Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäiselle puujunarataa lahjaksi? Ja mikä olisi kestävä parkkitalo?

Vierailija
12.11.2009 |

Minkä ikäiset leikkivät brion junaradalla? Mietin tässä pojan joululahjoja, kun jonkun verran on jo kyselty toiveita. Poika täyttää ensi maaliskuussa 2 vuotta. Tällä hetkellä leikkii duploilla ja kaikki autot kiinnostavat. Myös luukkukirjat kiinnostavat kovasti.

Olisiko junarata sitten vasta 2-vuotis lahjaksi sopivampi?

Parkkihallin ajattelin ostaa, mutta mikähän olisi sopivan kestävä noin pienelle lapselle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on todella tukeva. Tosin mua vähän epäilyttää, että onkohan se sitten vähän isomman lapsen mielestä ehkä vähän vauvamainen?

Junarataa voi ihan hyvin mielestäni jo ostaa joululahjaksi, niin sitten synttäriksi voi ostaa lisää paloja. Meillä vähän päälle 2-vuotias leikkii radalla jo hyvin, rakentelee raiteita ja katselee ihan innoissaan, miten patterijuna kulkee. (Nykyajan lapsia, vain patterijuna kelpaa. Itse niitä ei viitsi työnnellä)

Vierailija
2/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kyllä lapsikohtaisia, mun poika ei ole niistä kiinnostunut vaan haluaa mieluummin kuljettaa sitä junaa itse, nyt hän on jo 6 v ja junarata jäämässä "pieneksi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lasta kiinnostaa n. 2 vuotiaana. Fisher Pricen parkkitaloa suosittelen pienelle. Se on tukeva. Me vaihdetaan sitten "isojen poikien" parkkitaloon joskus vähän myöhemmin.

Vierailija
4/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voihan siihen sitten ostella lisää sopivia osia iän myötä. Minä myös olen tuon fisher Pricen parkkitalon kannalla, on todella kestävä ja hyvä vaikka onkin hintavampi kuin monet muut. Nuo Fisher Pricen isommat lelut ovat kyllä hintansa arvoinen satsaus.

Vierailija
5/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa valita paketti missä ei ole siltoja tms korotettuja osia sillä niiden kanssa menee hermot, etenkin siltä 2-vuotiaalta... :)

Vierailija
6/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostimme kaksivuotiaalle synttärilahjaksi Toys'R'Us:in parkkitalon, joka on todella pop. Poika leikkii myös Brion radalla ja junarata onkin pitkäaikainen sijoitus, koska 5v. isosisko tykkää myös junaradasta.

Vierailija
7/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hintansa "väärtti". Meillä se on ostettu aikoinaan 3v pojalle, hän leikkii sillä yhä, ikää nyt 6v.

Sillä on leikkinyt pienestä pitäen myös pikkusisko. Välillä siellä asuvat pienet nuket, välillä ponit. Sitten se toimiikin seuraavassa leikissä brion junanradan yhteydessä veturitallina, lentokenttänä, sairaalan helikoptereiden laskupaikkana... Välillä myös autoleikeissä ;)

Kestävä lelu joka muuntuu moneksi!

Vierailija
8/8 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota Brion junarataa. Nyt 2v. eli alkaa olemaan aika hyvä määrä jo kasassa. Isosisko auttaa tällä hetkellä kokoamisessa ja poika radan tuhoamisessa:) Mutta hetken jaksaa välillä sillä leikkiäkin.

Nyt 2v. lahjaksi sai parkkitalon ja tykkää siitä. merkkiä en muista, mutta pikkuosat otettiin säilöön myöhempää käyttöä varten.