Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

H1N1-rokote flunssaisena??

Vierailija
03.11.2009 |

Olen raskaana ja astmaatikko. saisin rokotteen torstaina mut nyt tuli ihan perus räkätautiflunssa. voinko ottaa sen piikin? jos en niin kuinka pian sitten?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan ei kuumetta ole.

Vierailija
2/9 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumetta ei ole, joten tänään olen piikille menossa. saa nähdä miten yskiviin lapsiin suhtaudutaan roktusjonossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vähänkään olisin flunssainen. Ainakin normi flunssapiikkiä ei saa ottaa, jos on räkätautinen.

Vierailija
4/9 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia en aio yhtään sairaana rokottaa, ettei elimistö kuormitu liikaa, mutta onko muitakin syitä.

t. 3

Vierailija
5/9 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin eilen ottamassa piikin. Rokottaja sanoi ettei nuha ja kurkkukipu haittaa jos ei ole kuumetta. Ei mulle mitään oireitakaan tullut, tuo olkavarren arkuuden lisäksi.

Vierailija
6/9 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tavallisen kuin sikainfluenssarokotteenkin. Ja olemme kaikki siis ihan kunnolla räkäisiä ja kurkkukipuisia.

Vierailija
7/9 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keuhkolääkäri sanoi, ettei saisi olla yhtään flunssaa.

Vierailija
8/9 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy: usein flunssainen ei saa toista flunssaa samanaikaisesti johtuen interferonista ja toisaalta tas virustauti voi alentaa leukosyyttejä ja siitä johtuen ei vastustuskykyä muodostu rokotteesta kunnolla.

Eli rokote ei tehoa?

Vierailija
9/9 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on taas opastettu että pitäisi olla terveenä rokotteita otettaessa koska tällön nähdään mitä rokotteesta tulee haittana.

Mitenkään ei kuume tai flunssa vaikuta siihen itse rokotteeseen, jos ei ole tarkotus seurata rokotteesta tulleita kuumeiluja tai kipuja.