Mustat vai ihonväriset sukkahousut?
Pikkujouluun menossa mustassa minimekossa ja mustissa avokkaissa. Jossain välissä mustia sukkahousuja ei käyttänyt kukaan, aikaisemmin kaikki. Mitenkäs nykyään on? -niin, ei ole tullut pahemmin biletettyä viime vuosina...
Kommentit (17)
Talvella mielestäni voi hyvin käyttää mustia sukkahousuja, kesällä&keväällä mustienkin vaatteiden kanssa voisi olla turhan tunkkaisen näköistä.
niin laita paksut. Sellaset läpikuultavat voi helposti olla tätimäiset... Riippuu tietenkin muusta vaatetuksesta. Myös erilaiset kuvioidut on in. Kaikkein hoteimmat olisi saumasukkahousut:)
Musta mekko ja mustat korkkarit. Ei näyttäs mekkokaan niin miniltä kun ois mustat sukkikset mutta jotenkin se vaihtoehto vaan tökkii. Mietin että jos hankkis mustat saappaat niin sitten mustat sukkikset toimis moitteetta. Täytyy kyllä testata miltä näyttää jalassa. Näyttääkö yhtä vieraalta kuin pelkkä ajatus =)
Vaikka okra? Tai mustat kuviolliset? Oleellista on, että ovat paksummat, eivät läpikuultavat (15-20 den).
Mulla aina mustat tai värilliset sukkahousut. Ihonväriset ei todellakaan tee mun säärille ja vartalolle hyvää :D
jos mekko on mini, niin mustat on hot. jos mekko on pidempi, niin tulee tylsä ilme jos sukkiksetkin on mustat. Mutta kyllä ihonvärisetkin on tyylikkäät.
niin laita paksut. Sellaset läpikuultavat voi helposti olla tätimäiset... Riippuu tietenkin muusta vaatetuksesta. Myös erilaiset kuvioidut on in. Kaikkein hoteimmat olisi saumasukkahousut:)
Läpinäkyvät mustat taas ehkä liian "antaa-ymmärtää" ja paksut taas sellaiset että niitä kun pitää niin uskaltaa laittaa lyhyemmänkin hameen kun ei näy "ihoa".
on että värilliset sukkahousut ovat sellaisia hippejä ja boheemeja varten. Sellaisia jotka eivät käytä koruja, paitsi esim puuhelmiä ja muita "hilpeitä" asusteita. Joissa ei ole mitään vikaa. MUTTA jos haluaa olla klassisen tyylikäs ja sensuelli, niin joko mustat tai ihonväriset. Tämä siis täysin oma ja tylsä mielipiteeni.
Minkä ikäinen olet? Koska musta sellaset ihonväriset nimenomaan on antaa ymmärtää, ja läpikuultavat mustat on sellasta "kasari sihteeri tyyliä" eli siis 80-lukua:)
mustat roskiin av-palstan "ohjeistamana". En tosin niitä käyttänytkään. Eli van ihonvärisiä tai mattamustia (läpikuultamattomia) voinen käyttää.
Minkä ikäinen olet? Koska musta sellaset ihonväriset nimenomaan on antaa ymmärtää, ja läpikuultavat mustat on sellasta "kasari sihteeri tyyliä" eli siis 80-lukua:)
ja kasarisihteereillä varmaan olikin kiiltävät mustat sukkahousut, mutta nyt kai puhuttiin iltapukeutumisesta? ;)
saattaa olla kyllä tulossa takaisin muotiin. Olen huomannut nuorison käyttävän nykyään läpikuultavia mustia sukkahousuja mustien minishortsien kanssa. Ainahan se vanha muoti tulee takaisin vähän uudella tavalla:) Itse en vaan osaa suhtautua noihin läpikuultaviin mustiin, muuten kuin että ovat edelleen jotenkin tylsät. Mut vielä karmeemmat ovat kyllä läpikuultavat sukkahousut sinisenä:)
Ei missään tapauksessa paksuja mustia tai paksuja ihonvärisiä.
Itse laittaisin ohuet ihonväriset sillä se näyttäisi mielestäni tasapainoisemmalta kun käsivarretkin ovat ihonväriset. Jos pitkähihainen mekko sitten laittaisin ohuet mustat.
Kirsti Paakkanen on aina tyylikäs mustissaan ja sukkahousut aina mustat. Ja hänen tyyli on melkoisen iätön, vaikka taitaa jo kahdeksaa kymppiä lähennellä.
Kirsti Paakkanen on aina tyylikäs mustissaan ja sukkahousut aina mustat. Ja hänen tyyli on melkoisen iätön, vaikka taitaa jo kahdeksaa kymppiä lähennellä.
Oletkos koskaan sattunut vilkaisemaan sen meikkiä?
Päättele itse ovatko nuo läpikuultavat mustat sukkahousut tyylikkäät...
Aika karseet sanoisin:)
http://www.seiska.fi/julkkiskuvat/_a102769/tahtiloistoa+ellegaalasta+ol…
päivätilaisuuksiin sopii ihonväriset, mutta iltatilaisuudessa mustat ovat paremmat.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2009 klo 13:58"]
Vaikka okra? Tai mustat kuviolliset? Oleellista on, että ovat paksummat, eivät läpikuultavat (15-20 den).
Mulla aina mustat tai värilliset sukkahousut. Ihonväriset ei todellakaan tee mun säärille ja vartalolle hyvää :D
[/quote]
Mulla usein mustan seurana mokanruskeat sukkahousut (40 denierin), tai muu tummanruskea sävy. Mitähän mun laatikoista löytyykään....coffee, truffle, mocca, choco jne. En muista kaikkia nimityksiä, mutta jostain syystä juuri tummanruskean eri sävyt viehättävät eniten mitä sukkahousuihin tulee. Mustan kanssa sopii hyvin myös esim. viininpunaiset, tummanlilat tai mariininsiniset sukkikset. Kuviosukkahousuja suosittelen myös kokeilemaan. Niitä löytyy nykyään tosi tyylikkäinä versioina. Yksi omista suosikeista musta/tummanruskeat ruutukuvioiset sukkahousut, joita käytän usein mustan hameen ja avokkaiden kanssa.
Noiden deniereiden kanssa saa muuten olla tarkkana. Ei aina lukema vastaa sitä, miltä sukkahousut jalassa näyttävät. Ja pätee kumpaankin suuntaan. Esimerkkinä mulla on parit tällaiset
http://www.kappahl.fi/article/sukkahousut_252767
siis 40 denierin sukkikset, jalassa näyttävät kuitenkin 60 denierisiltä. Muuten ihan kivat sukkikset.