Lue keskustelun säännöt.
Minulla yli 20 v nuorempi mies. Olotila jatkunut vuodesta 2004.
03.01.2009 |
Tämä on vaikeaa eikä laisinkaan ongelmatonta, vaikka meillä on rauhallisia ja tasaisia päiviä ja sen mukainen elämä.
Haluatko tietää jotain? Kysy!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla