Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pedofiilin kohtalo:

Vierailija
03.11.2009 |

Viisi lasta raiskannut ristiinnaulitaan Saudi-Arabiassa

Tiistai 3.11.2009 klo 12.34

Saudimies raiskasi viisi lasta ja jätti yhden uhreistaan kuolemaan autiomaahan.

Saudi-Arabian vetoomustuomioistuin piti ennallaan 22-vuotiaalle lapsiraiskaajalle aiemmin langetetun tuomion, jonka mukaan mies teloitetaan ja ristiinnaulitaan rikoksistaan.

Mies sai tuomion viiden lapsen raiskauksesta. Hän jätti yhden uhreistaan, kolmevuotiaan lapsen kuolemaan autiomaahan raiskauksen jälkeen.

Tuomittu pidätettiin aiemmin tänä vuonna seitsenvuotiaan pikkupojan avustettua poliisia tutkinnassa.

Saudi-Arabiassa ristiinnaulitseminen merkitsee tuomitun ruumiin asettamista ristille näytille teloituksen jälkeen.

Kansainväliset ihmisoikeusjärjestöt ovat arvostelleet Saudi-Arabiaa, islamin synnyinsijaa, murhaajien, raiskaajien ja huumekauppiaiden julkisista teloituksista. Tänä vuonna Saudi-Arabiassa on teloitettu jo 40 ihmistä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revitään vehkeet?

Vierailija
22/34 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä ihanaa päivää kun pääsen kivittämään pettäjämammoja.

pehmeäseinäiseen huoneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vain kovasti sitä päivää, kun pääsen kivittämään teitä pettäjämammoja.

Hanakasti näytät puolustavan tätä pedofiiliä.

Pettäminen on rikos. Ja on aivan oikein, että siitä tuomitaan kivitettäväksi ja kidutettavaksi. Näin sanoo Saudi-Arabian laki.

Vierailija
24/34 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne keskenkasvuiset pääsivät koulusta tai jollakin on vaan lääkkeet jäänyt ottamatta

Vierailija
25/34 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla joku mielenvikainen. Jessus sentään! Mene hoitoon!

Vierailija
26/34 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiilien tuomioita pitäisi Suomessa koventaa. Se ei silti tarkoita, että pettämisestä tulisi rikos ja siitä joutuisi kivitettäväksi. Toistan: PEDOFIILIEN tuomioita pitäisi Suomessa koventaa.

täytyy ottaa koko lakijärjestelmä. Sellaista se on. Odotan sitä ihanaa päivää kun pääsen kivittämään pettäjämammoja.

Vierailija
27/34 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi muuttaa lakijärjestelmän yhtä osaa tuolla tavalla ilman, että koko lakijärjestelmää täytyy muuttaa. Voi kysyä joltain oikeustieteilijältä tai lakimieheltä jos et minua usko. Otetaan vaan se Saudi-Arabian järjestelmä, kyllä se minulle käy.

Pedofiilien tuomioita pitäisi Suomessa koventaa. Se ei silti tarkoita, että pettämisestä tulisi rikos ja siitä joutuisi kivitettäväksi. Toistan: PEDOFIILIEN tuomioita pitäisi Suomessa koventaa.

täytyy ottaa koko lakijärjestelmä. Sellaista se on. Odotan sitä ihanaa päivää kun pääsen kivittämään pettäjämammoja.

Vierailija
28/34 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi muuttaa lakijärjestelmän yhtä osaa tuolla tavalla ilman, että koko lakijärjestelmää täytyy muuttaa. Voi kysyä joltain oikeustieteilijältä tai lakimieheltä jos et minua usko. Otetaan vaan se Saudi-Arabian järjestelmä, kyllä se minulle käy.

Vai ei voi muuttaa yhtä lakijärjestelmän osaa ilman että koko lakijärjestelmää pitää muuttaa. Buahahahaha.

Vierailija
29/34 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi pettäminen julistaa Suomessa rikokseksi? Selma.

Vierailija
30/34 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintoloihin niikun ruottissa on muutta ei me voida kun pitää ottaa koko ruåttin lakijärjestelmä samalla. Ei hyvää päiväääää

Vierailija
31/34 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtäkkiä laitetaan laki, että varkaudesta katkaistaan käsi, niin miten tämä laki suhtautuu muuhun lakijärjestelmään? Onko lakijärjestelmä oikeudenmukainen? Onko lakijärjestelmä looginen? Jos ei ole, niin miten siitä tehdään sellainen?

Tämän enempää en viitsi keskustella noin tyhmien ihmisten kanssa. Huomaa että palsta on täynnä naisia, joiden kyvyt eivät ole riittäneet muuhun kuin äidiksi.

p.s. odotan edelleen, että pääsen kivittämään teitä pettäjämammoja!

Vai ei voi muuttaa yhtä lakijärjestelmän osaa ilman että koko lakijärjestelmää pitää muuttaa. Buahahahaha.

Vierailija
32/34 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te haluatte lait Saudi-Arabiasta, joten otettakoon siis käyttöön lait Saudi-Arabiasta. Ei tässä mitään poikkeuksia harrasteta. Oikeudenmukaista puolin ja toisin.

Vierailija
33/34 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän enempää en viitsi keskustella noin tyhmien ihmisten kanssa.

Toivottavasti et lisäänny.

Tottakai lakijärjestelmää pitäisi muokata noin suuren muutoksen takia mutta eihän se herrajumala tarkoita sitä että pitää adoptoida toisen maan lait kokonaisuutena niinkuin olet säälittävillä rusina-aivoillasi yrittänyt järkeillä.

Vierailija
34/34 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot oikeesti tosissas, ni sä oot mielenvikanen. Mut mistäs me tiedetään vaikka sä olisit joku tympääntynyt kotiäiti/teini, joka haluaa ärsyttää.

Mutta siis: menehän itseesi ja mieti mitä suustasi lauot. Ääliö!