Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nämä teistä ok kirpparihinnat? ov

Vierailija
03.11.2009 |

-Lastenkirjat (ei kuvakirjat) 3-4,5 euroa (kaikki joko uusia tai uudenveroisia). Luetut kirjat 1-2 euroa.

-Lasten kuvakirjet 4-5 euroa (uudet tai uudenveroiset), luetut 1-2 euroa.

-Dvd boksit 20-25 euroa (uudet).

-Tietokirjat (lasten ja aikuisten) 3-6 euroa (uudet kalliimpia, luetut halvempia).

-cd-levyt 2 euroa kipale

-Lelut 1-6 euroa (riippuen lelusta).

-Puinen junarata UUSI 30 euroa.

-Hyppykiikku (uusi) 20 euroa.

-Junarataan lisä vetureita ym. Nämäkin uudet. 15 euroa.

-Lasten- ja vauvanvaatteet 0.5-9 euroa. Haalarit 9 euroa, muut 0,5-3 euroa. Mekot (uudenveroisia kaikki) 3 euroa, isojen uudenveroinen collegepaita 3 euroa, yökkärit 0,5 euroa, uusi body 2 euroa, uusi yökkäri 3 euroa, hanskat sun muut 0,5 senttiä kipale.

-Dvd-leffat 3 euroa kipale (pari kertaa katsottuja).

-Aikuisten vaatteet 2-4 euroa kappale + uudet farkut 20 euroa (ovh on 90 euroa ellei ylikin, näitä edes saa mistään Suomesta eli pakko tilata ulkomailta).

-Tuikkukipot (mukana on myös Iittalaa) 1-3 euroa + Iittalan 6 euroa.

-Mukit euron kipale.

-Maljakot 2 euroa kipale.

-Pussilinen sekalaisia koriste-esineitä 3 euroa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka täälläkin monesa ketjussa yrittää saada aikaan mielikuvan että kaiken pitäisi kirpparilla maksaa noin euron.... sit käy itse ostamassa ja myy Huutiksessa !! uskokaa pois

En IKINÄ alihinnoittele tavaroitani kirppikselle ja aina menee melkein kaikki. Miksi ei menisi, kun katsoo naapuripöytien venyneitä ja vanuneita t.paitoja ja muuta paskaa kamaa, johon en koskisi tikullakaan

Vierailija
42/46 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähänkäytetty icepeak toppapuku (housut + takki, lasten9 30 euroa, H&M toppatakki 10 euroa, duploja 5 litran pusseissa 7 euroa, mankka 10 euroa, lasten esprit vaatteita 5-10 euroa kpl, Reima kuratakki 4 euroa ja kurahousut 3 euroa. kooch fleecehuppari ja housut 8 euroa, normihuppareita 3-5 euroa kappale

jne jne VAIKKA täällä nämä hinnat teilataan kalliiksi....... eli kaikkea ei kannata uskoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan liian kalliit kirppis pöytään... laita ennemmin huutikseen niin saat mitä haluat ja ehkä vähä enemmän...

Vierailija
44/46 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparihinnoissa on tosiaan eroja. Nuo ap:n hinnat ovat ainakin PK-seudulla järkyttävän kalliita. Jossain missä on vähemmän kilpailua, voi olla ihan eri hinnat.

Mutta onhan siinä selvä vinkki: jos tavara ei mene kaupaksi, niin se on laatuunsa nähden liian kallista.

Aggressiivinen ja kiroileva myyjä ei tietenkään edistä myyntiä millään lailla.

Ja uudenveroinen ei ole uusi. Uusi on sellainen, joka on kaupan pakkauksessa laput kiinni.

Vierailija
45/46 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun lueskelin, että ei ikinä kannata laittaa kirpparille myyntiin menevien tuotteiden hintalappuun ''kuin uusi'', ''uudenveroinen'' tai ''uusi'', saati ''käyttämätön''. Itse kukanenkin varmaan osaa katsoa itse, onko tuote uuden veroinen (monesti tällainen teksti laitetaan vielä sellaisiin, joista näkee, että ovat paljon käytettyjä). :/

Itse vaihdan välittömästi toiseen pöytään penkomaan, jos tuollaisia tekstejä tulee tuotteissa vastaan. Myöskään ei kannata laittaa vaatteen merkkiä, senkin osaa jokainen ihan itse katsoa tuotteesta.

Vierailija
46/46 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäistä,likaista ja homeista en. Hyväkuntoisesta ja siististä tavarasta maksan 0-5 euroa isompia ostoksia harkitsen pitempään. Esimerkiksi yhen talven pidetytty merkkihaalari on mulle vaan puolen hinnan arvonen. Ostaessa arvioin yleensäkin pyydetyn hinnan kaupassa pyydetyn ja  tavaran kunnon suhdetta.  Ilmaseksi ottajia on aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme