Kappas, appiukko löytyi IS:n verolistalta
Kommentit (6)
... johtuu varmaan siitä että kiertävät nämä maksut olemalla muualla verotuksellisesti. Muutoin kyllä olisivat listalla hyvinkin.
Hesarin ja iltapäivälehtien sivuilta löytyy hakukoneet.
Oma isäni on ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana useasti tuolla top 1000 tulot listalla. Niinä vuosina (esim. tänä vuonna), joina ei ole ollut top 1000 listalla, on kuitenkin ollut kunnan suurituloisten listalla. Oma äitini taas on kohtuullisen pienipalkkainen, naisvaltaisella alalla työskentelevä nainen.
Vanhempieni yhteenlasketut nettotulot ovat toki hiukan yli sen mitä täällä erilaisissa tulokeskusteluissa ja pankkilainakeskusteluissa esitetään, mutteivat mitenkään aivan hirvittävän huomattavasti.
Siksi minun onkin todella vaikea käsittää, että kuinka joka toisessa av-mammojen perheessä on tyyliin 7000 euron nettotulot. Kirjoittaako av-palstalle satoja mammoja, jotka kuuluvat siihen pieneen vähemmistöön joita nuo tulojen top-listaukset koskevat? Rehellisesti sanottuna ainakaan kovin sivistyneiltä mammat eivät vaikuta, vaan itse asiassa aivan saatanan tyhmiltä. Joten jos niin on, että tänne kirjoittaa rikkaiden miesten vaimoja, niin ainakaan se raha ei sivistystä ole tuonut.
t. miljonäärin poika, joka on itse aivan rutiköyhä (kaikki kultalusikka perseessä syntyneet eivät loppujen lopuksi ole ihan niin kultalusikka perseessä todellisuudessa, ei se ole kirkossa kuulutettu että rahaa jaetaan)
että appiukko löytyi.
Ei helvetti, en voi käsittää näitä verotietojuttuja, sama homma joka vuosi...voi vittu
Sukulainen löytyi top 1000 -listalta.