Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohta alkaa taas joululahjahöpötykset, sanopa rehellisesti mitä haluaisit ja mitä ET haluaisi

Vierailija
03.11.2009 |

joululahjaksi!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulukuusi, joulumusiikkia. Ensimmäinen joulu OMASSA kodissa.

Hmm, pitääpä alkaa pian suunnitella, ettei mene ihan viime tippaan kaikki. Mitähän ruokia tekisi itse ja mitä ostaisi kaupasta...?

Vierailija
42/55 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi mitään kodinkoneita kuten imuria, leivänpaahdinta ym..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ihan oikeasti tarvitsisin uuden imurin. Mitään roskaa ja turhaa en tahdo!!!

Vierailija
44/55 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siedän erittäin harvoja tuoksuja ja viimeksi olen löytänyt uuden tuoksun 5 vuotta sitten.... :(

Suklaa toimii aina, kohtuudella. jos ei ole mieluista niin sitten vien töihin, aina sen joku syö.

lempimusiikkia ja kirjoja, kiitos!

jos on kyse jostain ihan pikkulahjoista niin kynttilöitä voi tuoda kun niistä pääsee eroon. Tuikkukippoja en halua, niitä on liikaakin.

Vierailija
45/55 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain hemmottelua, kasvohoidon tms. tai vaikkapa pienen loman yhdessä miehen kanssa. Eli mieluummin lupaus yhdessäolosta tai joku hemmottelu kuin tavaraa.

Joskin mieheni kyllä osaa yllättää myös ihanilla tavaralahjoilla (on niitä hemmottelujuttujakin tullut), mutta tänä vuonna en kaipaisi mitään tavaraa.

Vierailija
46/55 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin lahjakortin hierontaan tai kometologille. En halua kivituikkulyhtyä, muumimukia, mariskoolia, pyyhkeitä enkä lakanoita

Vierailija
47/55 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin omaperäistä ja itsetehtyä, käsitöitä esimerkiksi.

Vierailija
48/55 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin:

villasukkia

suklaata

juustoja tai muita herkkuja

esim. sisustuslehtiä tai vastaavia

kummilasten askartelupaskarteluja ja kuvan

flanellipyjaman

kattilan

En halua:

koriste-esineitä

viinikarahveja yms.

tauluja (paitsi jos ovat kummilapsen askartelupaskarteluja)

keitto-, aforismi-, murre-, hupikirjoja

Vierailija
49/55 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN HALUA

- suklaakonvehteja - tavallinen Fazerin sininen on paljon parempaa

- pannuja, kattiloita tms. kokkailuun/leipomiseen liittyvää

- vaatteita - ostan mieluummin itse omat vaatteeni (lahjakortti ok - alesta saa joulun jälkeen enemmän)

- siskoni lasten kuvia - saimme viime jouluna vaikka emme ole siskoni kanssa missään tekemisissä

HALUAISIN

- lahjakortin hierojalle, kosmetologille, kampaajalle, kylpylään, vaateliikkeeseen, joogakurssille ...

- Kivi-tuikkuja, Marimekon skooleja

- koruja

- Faxzerin sinistä suklaata

Vierailija
50/55 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOIVON:

- kirjoja

- musiikkia

- viiniä, hyviä viinilaseja ja muuta viineihin ja viininjuontiin liittyvää

- gourmet-herkkuja

- Muumi-joulumukin

- kynttilöitä, serviettejä

- mitä tahansa mikä on annettu hyvästä sydämestä!

EN TOIVO:

- parittomia pyyhkeitä tai lakanoita

- Budapest-rasioista tai Brunbergin tryffeleitä (en tykkää niistä, mutta syön kuitenkin ja harmittaa :D)

- koriste-esineitä

Mutta loppujen lopuksi olen sitä mieltä, että tänä päivänä ihmisten olisi hyvä useammin muistaa, että "lahjahevosen suuhun ei ole katsomista"..! Monet "mauttomat" ja "turhat" lahjat on voitu antaa hyvällä sydämellä ja antamisen ilosta! Ei niille pitäisi nyrpistellä. Ei mummo aina tiedä, mikä sopii meidän tyyliin tai ei pikkuveljellä välttämättä ole rahaa kuin siihen "kolme suklaarasiaa kympillä"-suklaarasiaan. Ei halpaa lahjaa aina osteta siksi, kun ollaan pihejä vaan siksi, että oikeasti halutaan antaa jotain, vaikka ei ole paljon rahaa... Itse olen oikeasti onnellinen kaikesta muistamisesta!

Jos on itsellä hyvin vahva ajatus siitä, että ei haluaa kerätä turhaa materiaa, voi sen ajatuksen välittää läheisille ystävällisessä muodossa ja varmasti sitä kunnioitetaan.

Vierailija
51/55 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tahtoisin:

-suklaata (ei tummaa!)

-lahjakortteja hemmotteluhetkiin (erilaiset hieronnat, jalkahoito, kampaaja...)

-lahjakortti (alus)vaateliikkeeseen

-joku ihana koru (kunhan ajattelee minun tyyliäni kun hankkii sen)

-kirjoja

-uudet untuvatöppöset (sellaiset joita tehdessä ei ole rääkätty eläimiä!)

Minä en tahdo:

-erilaisia kippoja ja kuppeja ja keittiötarvikkeita (olkoonkin miten laadukkaita tai merkkituotteita tahansa, ei tule käyttöön kun meillä on kaikki juuri sellaisena kuin tahdomme. Harmittaa ihan sikana kun esim. sain kerran yli 70€ maksaneen tupperivekottimen, joka edelleen lojuu koskemattomana kaapissa. Tuolla rahalla olisi saanut aika paljon kaikkea mukavaa!)

-vaatteita (ei voi ostaa sovittamatta!)

-koriste-esineitä, tai vielä pahempaa, pehmoeläimiä!!!

-alkoholia

-lapasia, sukkia, tumppuja, kaulahuiveja jne.

Vierailija
52/55 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua neonvärisiä sukkia, pörrösukkia, varvassukkia, satiiniyöpaitaa, pitkiä kalsareita, eriparisia pyyhkeitä ja tyynyliinoja, kaljaa ja viinaa kittaavaa miestä, joka pelaa kaiket ajat pasianssia tai nettipokeria.

Vierailija
53/55 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat saappaat on rikki. En halua mitään krääsää enkä muutenkaan turhaa roinaa. Kumisaappaiden lisäksi riittää kun saan olla perheen kanssa jouluna ja seurata lasten iloa ja jännitystä.

Vierailija
54/55 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovittiinkin siskon kanssa, että ei ostella lahjoja kuin lapsille. Mieheltäni toivoisin jonkun ajatuksella valitun jutun, mutta en nyt tiedä mitä se oikeasti olisi. Lapset voisivat piirtää kortin.

Vierailija
55/55 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- rahaa

- lapsille vaatteita ja tarvikkeita esim. luistimet, polkupyörät

- ompelukoneen

- uuden tietokoneen