Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En oikein enään usko miehiin :(

Vierailija
03.11.2009 |

Olen siis seurustelu suhteessa (lapsia on ja vuosia jo yhdessä) ja harmikseni olen saanut todeta että moni kakku päältä kaunis.Olen saanut huomata kuinka mies valehtelee,ihan pienistäkin asioista,tekee selän takana kaikkea epämääräistä ja luottamus mennyt aikoja sitten.Ei sellaista täydellistä miestä taida olla olemassakaan,olen kuullut muiltakin ja täältäkin lukenut kuinka todella monella on tälläisiä miehiä nurkissaan ja ne ketkä julistaa oman miehensä ihanuutta ja uskollisuutta niin tulevat teilatuksi näiltä kakkos naikkosilta,heillä kun on salasuhteita näiden ns.täydellisten ja uskollisten kumppanien kanssa....ei tässä oo enään mitään järkee!

Usko mennyt ja ihmettelen miten ihminen/ihmiset muuttuvat kun suhteeseen on arki tullut.Masentavaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sain selville, että miehelläni 2-suuntainen mielialahäiriö ja kaiken päälle alkoholisti. Viimeksi oli 1 v 8 kk selvinpäin - mutta kuvaan astui toinen nainen/naisia. Jos uskalsin asiast kysyä, alkoi henkinen ja fyysinen väkivalta. Osasi kyllä olla ihana ja hellä, mutta se toinen puoli on kauhea.. Valehteli myös aina edukseen ja oma itse meni 3-vuotiaan pojankin edelle. Lähdimme pari viikkoa sitten toiseen osoitteeseen.

Kyllä meille vielä hyviäkin miehiä löytyy - on niitä olemassa ...;)

Vierailija
2/4 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai leikkii kakkosnaista, niin eihän se sitä todista, että kaikki miehet olisivat selkärangattomia paskiaisia.

Onko mielestäsi myös kaikki naiset tyrkkyjä huoria, sillä sellaisiakin on olemassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttavapiirissä naisia jotka todellakin ovat "joutuneet" varattujen miesten iskuyritysten uhriksi.Kaikkihan siitä puhuu kuinka laivallakin varatut miehet siellä vonkaa.

Mulla on nyt sellainen ajatus päässä että kaikissa miehissä asuu (joko näkyvästi tai piilossa) selkärangaton paskiainen ja jokaisessa naisessa asuu samalla tavalla tämä tyrkky jotka kaipaa miesten huomiota ja se ilmenee eri tavoin..

Vierailija
4/4 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti, hyviä miehiä on. Onhan hyviä naisiakin. Ja huonoja.

Minun mieheni on aivan upea, tosin yhdessä olemme olleet "vasta" 14 vuotta ja ainahan jotain voi sattua, en voi tietää. Myös ystäväpiirissä on onnellisia pareja.

Tarvitaan tuuria ja tietysti sitä, että itse olet rehellinen, mukava, sinunkin kanssasi on helppo olla. Eihän kunnon mies minkän nalkuttavan hirviön kanssa ala olemaan. Mutta uskon, että siinä on paljon tuuriakin, kenet satut tapaamaan.