Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotejonossa humalainen isä pojan kanssa :(

Vierailija
12.11.2009 |

Jäi vaivaamaan,mun ois pitänyt puuttua jotenkin asiaan... kun kerta kuulin,et ovat autollakin.

Paskat et ihminen on nyhverö!!!! Mulla oli lapset kaikki mukana (4 kpl) ja mietin kovasti mitä tehdä mutten kertakaikkiaan keksinyt mitään enkä oikein ehtinytkään... mutta nyt harmittaa!!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vaivaamaan,mun ois pitänyt puuttua jotenkin asiaan... kun kerta kuulin,et ovat autollakin.

Paskat et ihminen on nyhverö!!!! Mulla oli lapset kaikki mukana (4 kpl) ja mietin kovasti mitä tehdä mutten kertakaikkiaan keksinyt mitään enkä oikein ehtinytkään... mutta nyt harmittaa!!!

Siis, jos olet varma että isä humalassa ja olivat tulleet autolla!! Etkä tehnyt mitään??!

Vierailija
2/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakin,sätin itseäni täällä kokoajan. Olen paska ihminen.

Ja ei mua lohduta edes tää tavallinen: Siinä oli varmaan noin 20 muutakin vanhempaa jotka kyllä näkivät/haistoivat/kuulivat tuon isän ja isolla äänellä se pojaltaan kyseli et "saadaankohan me sakot nyt,sadaankohan sakot ku jätettiin siihen" jne,eli tuosta päättelin että olivat autolla.

Olen kamala ihminen :'(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia nämä omin käsin pedofiileja teurastavat ihmiset tosielämässä ovat: eivät edes uskalla puhua...

Vierailija
4/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole uhannut ikinä teurastaa ketään ominkäsin enkä muutakaan vastaavaa. Ja mun mielestä sitäpaitsi pedofiilien tulisi kärsiä rangaistus joka olisi verrannollinen tekoonsa,mutta minä en pystyisi vahingoittamaan ketään... luultavasti en edes sitä pedofiilia.

Mulla on kauheat pelkotilat sellaista ihmistä kohtaan joka käyttääntyy hyökkäävästi/isoäänisesti jne. MUTTA ei se silti muuta sitä tosiasiaa,et panin pään pensaaseen kuin pupu ja toivoin,että joku muu hoitaa homman :(:(

ap

Vierailija
5/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut niin helppoa mainita vaan jollekin hoitsulle tai muulle henkilökunnalle. Toisaalta, todennäköisesti piikin antanut hoitsu huomasi asian itsekin.

Vierailija
6/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhoaa ihmisiä ei pelkästään käyttäjiä vaan läheisiä. ap ymmärrän sinua olet minulle kultainen. kiitos tästä ketjusta

Vierailija
7/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhoaa ihmisiä ei pelkästään käyttäjiä vaan läheisiä. ap ymmärrän sinua olet minulle kultainen. kiitos tästä ketjusta

Vierailija
8/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin lapsiperheissä.

Yksityiset(yksinäiset)/lapsettomat aikuiset juokoon mun puolesta itsensä piloille,mutta ne jotka tekevät lapsia,niiden pitäisi osata tehdä pesäero alkoholin kanssa!!

Vierailija
9/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja ei mua lohduta edes tää tavallinen: Siinä oli varmaan noin 20 muutakin vanhempaa jotka kyllä näkivät/haistoivat/kuulivat tuon isän ja isolla äänellä se pojaltaan kyseli et "saadaankohan me sakot nyt,sadaankohan sakot ku jätettiin siihen" jne,eli tuosta päättelin että olivat autolla."

*HAISTOITKO todella viinan? Monesti ihminen KUVITTELEE toisen olevan juoppo ja haisevan viinalta jos hän näyttää/kuulostaa humalaiselta.

On kuitenkin olemassa sairauksia joiden oireiden vuoksi eleet/puhe ovat kuin juopolla. Myös halvauksen jälkeen em. on mahdollista.

Ja esim. tuo sakkopaikalle auton jättäminen ---> ehkä tilaa ei virallisilla paikoilla ollut koska kaikki rynnivät rokotuksiin ---> isä jätti sakkopaikalle auton TAI äiti tmv. jäi autoon odottamaan ettei tule sakkoja.

JOS iskä oli huoneessa mukana kun poikaa pistettiin, ja näki että kännissä on, niin hoitaja olisi aivan varmasti asiaan puuttunu...!!!

Vierailija
10/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varma, että isä oli humalassa? Hajut ja eleet ei todellakaan kerro aina humalasta.

Vierailija
11/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsidesin kanssa.

Vierailija
12/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuva riskiryhmäläisistä jonossa..suurinosa näytti vanhoilta juopoilta:)kai niillä maksa niin heikko että tarvii rokote saada tai muuten sisukalut muussina..

Vierailija
13/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noh,koskaan ei voi olla 100% varma mistään :)

Mutta olen noin 95% varma,että isä oli humalassa. Haju todellakin oli kaljasta ja alkoholista. Puheitaan seurasin noin tunnin verran,olen vammaisten parissa työskennellyt paljonkin joten uskoisin,että olisin erottanut jos olisi ollut jostain tällaisesta kyse...

Ja lisäksi poikansa oli erittäin hermostunut ja paapoi isäänsä :(

Ja sakkopaikasta: parkkipaikkoja oli ihan riittämiin... eikä edes maksullisia.

Hoitajat varmaan,toivottavasti,huomasivatkin. En päässyt sitä seuraamaan,he jäivät jonottamaan kun me lähdimme kotiin lasten kanssa.

ap

Vierailija
14/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n olisi siis pitänyt jäädä kyttäämään koska kyseiset henkilöt ovat saaneet rokotuksen ja sen jälkeen surata heitä ja katsoa ovatko autolla ja jos ovat niin sitten soittaa poliisi paikalle? Vai miten tuo homma olisi pitänyt hoitaa?

Vierailija
15/16 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ois pitänyt edes vinkata hoitajille tmv. Olisin saanut ainakin asian pois mun omalta tunnolta.

ap

Vierailija
16/16 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut niin helppoa mainita vaan jollekin hoitsulle tai muulle henkilökunnalle. Toisaalta, todennäköisesti piikin antanut hoitsu huomasi asian itsekin.

olisi asiaan puuttunut.Ei humalassa rokotukseen lapsen kanssa tulo estä rokotusta lapselle antamasta. Tuskin se hoitaja tiesi että autolla ollaan liikkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi