Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sanot lehtiä myyvälle puhelinmyyjälle kun käy ilmi...

Vierailija
03.11.2009 |

että kyse on lehtimyynnistä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sai numeroni kun on kielto. Lopettavat muuten tosi nopeasti puhelun :-)

Vierailija
2/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi ei kiinnosta nyt ollenkaan, vanhemmilleni tulee mahdoton määrä lehtiä ja kun asuvat ihan lähellä niin luen ne siellä ilmaiseksi. Kiitos soitostasi, hei!".

Saan puhelun loppumaan alta minuutin.

Kännykkäliittymävaihtajat torppaan sanomalla "tämä on työnantajan liittymä joten en voi ruveta sitä tietenkään muuttamaan ja saan myös soittaa tällä henkilökohtaisia puheluita niin iltaisin kuin viikonloppuisin joten en tarvitse toista liittymään".

Tämäkin puhelu loppuu alta minuutin.

Kumpikaan syistä ei muuten ole aito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettanee puhelun aika nopeaan.

Vierailija
4/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Myytkö jotain lehteä"?

Vierailija
5/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kiitos tarjouksesta, nyt en tilaa, mutta toivotan oikein hyvää päivänjatkoa. Joskus joku innostuu vielä väittämään vastaan tai kysymään miksi en tilaa ja silloin sitten vaan vastaan, että ei nyt ole varaa/kiinnostusta, mutta haluan silti toivottaa mukavaa päivää ja sitten jos vielä jatkaa jankkaamista suljen vaan luurin.

Vierailija
6/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en tilaa, kun voin vanhemmilla/kirjastossa lukea lehdet. No siihen tulee vastakommentti, että eikö olisi kiva saada ihan omaa lehteä lukea jne. Jotkut ovat tosi sinnikkäitä. Kerran sanoin, ettei ole varaa. Siihen myyjä tiuskaisi, että oletko työtön sitten vai?

Vierailija
7/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhlata aikaa ja ääntä.

Vierailija
8/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sielä ketä? ei kuulu mittään! Onko linjoissa taas vikaa??!! laittaa sit luurin kiini.

Vierailija
9/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken kaiken. Yleensä en vastaa jos on vieras numero joka soittaa tai jos on tuntematon numero!!!

Vierailija
10/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä jankkaa, sanon uudelleen kiitos ei ja lopetan puhelun.

Vierailija
11/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kiitos tarjouksesta, nyt en tilaa, mutta toivotan oikein hyvää päivänjatkoa. Joskus joku innostuu vielä väittämään vastaan tai kysymään miksi en tilaa ja silloin sitten vaan vastaan, että ei nyt ole varaa/kiinnostusta, mutta haluan silti toivottaa mukavaa päivää ja sitten jos vielä jatkaa jankkaamista suljen vaan luurin.

Eilen sanoin kolme kertaa että kiitos, en nyt ole kiinnostunut vähän eri variaatioin ja myyjä vain jatkoi tarjousten lukua, ilmeisesti suoraan paperista. Ei siinä voi muuta kuin sulkea puhelimen...

Vierailija
12/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maija"

myyjä kysyy että onko Maija Meikäläinen puhelimessa?

Vastaan että joo.

sitten myyjä kysyy et oisko hetki aikaa.

Vastaan että riippuu mitä asia koskee, jos on lehtimyyntiä niin ei kiitos.

sen jälkeen myyjä alottaa kauheen kiertelyn ja ilmottaa että ei tämä nyt varsinaisesti lehdenmyyntiä ole..

siinä vaiheessa sanon että en aio tilata mitään että kiitos vaan. Jotku myyjät vielä tivaavat että miksi en ja yrittävät saada mun edes kuuntelemaan vaihtoehdoiset lehdet.

Kerran mulla oli vähän aikaa ja olin puhelinessa ja lähdin paskalle, kuuntelin vaan enkä edes kehdannut keskeyttää puhelua.

Vierailija
13/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehtimyyjältä sen omaa henkilökohtaista puhelinnumeroa ja sanon että palaan asiaan kun myyjä itse on vapaalla, esim lauantai-iltana tai juuri silloin kun on saanut lapsensa nukkumaan tai on ruoanlaitto kesken.

Mutta ihan oikeesti ihmiset, tehkää se suoramarkkinointikielto. Ei ole iso vaiva ja loppuu jonninjoutavat soittelut.

Vierailija
14/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokunen puhelu vuodessa saattaa silti tulla. Sanon heti alkuun, että tällanen kielto on, niin myyjä pyytää anteeksi ja lopettaa puhelun.

Vierailija
15/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tilaan lehden jos on hyvä tarjous :) eikö muut tilaa?

Vierailija
16/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä jo etukäteen ajatellut että voisin jonkun lehden tilata.

Vierailija
17/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaahan tää ehkä sitten?

Mikä olisi paras tapa myydä lehtiä? Mäkin olen miettinyt tätä, kun puhelut ärsyttää.

Mulla ei ole ollut vaikeuksia saada puheluja loppumaan. "Kiitos, en ehdi lukea enempää lehtiä" yleensä riittää.

ja tilaan lehden jos on hyvä tarjous :) eikö muut tilaa?

Vierailija
18/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne myyjät tekee vain työtään. Kukaan ei sua pakota vastaamaan, sä voit tehdä sen suoramarkkinointikiellon. puhelinmyynti on monelle vielä eka työpaikka eli mä en oikeasti tajua miksi pitää olla vittumainen ihmisiä kohtaan, jotka tekee vain työtään. Moni ei varsinkaan näinä päivinä saa muuta työtä huonon tilanteen takia eli olisiko parempi, että vain notkuisivat työttöminä.

lehtimyyjältä sen omaa henkilökohtaista puhelinnumeroa ja sanon että palaan asiaan kun myyjä itse on vapaalla, esim lauantai-iltana tai juuri silloin kun on saanut lapsensa nukkumaan tai on ruoanlaitto kesken.

Mutta ihan oikeesti ihmiset, tehkää se suoramarkkinointikielto. Ei ole iso vaiva ja loppuu jonninjoutavat soittelut.

Vierailija
19/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudosta numerosta tulevaan puheluun ei ole edes pakko vastata, tai sitten voi kohteliaasti sanoa "kiitos ei" ja lopettaa puhelun!

Kyllä tärkeissä asioissa jätetään vastaajaan viesti, mitä puhelinmyyjät taas eivät koskaan tee.

Vierailija
20/39 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtäänhän hekin vain tekevät, joten en heittäydy ilkeäksi. Tosin jos eivät heti usko, vaan jatkavat jankkaamista, lyön luurin korvaan.