juon siideriä ja lapsi nukkuu
olen siis huono äiti. Haukkukaa nyt kaikki.
Provokatiivisen alun jälkeen...
Oikeasti mitä halusin jakaa teidän kanssa on että olen masentunut, syömishäiriöinen ja ongelmainen 30v äiti.
Mieheni polttaa pilveä ja lupailee tyhjiä ryhdistäytyisestään. Kaikki lupaukset ovat tyhjiä enkä edes usko niihin enää. Suunnittelen jo eroa. Ei ole voimavaroja.
Kommentit (34)
pyytääköhän häävieraat lahjarahat takaisin jos eroaa 2,5kk häiden jälkeen...
Mua on petetty!
Ota yhteyttä paikkakuntasi terveyskeskukseen, ja sitä kautta esim. psykiatriselle sairaanhoitajalle. Nimimerkillä kokemusta on! Lapsesi ansaitsee terveen äidin!
Terveisin: Äiti parantumaan päin =)
Voi teidän lapsraukat..
tahtoo heräillä aamun krapulaisen äidin sylis..?
en menis sanoon et viinasta se apu niihin ongelmiin löytyy. tajuaahan sen et pahentaa vaan..*kyynel vuoksenne*
No mun kokemukseni on, että vain kova sana auttaa niihin pössyttelijöihin. Eli lähdet lapsen kaa meneen, jos ei hommaan tule muutosta. Ei se kuitenkaan niin koukussa ole, että teidät viittis uhrata.
psyk polilla juttelemassa ja olemme myös aloittaneet pariterapian.
Voiko mies aikuistua niin ettei enää ole luuseri ja valehtelija?
oikeassa ja kiitos vastauksestasi!
Ei ole krapulaa koska en juo niin paljoa ikinä ellei lapsi ole hoidossa.
Uhkasin jo tänään miestä erolla ja alkoi taas lupailemaan, muttei hänen lupauksiin ole uskomista...
kyseessä on kuitenkin huumausainerikos. Eikö poliisit tarkkaile tätä palstaa niin jäisi tuonkin mamman rikollinen mies kiinni telkien taakse.
Ei tuollainen ole normaalia aikuisten elämää että keskellä viikkoa otetaan siideriä ja mies käyttää huumeita. Eikö tästä voisi ilmoittaa poliiseille. Vai onko tämä provo?
kun on pieniä. Siinä pitäis olla aika selkee jako. Liian pitkällä on jo tuo meno.
voi miehelleen? Haloo?? Sitähän juuri valitti, ja sanoi ettei hän itse juo niin että tulisi esim krapula...
Tuollaisia retkuja isänä. Ei hyvää päivää. Tälle on tehtävä jotain ja nyt!
mutta olen sen ansainnut,kaverin perheen muutto apuna ollut kokopäivän !