Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö mistään nukkea jonka hiukset ei muutu takkupehkoksi??!

Vierailija
03.11.2009 |

Tyttö toivoisi nukkea jolla voisi sekä leikkiä että tehdä erilaisia kampauksia. Yleensä nukkejen hiukset ovat jotain sellaista materiaalia joka menee tosi pian ruman näköisesti hampuksi tai takkupehkoksi jos niitä harjailee. Mutta tiedätkö nukkea jonka tukka kestää kauniina?

Kampauspäät tiedän mutta sellainen ei tyttöä kiinnosta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Legon prinsessat. Jos niitä nukkejen hiuksia oikeasti harjaa edes silloin tällöin ihan kunnolla niin ne pysyy ihan nätteinä. Medillä tytöillä leikeissä myös minun vanhat nuket ja niilläkin kauniita ja sileät hiukset, joten aika oudon huonoja nukkeja teille sattunut.

Vierailija
2/4 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kaikkien barbienkin tukat samaa takkupehkomateriaalia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Legon prinsessat. Jos niitä nukkejen hiuksia oikeasti harjaa edes silloin tällöin ihan kunnolla niin ne pysyy ihan nätteinä. Medillä tytöillä leikeissä myös minun vanhat nuket ja niilläkin kauniita ja sileät hiukset, joten aika oudon huonoja nukkeja teille sattunut.

Vierailija
4/4 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Sokokselta ison pitkätukkaisen tyttönuken lahjaksi 4-vuotiaalle tytölleni aikoinaan, niin se oli varmaan kahdessa viikossa rastatukkainen nukke vaikka (vai siitä syystä??) tyttö sitä harjaili ahkerasti.

Mun oma 70-luvun nukke on edelleen hyvässä kuosissa, mutta paha vaan kun reisi nyrjähti irti nivusesta... =0/ Että sillä ei voi sen takia leikkiä.

ei-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme