Mitä ajattelet kun näet keski-ikäisen arkisen näköisen pullukan naisen, jolla on
kuvankaunis hoikka tytär.
Ajatteletko
a) Voi äitiä kun on päästänyt itsensä noin pahasti rupsahtamaan
vai
b) onpa sattunut eri näköinen lapsi, isä on varmaan hyvännäköinen
vai jotain muuta?
Kommentit (11)
En näytä itsekään yhtään samalta kuin tytärpuoleni. Ylipainoinen en ole, mutta muuten tavallisen näköinen, kun taas tytärpuoleni (joka asuu meillä ja jonka kanssa kuljen useinkin kaupungilla) on todella tyrmäävä.
Saatanpa hymyillä tuolle äidille iloisesti myöskin.
-paistaapas aurinko mukavasti/onneksi tuli tämä sateenvarjo mukaan
-ostaisko ne kivat kengät äskeisestä kaupasta paluumatkalla
-mitähän lapsille kuuluu, pitäiskö soittaa
-tarvii käydä vielä tuolla virastossa ja siinä kaupassa kauempana
-koskahan bussi lähtee
-jne
Ei tule kytättyä ihmisiä arvostelumielellä. Jos olis joku harvinaisen kaunis tytär, niin saattaisin pikaisesti ajatella "tosi kaunis", mutta siinä se. Nuo tuollaiset menee ohi sekunneissa eli en jää mitään erityisiä miettimään toisista ihmisistä, vaan saman tien päässä alkaa pyöriä ihan ne omat jutut :)
-paistaapas aurinko mukavasti/onneksi tuli tämä sateenvarjo mukaan
-ostaisko ne kivat kengät äskeisestä kaupasta paluumatkalla
-mitähän lapsille kuuluu, pitäiskö soittaa
-tarvii käydä vielä tuolla virastossa ja siinä kaupassa kauempana
-koskahan bussi lähtee
-jne
tyttäreni.
Tosiasia on, että mieheni suvussa on hyvin kauniita naisia, sisko työskennellyt mallinakin. Joten kasvonpiirteet ovat sieltä. Vartaloni tosin oli nuorena parempi, olin pitkä, hoikka, ja ihan muodokaskin, ja koska tyttäreni on perinyt tämän minulta, hän on hyvin näyttävän näköinen.
Sinänsä onnistunut risteytys... :)
Toivottavasti tyttäreni ei kuitenkaan minua häpeä, vaan on riittävän fiksu arvostamaan minua vaikka en ole yhtä kaunis kuin hän.
Kun tosi useinhan noin on, monet nyt keski-ikäiset pullahtaneet naiset on olleet itsestään huolehtivia, kauniita ja hoikkia nuoria naisia...
Joskus olen kyllä katsonut kasvoiltaan poikkeuksellisen rumia vanhempia kasvoiltaan poikkeuksellisen kauniin pikkulapsen kanssa ja miettinyt että miten tuo voi olla teknisesti ottaen mahdollista - mahtaako lapsi olla adoptoitu tai jonkun toisen?
Minusta luonnollista. Nuorena sitä on kaunis ja niin pinnallinen että korostaa kauneuttaan, se on aivan ok. Vanhemmiten arvot ja ulkomuoto muuttuu.
Olen jo siinä iässä että kaikki nuoret ovat mielestäni kauniita. Tavallista vanhempaa naista en varmaankaan huomaisi.
Se on aika tavallista että nuoret naiset ovat hoikkia ja kauniita ja keski-ikäiset naiset pullukoita ja arkisen näköisiä.
Saatan ajatella että äiti on varmaan ylpeä tryttärestään. Ja saattaa käydä myös mielessä että onkohan äiti ollut nuorena yhtä kaunis.