Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

juon siideriä ja lapsi nukkuu

Vierailija
03.11.2009 |

olen siis huono äiti. Haukkukaa nyt kaikki.

Provokatiivisen alun jälkeen...

Oikeasti mitä halusin jakaa teidän kanssa on että olen masentunut, syömishäiriöinen ja ongelmainen 30v äiti.

Mieheni polttaa pilveä ja lupailee tyhjiä ryhdistäytyisestään. Kaikki lupaukset ovat tyhjiä enkä edes usko niihin enää. Suunnittelen jo eroa. Ei ole voimavaroja.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä. Ei ole kyse parista siideristä, vaan koko tilanteesta.

ap

Vierailija
22/34 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siideristä tai kahdesta ei tule krapula, ja sen voi juoda oli minkäikäisiä lapsia tahansa, nukkumassa tai ylhäällä. Lapsia ei tartte tynnyrissä kasvattaa, vaan mieluummin opettaa kohtuullinen 'alkoholinkäytön' kuin että he sen itse oppivat kadulla teininä 'äkkiä vinkkupullo naamaan' -tyyliin. kumma kun suomessa viinittely on hirvee tabu, heti 'leimataan' jos lasin ottaa, ihme sakkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta siksi menimmekin juuri naimisiin, mutta mieheni pettää kaikki lupauksensa.

Vierailija
24/34 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa jolla on huumeongelma?

Vierailija
25/34 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaaksi ja hän lupasi parantaa tapansa

Vierailija
26/34 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei isän pitäisi tehdä. Kyllä ap voisi uhata ilmiantaa tuon retkun jos ei lopeta käyttöään.

Nimittäin pitäisi ajatella lapsiakin jos tuollainen tulee ilmi sosiaaliviranomaisille niin lapset lähtee vaikka ap yrittäisi kuinka selittää että vain mies käyttää huumeita.

Lapset lähtee ja niitä ei saa helpollta takas. Siitä saa syyttää sitten miestä.

Vierailija
27/34 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsia voi tulla tapaamaan selvin päin. Asumusero nyt ekana. Ei ilmeisesti ole vielä oikein kypsä isäksi, joten pois se sieltä kyttiä keräämästä. Lapsenne ei tarvii mitään vainoiluilmapiiriä.

Vierailija
28/34 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat sitten ip-osotteen kautta selville osotteen ja nimet niin jää se narkomaani kiinni. Saavat lapsetkin raittiin ilmapiirin.

Vierailija
29/34 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteistä.

ap

Vierailija
30/34 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommenteistasi. Aivovapaa ei kyllä minua kuvaa millään lailla, kiitos vaan.

Vierailija
31/34 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja AP sinuna kyllä ajattelisin LASTA ensinnäkin enkä surkeaa miestä! ALA ELÄÄ LAPSEN ELÄMÄÄ!!TAI AJATTELE AINAKIN SITÄ!!!!!!

Vierailija
32/34 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän se onkin se vaikein osio

Vierailija
33/34 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen sen ansainnut,kaverin perheen muutto apuna ollut kokopäivän !

Tässä on minusta syy suomalaisten alkoholisoitumiseen. Suhde alkoholiin ei ole normaali.

Miksi et ota lasia viiniä ihan ilman mitään syytä. Vain nauttiaksesi lasillisen hyvää viiniä. Näin tekevät esim. italialaiset. Nauttivat lasillisen jotain hyvää jälkiruoksi.

Suomalainen ajattelee, että viini on syntiä, mutta kun teen jotain raskasta ja niin ansaitsen lasillisen. Vähän niin kuin ensin työ, sitten huvi. Kun uhrataan niin saa vähän synnistä nauttia.

Vierailija
34/34 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otan lasin viiniä, en joudu sitä koskaan selittelemään. En edes sitä jos juon liikaa ja mokailen.

Mutta annas jos en ota mitään, sitä joutuu selittelemään ja keksimään syitä. Absolutisti saa kuulla jatkuvasti, kuinka lapsista tulee juoppoja kun ette ota normaalisti alkoholia.

Kumpaakin on kokeiltu ja ongelma on minusta enemmän niiden viininottajien. Heille ottamattomuus on iso probleema.

siideristä tai kahdesta ei tule krapula, ja sen voi juoda oli minkäikäisiä lapsia tahansa, nukkumassa tai ylhäällä. Lapsia ei tartte tynnyrissä kasvattaa, vaan mieluummin opettaa kohtuullinen 'alkoholinkäytön' kuin että he sen itse oppivat kadulla teininä 'äkkiä vinkkupullo naamaan' -tyyliin. kumma kun suomessa viinittely on hirvee tabu, heti 'leimataan' jos lasin ottaa, ihme sakkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän