Me Naiset vai Anna- lehti?
Kommentit (26)
palstaa, jonka vuoksi olen meinannut perua koko tilauksen. Kunhan saan aikaiseksi.
ilkeilypalsta on parasta koko lehdessä! Muut lehdet on niin ryppyotsasia mutta me naisissa on pikkusen enmmän munaa.
Me Naisetkin on kyllä parantanut tasoa, mutta on ärsyttävän teennäinen ja yrittää olla nuorekas siinä onnistumatta.
Ei ihan niin tyhjänpäiväinen kuin Me Naiset. Löytyy ihan asiaakin Annasta.
ilkeilypalsta on parasta koko lehdessä! Muut lehdet on niin ryppyotsasia mutta me naisissa on pikkusen enmmän munaa.
Olen tykännyt siitä jopa pikkutyttönä enemmän kuin MN:sta (äidille tuli molemmat). Laadukas lehti, ei niin "kanamainen". Siis itse kun kaipaan enemmän sellaista "naisten aikakauslehteä" pitkine juttuineen, reportaaseineen jne. kuin lehteä, joka on täynnä naishömppää. Ikää mulla nyt 28. Tosin mulle kelpaa jopa äitini tilaama Eeva, kun siinä on tasokkaita, pitkiä juttuja! (Tosin pikkasen puuduttava kyllä...)
kai se on ihan makuasia mistä kukakin tykkää. Tässä elämäntilanteessa (kotona taapero ja vauva) vapaa-aika on niin kortilla etten ehdi pitkiä juttuja ja reportaaseja lukemaan. Hesarikin jää monesti lukematta päivän aikana.
Itse kaipaan jotain kevyttä ja hömppää tähän arjen raatamisen keskelle, -me naiset on ollut loistava valinta.
"ilkeilypalsta" on ironisuudessaan hauska, ne julkkikset jotka siihen joutuvat ovat usein itse ihan omalla toiminnallaan, pukeutumisellaan ja käytöksellään ansainneet sen. Ja sille joka kommentoi tuolla edempänä että ilkeily on ala-arvoista, aikamoista hurskastelua ottaen huomioon av-palstan hengen ;)
"ilkeilypalsta" on ironisuudessaan hauska, ne julkkikset jotka siihen joutuvat ovat usein itse ihan omalla toiminnallaan, pukeutumisellaan ja käytöksellään ansainneet sen. Ja sille joka kommentoi tuolla edempänä että ilkeily on ala-arvoista, aikamoista hurskastelua ottaen huomioon av-palstan hengen ;)
että minä ja lapseni emme tee niin repäiseviä asioita kuin esim. Tuksu.
mutta Anna on kyllä aika höttöä...
Kannessa on usein joku kiinnostava otsikko, mutta itse juttu on sellainen ihan mutu-tuntumalla repäisty.
Otsikossa saatetaan mainostaa jopa jotain asiantuntijaa jutun yhteydessä, mutta "asiantuntija" tarkoittaakin sitten jostain kirjasta lainattua paria lausetta. Loppu onkin sitten lukijoitten kommentteja asiasta tyyliin "mielestäni tasa-arvo ei toteudu työpaikalla, kertoo nainen 30 v".
On toki kevyttä lukemista, mutta mun mielestä jopa naistenlehdeksi vähän liian kevyttä.
Annassa on hyvin vaihteleva taso, joskus on tosiaan hyviäkin artikkeleita, mutta välillä ei oikein mitään mielenkiintoista.
Me Naiset on muuten muuttunut totaalisesti viimeisen 10 vuoden aikana, eli ei kannata perustaa arviota ikivanhoihin kokemuksiin niin kuin joku tässä ketjussa.
olen tilannut lehteä jo viisivuotta. Viikonolennaiset on paras koko lehdessä!
lisäksi lehdessä on paljon sellaisia juttuja että toimittaja kokeilee, tai lukijat tai kerrotaan miten erikulttuureissa toimii jotkin tavat... vaikea selittää, mutta me naisissa siis aina mielenkiintoisia juttuja, eikä liikaa ruoka, sisustus, matkustus osioita.
Kolumnistit ihania; Roman Shcatz(?) Bettiina s, ja Kari-Pekka Toivonen!
Se panee itsensä enemmän likoon. Innovatiivisempi kaikin puolin.
Mulle tuli Anna monta vuotta ja kun vaihdoin MN:iin niin huomaan, että luen melkein aina koko lehden, toisin oli Annan kohdalla.
Hintaansa nähden hyvä ja viihdyttävä lukupaketti, artikkeleissa nykyään paljon enemmän asiaa kuin joskus vuosia sitten. Myös paljon pikkukivaa. Hyvät reseptisivut yleensä. Toinen suosikki Olivia, ilmestyy vain paljon harvemmin ja on tietty aika paljon kalliimpi/luettu sivu.
Annasta en tykkää. Pliisu, keski-ikäinen,väritön, mauton, sisällötön.
Saan kierrätyksessä Kodin Kuvalehden, josta tykkään tosi paljon ja tilaisin ehkä sen, jos en saisi muuten.
anna on enemmän tätimäinen