Mulle on tullut pakkomielle shoppailuun
Melkein päivittäin pitää saada ostettua jotain pientä kivaa. Kirpparilla käyn 2-3 kertaa viikossa. Nytkin olen lähdössä. Ja sitten on erikseen netin kautta ostokset. Rahallisesti näihin ei paljoa kulu mutta pitää vaan hamstrata.
Kommentit (10)
Ap, asutko Malmilla ja olet pinkit korkokengät tyyppi? Enpä ihmettele, että miksi Maiju shoppailee. Todella synkkää se Malmin asuinalue.
Vierailija kirjoitti:
Ap, asutko Malmilla ja olet pinkit korkokengät tyyppi? Enpä ihmettele, että miksi Maiju shoppailee. Todella synkkää se Malmin asuinalue.
En ole.
Jaahas, se on sitten tämä TAAS🥳🥳🥳🥳
Ja et halua, että joku saa tietää sun olleen hoitaja?
Kannattaa miettiä mihin ne kertyy, ettei tule vuori. Onko tilaa ja jaksaako huolehtia niistä vuosikausia. Onko tarve sisustaa vai onko jo jotain olemassa. Entä myytkö itse osan pois sitten jos tulee liikaa vai antaa pois tms. Vai kaikki hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä mihin ne kertyy, ettei tule vuori. Onko tilaa ja jaksaako huolehtia niistä vuosikausia. Onko tarve sisustaa vai onko jo jotain olemassa. Entä myytkö itse osan pois sitten jos tulee liikaa vai antaa pois tms. Vai kaikki hyviä.
Aloittaja on provoilija, samanlaisia aloituksia vähän väliä...
Uh... Huh...huh huuuu... 👴🏻 Missä uhh... edunvalvoja?
Vierailija kirjoitti:
Uh... Huh...huh huuuu... 👴🏻 Missä uhh... edunvalvoja?
Tämä luultavasti vain teeskentelee vikapäätä...
Toisaalta, pahimmat vikapäät on usein niitä jotka eivät virallisesti mitään diagnoosia ole saaneet.
Aha.
Kiitos tiedosta...