja keksimään syitä. Absolutisti saa kuulla jatkuvasti, kuinka lapsista tulee juoppoja kun ette ota normaalisti alkoholia.
Kumpaakin on kokeiltu ja ongelma on minusta enemmän niiden viininottajien. Heille ottamattomuus on iso probleema.
siideristä tai kahdesta ei tule krapula, ja sen voi juoda oli minkäikäisiä lapsia tahansa, nukkumassa tai ylhäällä. Lapsia ei tartte tynnyrissä kasvattaa, vaan mieluummin opettaa kohtuullinen 'alkoholinkäytön' kuin että he sen itse oppivat kadulla teininä 'äkkiä vinkkupullo naamaan' -tyyliin. kumma kun suomessa viinittely on hirvee tabu, heti 'leimataan' jos lasin ottaa, ihme sakkia.
en kestä. Ei ole kyse parista siideristä, vaan koko tilanteesta.
ap