Torstaina sain rokotuksen, kainalo kipeä ja kädessä hermosärkyä, argh.
Miten voi olla mahdollista vaikka rokotuksesta jo päiviä aikaa. Lauantaiaamuna heräsin siihen, kun kainaloon sattuu ja eilen alkoi tämä hermosärky kädessä. Yölläkin valvotti, ei edes särkylääke auttanut. Jokainen on varmaan joskus lyönyt kyynärpäänsä pöydän kulmaan ja muistaa miltä se tuntuu, sellaista tämä käden kipu on. Ihan kuin olisi hermot jumissa, kättä pistelee ja vihloo. Olkapää ei muuten ole enää kipee.
Voihan se olla ettei tämä ole rokotuksen ansiota, mutta onko kenellekkään muulle tullut vastaavia oireita? Kauan kesti? Ei huvittaisi valvoa taas seuraavaa yötä.
Kommentit (27)
Sekä 1 ja 2 rokote otettu, käsivarsi jäykkä 1 jälkeen, 2 vain hieman särkyä. Kylmähoito ja lämmin suihku auttoi, särkylääkkeenkin voi ottaa, jos siltä tuntuu.
Ikivanha ketju, mutta aika osuvasti otsikoitu!
Sain korona kakkosen torstaina ja sen puolen kainalo kipeänä, eli siellä ainakin imusolmukkeet heränneet reagoimaan. Vähän vaivannut parina yönä. Saa nähdä miten kolmas yö sen kanssa menee. Ei muita suurempia oireita.
Oon 23.v nainen. Otin 3.9 koronarokotteen toisen annoksen ja samana iltana/seuraavana päivänä kainalo tuli kipeäksi ja nyt on 6.9 ja kainalo on vieläkin vähän kipeä. Rokotuskohta on vielä vähän turvonnut ja lämmin mutta kipeä ei ole oikeastaan.
Minä kun aina yliajattelen niin googletin ja kuulemma tavallisen flunssankin jälkeen voi kainalon imusolmukkeet olla kipeet ja minun onnekseni en ollut ainoa jolla tullut kainalo kipeäksi nyt koronarokotteen toisesta annoksesta.
Vastasit itse kysymykseesi sillä se ei ole mahdollista. Olet tötöillyt jotain muuta, rokotteesta tuollainen ei voi mitenkään johtua
Minulle tuli toisesta rokotteesta kainalo kipeäksi, mutta se meni pian ohi.
Kainalon patti on turvonnut imusolmuke. Se osoittaa että immuunipuolustuksesi on herännyt. Minä sain tuon vasta toisesta rokotekerrasta. Se on normaalia kaikkien rokotusten kanssa.
Käsivarsi kipeänä/lihakset maitohapoilla/jumissa on normaalia kaikkien käsivarteen annettavien rokotteiden kanssa. Se on myös normaalia kehon reagointia, samoin kuin sen lihaksen turvotus mihin rokote pistetään.
Jos huolestuttaa, voit varmasti ottaa yhteyttä terveyskeskukseenkin.