Kohta alkaa taas joululahjahöpötykset, sanopa rehellisesti mitä haluaisit ja mitä ET haluaisi
Kommentit (55)
Tai jos jotakin haluatte tuoda, niin teflonkattila tai Frasier-dvd.
Mä ilahdun siitä ihan hirveästi, jos joku minua tai minun lapsiani muistaa. Ei ole väliä, että millä muistaa.
Jos nyt ihan toivelistaa pitäisi heittää, niin tässä jotain:
* Iittalan punaisia Kartio-laseja
* _hyvälaatuista_ suklaata
* _hyvää_ kahvia, esim. Columbia tai Etiopia
* teatteriliput
* lapsenvahtilupaus
Tavaraa meillä on paljon ja lisää ei ole tarvis, mutta noista suurin osa on melko materiattomia.
viime joulun jälkene oli meillä töissä useampia rasioita jotain juhlapöydän konvehteja yms., niistäkin puolet jäi syömättä ja lensi lopulta roskiin.
Ja jos oikein vaikeaksi menee, meillä töissä kahvihuoneen päydältä katoaa ruoka kuin ruoka puolessa tunnissa.
muovikrääsää mikä hajoaa ennen uutta vuotta. tai sitten sitä tosi pahaa ulkolaista suklaata. meillä ei aikuisia niin edes lahjota, mut toivoisin et lapset sais järkeviä lahjoja. enkä nyt tarkoita mitään järkyttävän kalliita leluja. vaan ihan vaikka kyniä, palapelejä, lautapelejä, sukkia, kalsareita ym mitä aina tarvitaan. toki ollaan kuitenkin onnellisia saatiin sitten mitä vaan :)
viime joulun jälkene oli meillä töissä useampia rasioita jotain juhlapöydän konvehteja yms., niistäkin puolet jäi syömättä ja lensi lopulta roskiin.
Ja jos oikein vaikeaksi menee, meillä töissä kahvihuoneen päydältä katoaa ruoka kuin ruoka puolessa tunnissa.
Tervetuloa meille katsomaan. Meitä on n. 10 henkeä, miesvaltainen porukka ja suurin osa sellaisia 25-35 -vuotiaita... Sanoisin, että kilo suklaata (rasia kuin rasia) menee päivässä, sitä isommasta voi jäädä seuraavallekin päivälle. Vähän riippuu, mihin aikaan on pantu esille ja ketä on töissä.
Muut karkit katoaa vähän hitaammin, toin 1,5 kg säkin sellaista halpaa perustoffeeta ja se kesti kolme päivää.
ja lapsille paljon kalliita ja hienoja lahjoja, siksi kun kukaan ei osta meidän perheelle, paitsi minä.
Sanoisin, että kilo suklaata (rasia kuin rasia) menee päivässä, sitä isommasta voi jäädä seuraavallekin päivälle.
Mikään ei lennä roskiin, jotain sinne kyllä joskus laitetaan ihan omin käsin.
EN halua: koriste-esineitä, vääränkokoisia vaatteita, mitään krääsää (tyyliin Tiimarin alesta, vievät vaan turhaa tilaa
HALUAN: Lahjakortteja lempiliikkeisiini, keittiöön ja kokkailuun liittyviä tavaroita ja tuotteita, hyvää suklaata (mahdollisimman tummaa), sukkia, lakanoita ja muita petivaatteita, kosmetiikkaa
kaikki ylimääräiset piparit, suklaat ym. Opettajille kelpaa kuulemma kaikki muu paitsi perkaamattomat silakat...
Mä haluan lentoliput kaupunkilomalle. Ei kyllä ole pelkoa että joulupukki nuo mulle toisi... :/
Mitä mä en halua... Cd:t ja dvd:t on mulle aika turhia lahjoja.
en halua villasukkia... saan villasukat ja käyttöönhän ne tulee
Mä haluaisin lahjakorttina esim. 5 kertaa hierojalle (vauvan kantaminen jumittaa selän ihan totaalisesti) ja suklaata! Myös joku kaunis kaulakoru tai sormus lämmittäisi mieltä.
Miehen kanssa ostellaan yleensä toisillemme lahjoja... vaikka se tavallaan onkin vähän pöllöä. Paras lahja on kuitenkin jokavuotinen reissu joulun välipäivinä kylpylään kaksistaan. Lapset mummolaan ja pistetään muutama satanen palamaan erilaisiin hemmotteluhoitoihin, hyvään ruokaan ja viiniin. Siellä sitten lillitään porealtaassa ja juodaan skumppaa. Ihanaa!
Mitä en haluaisi: vaatetta (ei onnistu ikinä lahjaostoksena, lahjakorttina kelpaa kyllä!), pyyhkeitä, kippoja/kuppeja, kynttilänjalkoja jne. lahjatavaraa.
pari kirjaa ja ehkä yöpuvun.
En haluaisi koruja, hajuvesiä, alusvaatteita, hierontalahjakortteja tms.
Eikä ole niin väliä jos ei ole juuri minun makuun ;) Eli tykkäisin esim näistä:
- yöpaita tai pyjama
- lakanat
- pyyhkeet
En haluaisi esim. koruja tai kirjoja sellaiselta, joka ei mun makua tunne...
Käyttötavarat tai tekstiilit on aina kivoja. Pyyhkeet, pussilakanat jne.
Tykkään myös suklaasta, kirjoista, hajuvesitä, koruista ja tekniikasta.
Lasten lahjat on aina parhaita.
Niin ja sellaset hupimielessä ostetut lahjat on mun mielestä vaan typeriä. Esim. joku soiva joulukravaatti.
Esim. hierontalahjakortti, kampaamolahjakortti jne olisivat aivan ihania! Koskaan en ole saanut, valitettavasti. Myös suklaa on aina tervetullutta.
En halua mitään tylsää ja käytännöllistä kuten keittiötarvikkeita. Minusta olisi tavallaan loukkaus saada vaikkapa kauha ja kattila.
kynttilöitä, muovisia keittiötyövälinesettejä, halpissuklaata jota ostettu luultavasti kolme rasiaa kympillä, villasukkia, mitään yöpaitoja, alusasuja, itsetehtyjä joulupipareita ja torttuja (menevät meillä aina joulunpyhien jälkeen roskiin...). Siinähän ne tärkeimmät.
Mies tietää mitä haluan :)
Muilta niitä tyhmiä lahjoja tulee, kertaakaan en ole vieraan sukulaisen antamasta lahjasta ilahtunut, enemmänkin siitä tulee päänvaivaa tyyliin, missä tätä säilyttää niin kauan kunnes kehtaa myydä kirpparilla?