mrr... haluan lapsille rokotuksen, mies ei
mitenkähän tän nyt sais isommatta riidatta hoidettua?
Kommentit (17)
ei meitä enää rokoteta, kun ollaan perusterveitä. Joten turha funtsia koko asiaa.
Kannattaisi kuunnella miestäsi. Hän saattaa hyvinkin olla oikeassa. Rokotteen vaikutuksia lapsiin ei ole tutkittu tarpeeksi.
.
Rokote ei ole tappanut ketään, tauti on tappanut satoja, ellei tuhansia lapsia tähän mennessä. Riittäisiköhän se argumentiksi?
siihen rokotteeseenkin on kuollu ihmisiä! Ruotsissakin...
Ruotsin rokote kuolemasta, kun aika tarkaan olen asiaa seurannut ja tuo on kyllä mennyt ohi.
http://sikainfluenssa.biz/706/ensimmaiset-kuolemat-sikainfluenssarokott…
Ja kaikki toimii oman ajatusmaailmansa mukaisesti tässä rokotusasiassa. Minä en sitä halua koska en suoranaisesti kuulu riskiryhmään muuta kuin mahdollisesti ikäni puolesta..
Ja toivon että he jotka rokotuksen haluavat sen saavat ja eivät saa mitään pahoja oireita rokotuksesta..
nro 16
se päättää rokotuksista joka hoitaa ne sairaat lapset?
Meillä minä olen aina ensisijaisesti kotona lasten sairastaessa, joten minä saan päättää influenssarokotuksista.
Molempien työnantaja vaatii myös todistuksen toisen työnantajalta että on ollu töissä, ettei molemmat ole kotona.
Kannattaisi kuunnella miestäsi. Hän saattaa hyvinkin olla oikeassa. Rokotteen vaikutuksia lapsiin ei ole tutkittu tarpeeksi.
Eikä äidillä mielestäni ole yksin päätösvaltaa lapsiinsa. Lapset ovat yhtä paljon isän kuin äidinkin, siksi ei voi vedota äidin tahtoon ensisijaisena huoltajana.
kun koko tauti alkoi vasta tänä vuonna. Mä kyllä rokotutan. Lapsi sairasti jo keuhkokuumeen, oli riittävän koko juttu. Suhtaudun rokotteisiin myönteisesti, lähipiirissä kun on ollut esim polioinvalideja...
Pyydä paperille ja sitten käy hakemassa vasta-argumentit ja tietoa netisätä ja/tai lääkäriltä jos mies ei sittenkään halua rokotusta lapsille antaa.
että sinähän olet äitinä ns ensisijainen huoltaja.
Vieras termi teille kummallekin?
että on itse melko skeptinen kys rokotteen suhteen eli meillä mies haluaisi sen lapsillekin, minä en niinkään.
-4-
Jos isyys on tunnustettu taikka vanhemmat naimisissa ettei tarvitse tunnustaa.Kyllä molemmat vanhemmat on tasa-arvosessa asemassa.
Ja minkä takia äidin kanta on aina oikea?Miksei voi tehä isän mielipiteen mukaan asioita?
jokavuosi eri. Ei se sama influensa joka vuosi pyöri.
Meillä päätettiin yhdessä lapsia kuunnellen, että ottaako vaiko eikö. Ainoastaan meidän melkein 18v sanoi ettei halua sitä.