Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Diilin Minnan käytöstavoilla voi edetä

Vierailija
03.11.2009 |

työelämässä?? Miten ihminen voi puhua noin ilkeästi toiselle? Katsoin nauhalta Minnan reaktiota kun Kaisa tuli johtoryhmän edestä..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne eiliset puheet oli vain ilkeyttä!

Vierailija
2/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoikin oikein että puukko on selässä ja syvällä ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan sanovia ihmisiä! Itse olen esimiesasemassa, alaisenani useita naisia (miehiäkin) ja tekisi kyllä joskus itsekin mieleni sanoa niille joka asiasta mariseville täysin joustamattomille akoille, mitä oikeasti ajattelen siitä, että työtehtäviin suhtaudutaan kapeakatseisesti ja joustaminen tarkoittaa sitä, että työnantaja kyllä joustaa, kun akkojen pitää kuskata kullanmurujaan neuvolaan, mutta jos työtilanteen takia pitäisi jäädä joskus neljän jälkeen töihin, niin se on täysi mahdottomuus, "kun on pienet lapset". Mutta kun näille tosielämän "Kaisoille" sanoo edes vähän tiukempaan äänensävyyn jotain, niin jo menee yöunet ja tulee vatsahaavaoireita ja horjutaan burnoutin partaalla...

Vierailija
4/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama asia kuin käytöstapojen täydellinen puutos.. Outoa se on ja ikävää muttei sama asia kuitenkaan.

Vierailija
5/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan sanovia ihmisiä! Itse olen esimiesasemassa, alaisenani useita naisia (miehiäkin) ja tekisi kyllä joskus itsekin mieleni sanoa niille joka asiasta mariseville täysin joustamattomille akoille, mitä oikeasti ajattelen siitä, että työtehtäviin suhtaudutaan kapeakatseisesti ja joustaminen tarkoittaa sitä, että työnantaja kyllä joustaa, kun akkojen pitää kuskata kullanmurujaan neuvolaan, mutta jos työtilanteen takia pitäisi jäädä joskus neljän jälkeen töihin, niin se on täysi mahdottomuus, "kun on pienet lapset". Mutta kun näille tosielämän "Kaisoille" sanoo edes vähän tiukempaan äänensävyyn jotain, niin jo menee yöunet ja tulee vatsahaavaoireita ja horjutaan burnoutin partaalla...

kova akka ja sanoa suoraan esimiehelle, että en voi jäädä neljän jälkeen, koska lapset ovat tärkeämpiä kuin työ!

Vierailija
6/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä kamala se on. Mua kyllä Minna hiukan huvitti, kun sen ilme oli koko ajan sellainen kuin närästäis tai paskaa vääntäis..

Vierailija
7/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisellä on eronsa.

En katsonut eilistä jaksoa, mutta olen aikaisemmin nähnyt Minnan puhuvan todella vastenmielisellä tavalla muista kilpailijoista. Kyse ei todellakaan ole ollut mitään suoria sanoja toisten tekemistä ikävyyksistä, vaan ilveilyllä ja matkimisella säestettyä pelottavankuuloista ryöpytystä. Todella agressiivista sellaista.

En usko, että kovin moni työnantaja haluaa palkata tuollaista, ellei sitten ihan varta vasten johonkin tehtävään, jossa kaivataan erinomaisia ilkeilytaitoja.

Vierailija
8/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvätapainen mutta puolensapitävä sellainen on fiksu ihminen

Vierailija
9/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika usein juuri nämä omasta mielestään suoraan puhujat, eivät osaa yhtään asettua toisen asemaan. Eivätkä omaa mitään käytöstapoja, hehän vaan sanovat suoraan sen mitä ajattelevat.

Vierailija
10/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tökeröä käytöstä sillä että ovat vain "suorapuheisia". Se Heidi on niistä kuitenkin fiksumpi ja ammattitaitoisemman oloinen, Minnan käytös on vain typerää. En voi kuvitella että kukaan tahtoisi palkata ko. ihmistä.

Vierailija
11/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidi syöttää minnan päähän dataa, jota minna sitten laukoo ilman suodattamista tilanteessa kuin tilanteessa. Heidi on törkeä, Minna tyhmä - aika hyvin kommentoitu siltä mieheltä.

Ja juu, suorapuheisuus ei ole sama kuin törkeys.

Itsekin esimiesasemassa olevana täytyy sanoa, että pahinta työpaikan ilmapiirille ovat juuri noiden kahden naisen kaltaiset työntekijät.

Suuret on puheet, mutta kompetenssi puuttuu.

Vierailija
12/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin niin että vois roikottaa jaloista ja "hups" se tipahti.

Vierailija
13/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanarvontunto on vähän liiankin kehittynyt, ja empatiakyky sekä yhteistyöhalukkuus puuttuu (tai se on erittäin valikoiva), plus ilkeys ja paskamaisuus siihen päälle.

Onhan noita paljonkin, ja joissain paikoissa pääsevät mellastamaan mielensä mukaan, jos pomo on tarpeeksi tyhmä tai itsekin samansuuntainen, narsistisuuteen taipuvainen henkilö.

Vierailija
14/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän ei ole työelämästä vaan siellä kilpaillaan oikeesti. Mitä pitempään olet siellä mukana, sen varmemmin pääset vielä 3 v päästä 7 päivää lehteen jos kännissä mokailet.

He etsivät siellä julkisuutta ja tällä tavalla sitä itselle saadaan.

Ja oikeesti, se tehtävä, kun piti hyödyntää turisteja, kyllä Minna ja Kaisa sen hoiti niin kotiin ja jos muut olisivat heitä kuunnelleet, sen sijaan kun oli jotain letkajenkkaa, olis tulokset voineet olla jotain aivan muuta.

Vierailija
15/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin tympeän näköinen ämmä muutenkin, että varmasti kyynärpäätaktiikalla ja sanonko mitä imeskelemällä päässyt / pääsee pitkälle. Ikävä kyllä tolllasia narttuja on joka työpaikassa vähintään 1. Mä tosin laitan tollaset eukot kuriin heti kättelyssä. Se Heidikään yhtään sen parempi ole: mokomakin harppu.

Vierailija
16/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuinka moni huolisi esimiehekseen tollaiset vittumaiset eukot.

Harkimo kokoajan korostaa, että ihmisten kanssa pitää tulla toimeen ja sitä puolta ei kyllä Minna ja Heidi täytä.

Kummatkin luulee, että pelkät taidot riittää.

Mikäli saisin esimieheksesni Minnan tai Heidin, niin vaihtaisin työpaikkaa heti, kun uuden löytäisin.

Vierailija
17/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän yrittäjäksi voi kuka tahansa alkaa, ei siinä mitään suosituksia tarvita. Hommassa pärjää vittumaisempikin ämmä.

T:yrittäjä itsekin

Vierailija
18/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka toitottavat alituisesti, että minua vihataan kun uskallan sanoa mielipiteeni suoraan. Kyllä minäkin sanon mielipiteeni suoraan, mutta tilannetajua täytyy olla, sekä ihmistuntemusta. Törkeä ei tarvitse olla. Sama kuin laukoisin Minnalle, että oletpa ruma ja läski ja sinulta puuttuu kaula. Tottahan se vain on, tykkään sanoa asiat suoraan...

Vierailija
19/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/23 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanalauman "vetäjänä" loisti jo tuolloin... Avioliiton satamaankin astellut jo useamman kerran, kuka mies tuollaista jaksaisi kauaa ensihuuman haihduttua katsellakaan, uhh!