Onko nämä teistä ok kirpparihinnat? ov
-Lastenkirjat (ei kuvakirjat) 3-4,5 euroa (kaikki joko uusia tai uudenveroisia). Luetut kirjat 1-2 euroa.
-Lasten kuvakirjet 4-5 euroa (uudet tai uudenveroiset), luetut 1-2 euroa.
-Dvd boksit 20-25 euroa (uudet).
-Tietokirjat (lasten ja aikuisten) 3-6 euroa (uudet kalliimpia, luetut halvempia).
-cd-levyt 2 euroa kipale
-Lelut 1-6 euroa (riippuen lelusta).
-Puinen junarata UUSI 30 euroa.
-Hyppykiikku (uusi) 20 euroa.
-Junarataan lisä vetureita ym. Nämäkin uudet. 15 euroa.
-Lasten- ja vauvanvaatteet 0.5-9 euroa. Haalarit 9 euroa, muut 0,5-3 euroa. Mekot (uudenveroisia kaikki) 3 euroa, isojen uudenveroinen collegepaita 3 euroa, yökkärit 0,5 euroa, uusi body 2 euroa, uusi yökkäri 3 euroa, hanskat sun muut 0,5 senttiä kipale.
-Dvd-leffat 3 euroa kipale (pari kertaa katsottuja).
-Aikuisten vaatteet 2-4 euroa kappale + uudet farkut 20 euroa (ovh on 90 euroa ellei ylikin, näitä edes saa mistään Suomesta eli pakko tilata ulkomailta).
-Tuikkukipot (mukana on myös Iittalaa) 1-3 euroa + Iittalan 6 euroa.
-Mukit euron kipale.
-Maljakot 2 euroa kipale.
-Pussilinen sekalaisia koriste-esineitä 3 euroa.
Kommentit (46)
arctican astiat oli 0,1-0,5 euroa. Menivät heti. Miksihän viereisen pöydän samat lautaset ei menneet 7 euron kappalehintaan...? :D
Laita se junarata nyt vaan sinne huutikseen, varmasti menee, varsinkin näin joulun alla ja varsinkin uusi. Itse myin siellä keväällä junaradan ja aika kivasti siitä rahaa tuli vaikka oli käytettykin, eikä edes mikään iso rata.
Hyppykiikusta en sano mitään, on mielestäni ihan turha kapine, enkä ottaisi edes ilmaiseksi.
Ei siellä mene muidenkaan radat kaupaksi. Multa meni jo muutenkin maku koko paskan Huutiksesta, myyjät vaativat maksun heti ja kun maksaa heti, niin paketti lähtetään silloin kun jaksetaan eli vasta kahden viikon päästä.
Tai myydään täyttä paskaa eikä kuvassa näy tahroja tai kohteessa ole mainintaa siitä. Myyjä ei suostu kaupanpurkuun, mutta antaa kiitokseksi negan, kun itse annat. Ja myyjät vaatimalla vaativat saada lähettää paketin särkyvänä, mutta eivät pakkaa tavaraa mitenkään, joka tulee sitten tuhannen pillun päreenä perille. Tai myyjä, joka ottaa maksun, mutta joka ei suostu postittamaan pakettia.
Mun kamat ainakin käy hyvin kaupaksi huutiksessa, siksi en kirpparilla jaksa edes ravata.
Taitaa olla myyjässä tässä kohtaa vika.
Mun kamat ainakin käy hyvin kaupaksi huutiksessa, siksi en kirpparilla jaksa edes ravata. Taitaa olla myyjässä tässä kohtaa vika.
Huutiksessa on liikaa tunkua! Ja mulle on sopinut nouto, kohteissa EI ole postikuluja eli voi, voi. Ja hyvä kuvatkin vielä.
Ei kaikilla käy kauppa yhtä hyvin kuin sulla idiootti!
kauppa käy jos hinnat on tuota luokkaa esim. junaradassa ja hyppykiikussa. Niistä nyt vaan EI makseta uuden hintaa vaikka uusia olisvatkin. Kyllä huutiksessa käy kauppa, kunhan hinnat on kohdillaan. Sama pätee kirppareihin.
t. eräs jolla menee kaupaksi kaikki, halvalla
Vähänkö hiillyit pienestä! Ihme kiroamista.
kauppa käy jos hinnat on tuota luokkaa esim. junaradassa ja hyppykiikussa. Niistä nyt vaan EI makseta uuden hintaa vaikka uusia olisvatkin. Kyllä huutiksessa käy kauppa, kunhan hinnat on kohdillaan. Sama pätee kirppareihin. t. eräs jolla menee kaupaksi kaikki, halvalla
HYPPYKKIIKKU JA RATA EIVÄT OLE OLLEET MYYNNISSÄ HUUTIKSESSA JA KIRJOJEN YM. MUIDEN HINNAT ON OLLUT ALLE EURON/EURON PINTAAN JA EI POSTIKULUJA OLLENKAAN. Eli mitä sä et tajunnut???
Ymmärsin kyllä sanan uusi, mutta noista muista en tiedä kuntoa.
Olen silti sitä mieltä, että uudet erityisesti on liian kalliisti hinnoiteltuja. Ja en nyt puhu siitä, että millä hinnalla itse ostaisin vaan siitä, että millä hinnalla olen yleensä itse saanut kaupaksi. Jonkin verran on tuosta myymisestä kokemusta, kun olen varmaan 2000 eurolla tässä myynyt käytettyä tavaraa.
Kuten itsekin huomaat, niin hinnoittelusi on korkea, jos ei edes huutiksessa mene kaupaksi tai sitten vaan tuotteet eivät ole halutuimmasta päästä = ei välttämättä saa rahaa ollenkaan. Ihmisillä on eri makuja, mutta jos valtaväestöllä on erilainen maku kuin sinulla (eikä se tarkoita, että sinulla olisi huono maku ;-), niin tavara ei vaan liiku.
Luultavasti saat pöytävuokran paremmin katettua, jos pudotat hintojasi noin 1/3 tai jopa puolet noista, mitä luettelit ja ei tarvitse kantaa kotiin niin paljon tavaraa. Jos taas haluat maksimaalista tuottoa, niin mielestäni itsepalvelukirpputorin sijaan kannattaa suosia monen tuotteen kohdalla huutista. Jos taas haluat mahdollisimman helpolla eroon, niin vie vaikka itsepalvelukirppikselle sellaisella sopimuksella, että hinnoittelevat ne ja antavat sulle puolet. Tai sitten lahjoita vaikka hyväntekeväisyyteen.
EN myy mitään paskaa.
Ja kuten sanoin melbaseni, olen yrittänyt myydä noita eurolla ilman posteja!
Ja jotenkinhan se hiton pöytävuokrakin pitää maksaa!
Tollasta sopimusta ei ole.
ENKÄ lahjoita mihinkään vitun hyväntekeväisyyteen, koska rahaa pitäisi saada..
Kai ymmärrät, että jos sinulla on n kappaletta 10 euron tuotteita ja niistä yksi menee kaupaksi tai jos sulla on myynnissä n kappaletta 5 euron tuotteita ja niistä menee 10 kaupaksi, niin kummalla saat katettua sen pöytävuokran ja kummalla et.
Tuollaisia sopimuksia on olemassa, josta saa puolet itselle, esim. Pitskun kirppiksellä on kuulema moinen, en ole kyllä itse koskaan käynyt siellä. Aleksissa on kanssa ja varmaan muuallakin.
Jos tarve on saada rahaa, niin sitten vaan huutikseen tuotteet. Kirjan lähettäminen ei koskaan maksa alle euroa, joten jos myyt alle 1 euron postikuluineen, niin et tule kyllä saamaankaan rahaa. Ehkä kannattaisi kirjoista tehdä paketteja ja myydä ne, jolloin postikulut yhtä kirjaa kohti ei jää liian suuriksi.
Haluan kurkata millaisia kirjoja myyt ja millaisilla teksteillä..! Ihme jos ei mee kaupaksi!! Mä olen myynyt vaikka mitä huutiksessa ja kirpparilla, aina aillä periaatteella että kunhan saan edes vaivan palkkaa!
Vaihtaisin heti pöytää. Hyppykiikun saa uutena samaan hintaan, ja junaradan halvemmalla. Ostin Cittarin alesta puujunaradan, johon kuului myös puinen leikkipöytä, ja yli 100 osaa (rata, junat, ihmiset, puut, liikennemerkit ja rakennukset) ja se maksoi 25€.
Myös kirjojen hinnat on liian kalliit. 1€ olisi sopiva.
Vatteiden hinnat ovat ok, jos ovat hyväkuntoisia merkkivaatteita. Jos Henkkamaukkaa ja lindexiä, niin 0,20-1€, ja haalarit 3-5€ jos eivät ole esim. Reima, Lenne, T2H jne.
Usko, että Kehä kolmosenkin ulkopuolella on elämää! Kyseiset kirjat tulevat kyllä Helposti kuoressa...
Ja ei, en laita nickiäni esille. Kohteissa on selvästi esillä tuotteiden nimet ym. tiedot ja kuvat ovat hyvät.
Just, just. Eli eurolla pitäisi myydä uusi kirja, joka maksaa kaupassa 15 euroa. Äly hoi, älä jätä!
Mutta nyt mä lähden nukkumaan.
Onko junarata Brion vai Ikean? Vai jotain muuta?
Merkki on tärkeä ja siltikin sun hinnat on osittain liian korkeat. En maksaisi farkuista 20 euroa todellakaan.
Miksi ei mene kaupaksi?
En maininnut merkkiä eli mistä sä ton repäisit! Niitä Iittalan tuikkuja kun katsos on muitakin kuin Kivi, Aalto, Ballo, Tris ja Nappi ja nuo mun kipot eivät ole mitään noista. Ja nuokaan kipot eivät ole olleet myynnissä Huutiksessa, kuten eivät muutkaan kipot..
Ja miksiköhän Huutiksessa pyydetään esim. Kivi tuikuista 25 euroakin? Kysynpä vaan, jos niitä kerran saa vitosella tehtaanmyymälästä? Mutta tiesithän sen, ettei kaikki asu tehtaanmyymälän lähellä...
Mutta nyt lopetan. Teidän pitäisi kaikki saada näköjään ilmaiseksi, että pääsetti itse trokaamaan Huutikseen!
Niin vihaista kirjoitusta ja tuotteetkin varmaan täynnä aggressiivisuusmurusia ihan ap:n käytöksestä!
itse laitoin hinnoiksi vielä korkeammat kuin sinä (tavarat kaikki hyväkuntoisia ja vähänkäytettyjä) . Lähes kaikki meni.... kahdessa viikossa sain noin 450 euroa Oulussa.
älä siis kuuntele ylläolevia, kyllä hyväkuntoinen kama menee kalliimmallakin kaupaksi. usko pois
Huutiksessa olen kaupannut noita jo ainakin vuoden enempi ja vähempi säännöllisesti (ja hinnat on ollut tyyliin euro per kirja ja korotus sentin. Rata ja hyppykiikku ei ole ollut myynnissä ollenkaan, mutta en niitä viitsi laittaa myyntiin ollenkaan.
Ja jostain sitä rahaa olisi saatava..