Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä vihaan miestäni :(

Vierailija
02.11.2009 |

Minä vain oivalsin tässä eräänä päivänä, että en oikeastaan edes pidä miehestäni, saati että rakastaisin. Hän on negatiivisin ja pahantuulisin ihminen, jonka tiedän, eikä meillä ole mitään yhteistä ! Hän ei osallistu perheen arkitoimiin millään lailla, eikä hänestä ole minulle mitään iloa tai apua. Hän varmaan ajattelee minusta tismalleen samalla lailla.

Ok, tulee syömään perheen kanssa ja haukkuu ruuan paskaksi joka kerta. Opettaa lapset samanlaisiksi sovinistipaskoiksi kuin itsekin on. Erotilanteessa tiedän, että aina isävuorolla, lapset söisivät pelkkiä lihapiirakoita ja limua. Ällöttää asua tämän tyypin kanssa saman katon alla, mutta mitään en saa aikaiseksi. Miksiköhän me siedämme toisiamme? Plääh, kiitos kun sain purkautua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä muutamalla isäviikonlopulla kuule ole ravitsemuksen kannalta väliä, jos sinä tarjoat "edes sinnepäin" olevaa, terveellistä ruokaa! Kumpi on tärkeämpää; opettaa lapset taas olemaan positiivisia ja ei-sovinistisia, vaiko sietää lasten takia miestä, joka opettaa näitä huonoille tavoille??

Vierailija
2/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätyvät yhteen keskenään. Sitä saa mitä tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen lähinnä sitä, miksi teet lapsia tuollaisen ihmisen kanssa, jos et hänestä edes pidä...

Vierailija
4/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on liian lyhyt tuollaisessa suhteessa kärvistelyyn.

Tsemppiä!

Vierailija
5/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastin häntä ja kun hän lähti armeijaan, itkin viikon putkeen silkkaa ikävää. En oikeastaan tiedä, mikä on mennyt pieleen sen jälkeen....

ap

Vierailija
6/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko koittaa itse muuttua ja koittaa vastaako metsä niinkuin sinne huudetaan?

Eli lasten ja avioliiton vuoksi koittaisit niellä ylpeytesi ja muuttuisit lämpimäksi, kärsivälliseksi ja sietäväksi. Saattaa olla, että muutamien viikkojen päästä mies alkaa vastaamaan samalla lailla ja rupeat muistamaan taas miksi häneen rakastuit.

jos mies ei muutu sittenkään, voit miettiä muita ratkaisuja tietäen, että olet todellakin yrittänyt kaikkesi.

Vierailija
7/7 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiko muuten vain vähälahjainen?? AP:N MIES HAUKKUU MM. RUOKIA PASKOIKSI, LAPSET OTTAVAT MALLIA JA SINÄ VAAN EHDOTAT AP:TA ITSEÄÄN MUUTTUMAAN???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan