Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla ei ole ystäviä/kavereita vaikka kuinka yritän :(

Vierailija
01.11.2009 |

En ymmärrä mikä on vikana. Koitan lähetellä vähän väliä viestejä ihmisille, että nähtäisikö joku päivä, tuletko kylään, mennäänkö baariin jne jne jne. Koskaan ei kukaan tule. Aina on jotain muuta menoa tms.

Ja sitten ikinä nämä ihmiset eivät pyydä vastaavasti minua mihinkään.

En ymmärrä mikä on vikana. Hengailevatko kaikki nykyisin jatkuvasti vain kotona, vai onko vika minussa?? Ilmeisesti kukaan ei sitten halua olla kanssani tekemisissä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita osoitetta, niin kirjoittelen sulle.

Vierailija
2/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet? Mullekin voit laittaa postia, minni_24@suomi24.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi nuori nainen kaipailee lisää ystäviä! Onko kukaan Turun suunnalta..?

Vierailija
4/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks mamma kaveria on, joista toisen kanssa ei oikeen natsaa, ihan ok tyyppi, mut ei vaan jotenki mun tyylinen. Toinen on tosi ihana ja ollaan jo tunnettu pitkään, mut aina ku sovitaan et nähään, niin hänellä on vauva kipeänä tjtn. Hänkin kyllä on innoissaan näkemässä, joten en usko et olis tekosyy..

Joka tapauksessa, haluisin löytää jonku jota vois nähdä useemmin ja joka ois myös mun tyylinen (:

Mistä päin "yksinäinen" porukka on?

Tääl vantaalta!

Vierailija
5/5 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla muutama hyvä ystävä(en ole kotoisin täältä). aikaisemmin oli monta monta kaveria mutta ne karsiutu koska en voinut eräiden tapahtumien vuoksi enää luottaa heihin. olen tampereelta 21v nuori äiti. usein olen uusia tuttavuuksia pyytänyt kahville mutta kukaan ei lähde lopulta kuitenkaan vaikka jotain alustavasti sovitaan. olen ihan normaali,puhelias,en mikään juntti,harrastan tavallisia asioita,en näytä oudolta,ja olen hauskakin.missä vika. olen ajatellut mennä mammakerhoon kunhan vauva vähän isompi ja ottaa kontaktia muihin lapsiin.