Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinki O-Hoi!

Vierailija
02.11.2009 |

Millainen alue Helsingissä on Haaga? Mitä eroa on etelä- ja pohjois-Haagalla?

Kummin itse asuisit mielummin pääkaupunkiseudulla, HKi ja kerrostalo vai Espoo/Vantaa ja rivitalo? Asuntobudjetti noin 250000-300000?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostalo vai rivari.

Etelä-Haaga on kalliimpaa ja arvostetumpaa kuin Pohjois-Haaga. Kouluista en osaa sanoa. Itse olen asunut Lassilassa, ja se oli ihan mukavaa seutua, tosin silloin meillä ei ollut vielä lapsia.

Meillä sama budjetti, mutta sillä ei tunnu saavan oikein mitään 5-henkiselle perheelle.

Olemme asuneet kerrostalossa Espoossa ja nyt muutamme rivariin Espooseen. Katsotaan sitten, mikä on se loppuelämän koti.

Vierailija
2/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä kokoista asuntoa etsitte? Pienen kolmion saa monilta alueilta tuohon hintaan kyllä, mutta isoa perheasuntoa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pieni kolmio-neliö. Itä-Helsinki on ehdottomasti pois laskuista. Pitäisi olla mukava ja turvallinen alue myös lapsille!

Vierailija
4/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli etsisin joko yksitasoista rivaria tai kerrostaloasuntoa.

On paljon kivoja alueita, mutta teinä muuttaisin ehkä ensin vuokralle tai asumisoikeusasuntoon ja ostaisin oman vasta sitten, kun tietty alue on selvillä.

Vierailija
5/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkeistä. En usko, että lähdemme enään vuokralle. Omistusasunnossa on asuttu sen verran pitkään, että tuntuisi erikoiseskta lähdeä vuokralle. Oman rakennamme sitten ehkä joskus kymmenen vuoden päästä. Etelä-Haaga vaikuttaa kivalta, millaisia päiväkoteja/kouluja siellä on? Pikku-Huopalahdessa oli ainakin joskus vuosituhannen alussa kiva leikkipuisto, jossa kävimme usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän