Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko tullut joskus oikein ilkeästi jätetyksi?

Vierailija
03.11.2009 |

Mitä tapahtui? Eräs miekkonen kommentoi nenäni muotoa erokeskustelun yhteydessä. Nenäni on ihan tavallinen, ei iso eikä ihmeellinen muutenkaan. Nyt jo naurattaa, mutta silloin oli fiilikset aika maassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni ihan paniikkiin, eikä enää vastannut puheluihini. Asui toisella paikkakunnalla. Jätti siis raukkamaisesti minut yksin asian kanssa. Olin todella rakastunut mieheen ja silloin tuntui, että sekoaisin. Keskenmenohan siitä sitten tuli.

Vierailija
2/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin hetkeä aiemmin menty kihloihin, ja kuvittelin kaiken olevan ok.

Lähdin asioille, ja kaikki oli ok, ei edes riitaa tms.

Kun palasin, kämppäni oli pimeä ja vain yksi lamppu oli päällä, minkä juureen (pöytälamppu siis) oli jätetty kihlasormus :(

Kiilsi oikein "mukavasti" siinä valossa :(

Kyllä tuli paha mieli ja totaalinen täh? - olo.

Syykin selvisi; poikaystävälläni alkoi vanha suola janottamaan.

Palasi kyllä takaisin, jatkoimme suhdetta, mutta onni ei ollut enää pysyvää, vaan erosimme myöhemmin, monen vaiheen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin miehen luo vuoden seurustelun jälkeen. Oliko viikkokaan kulunut siitä kun olin saanut tavarani purettua kun mies sanoi, ettei rakasta mua enää. Ei muuta kuin uudelleen pakkaamaan.

Jos oli kerran noissa mietteissä niin olis edes säästänyt multa vaivan ja sanonut ennen kuin olin muuttanut.

Tietysti tätä ennen olin varmaan 2 viikkoa auttanut kämpän remontoinnissa. Vieläkin vituttaa kun ajattelen sitä suhdetta ja siitä on sentään 10 vuotta aikaa.

Vierailija
4/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh teininä seurustelin ensi rakkauteni kanssa,olimme mielestäni onnellisia kunnes yhtäkkiä poikakaveri alkoi välttelemään,ei vastannut puheluihin,ei tullut enään käymään yms.Sitä jatkui n.kk ja kaikenlaisia huhuja liikkui että oli pannut sen kk aikana kahden mun kaverin kanssa ja oli alkanut seurusteleen jonkun uuden kanssa.Hän tuli käymään ja erottiin sitten,harrastettiin kyllä eroseksiä :)Mutta olisi voinut aikasemmin kertoa missä mennään!

Toinen tökerö jättäminen oli kun olin jo pari vuotta seurustellut yhden miekkosen kanssa,ihan yhtäkkiä (kuin salama kirkkaalta taivaalta) hän alkoi pihtaamaan seksiä.Meillä oli hirveet riidat siitä ja oltiin juuri kaverillani iltaa viettämässä kun hiukan meillä oli sanaharkkaa,istuimme minä,kaverini ja silloinen poikakaverini saman pöydän ääressä.Katsoin pöydän alle salavaivihkaa niin kaverini ja exäni pitivät toisiaan kädestä kiinni ja hipelöivät toistensa jalkoja.Tapeltiin rajusti ja samalla erosimme.Ou jea!

Vierailija
5/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minua ei ole koskaan jätetty.

Vierailija
6/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minua ei ole koskaan jätetty.

Vierailija
7/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin exäni kokeillakseni uutta suhdetta. No, ei oikein onnistunut. Ehdotin exälle, että josko jatketaan suhdetta vaan seksipohjalla. No, se onnistu jonkin aikaa, vaivauduin, kun huomasin, että ex haluaa enemmän. Löysin nykyisen, jolloin jätin exän kokonaan.

Olin tuolloin jo 25v...

Vierailija
8/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroin raskaudesta se muuttu samantien kusipääksi. Tein abortin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän