Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka teillä päättää rokotetaanko lapset vai ei?

Vierailija
31.10.2009 |

Onko yhteinen päätös vai jyrääkö toisen päätökset?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä päätöstä tämän si. asian suhteen ei ole tehty.

Itse toimin koekaniinina(saan rokotteen maanantaina) ja jos jään henkiin, lapsi saa rokotteen aikanaan.

Kausi-influenssa rokotetta ei haluttu lapselle(mies on ollut molemmilla kerroilla saatuaan rokotteen erittäin kipeä ja minä henkilökohtaisesti en nää tarvetta sille rokotukselle).

Vierailija
2/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäiti sekaantuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotettava vie vaikka kuulemma itse.

Vierailija
4/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vastusti asiaa. Hän otti oikein ylimielisen asennon olohuoneen tv:n edessä ennen liturgiaansa rokotusten vaarallisuudesta.

"meidän perhe ei ota rokotuksia" Kattelin ukkoani hölmistyneenä O_o et voi vitun nolo..

Soitin isoveljelleni (kizboxer) joka myöhemmin muutti mieheni mieltä. Nyt mieheni on sitä mieltä että jokainen ottaa rokotukset. Veljelläni on positiivinen vaikutus mieheeni. Hän todellakin osaa takoa mieheni päähän järkeä.

Vierailija
5/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies päättää myös lasten nimet, asuinpaikkamme ja asuinmuodon, lasten harrastukset, päivähoitopaikan, kodin sisustuksen, sen mitä syömme tai emme syö. Emmme myöskään katso televisiota, koska se on miehen mielestä turhaa, yms.

Mies päätää meillä myös sen moneltako minun pitää olla kotona töiden jälkeen ja sen kenen kanssa saan olla ystävä.

Vierailija
6/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan teen/tein lopullisen päätöksen, kuten muissakin lasten asioissa.

Vierailija
7/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen että lapsia ei rokoteta.

Vierailija
8/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies päättää myös lasten nimet, asuinpaikkamme ja asuinmuodon, lasten harrastukset, päivähoitopaikan, kodin sisustuksen, sen mitä syömme tai emme syö. Emmme myöskään katso televisiota, koska se on miehen mielestä turhaa, yms.

Mies päätää meillä myös sen moneltako minun pitää olla kotona töiden jälkeen ja sen kenen kanssa saan olla ystävä.

heh

Vierailija
9/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies uskoo kyllä minua kun perustelen. Miehellä ei ole kiinnostusta, "aikaa" tms perehtyä kovin hyvin ja luottaa siihen että minä taidan lapsiin liittyvät asiat :)

Vierailija
10/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen päätös, tosin exältä en ole edes kysynyt esikoisen rokottamisesta, mutta hän on aina kannattanut kaikkia kausi-influenssarokotuksiakin lapselle oman perussairautensa takia, joten olen 99% varma, että si rokotekin on ok.

Meillä on selkeä päätös, että lapset saa si rokotteen, mutta eivät yhtä aikaa kausi-influenssarokotteen kanssa. Haluamme niiden väliin 2 viikkoa.

Vierailija
11/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo koskaan kyselly exältä mitään lapsiin liittyvää,mutta nyt kysyin mitä mieltä rokotteesta..ja yhtä epävarma on kun minäkin..luultavasti noi lapset sitten rokotetaan,mutta kuopusta en taida rokottaa..kananmuna-allergia lapsella ja voi saada pahan reaktion..aikuisia meillä ei rokoteta

Vierailija
12/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me edes keskusteltu asiasta miehen kanssa. Allekirjoitin lapsille kouluun lupalaput.

Vierailija
13/13 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin kumpikin oli sitä mieltä ettei rokotusta oteta, joten ei tullut kiistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi