Onko miehellänne keskipituinen kalu? tuli vain mieleen tästä linkistä
jossa sanotaan myös että liian iso ei ole hyvä koska. Ihmettelen vaan miten jotku ihannoin suuresta peniksestä. Ainakin täällä av:lla.
http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/985309
Kommentit (10)
jolla näät housujen etumuksen läpi;)
Olen kyllä ihmetelleyt, että voiko tuo keskiverto 13cm tosiaan pitää paikkansa. Itselläni on ennen aviomiestäni ollut aika monta (n.20) seksi/seurustelukuppania ja vain yhdellä on ollut pieni penis (n.10cm). Kaikilla muilla on ollut noin 20cm tai yli, aviomiehelläni reilu 22cm. Miten voi olla mahdollista, että minun kohdalle on osunut melkein pelkästään "mahtimeloja"? Onkohan tuo suomalaisten keskimitta kasvanut tuosta tutkimustuloksen saamisesta?
mutta itselläni on ollut sekä avopuoliso jolla oli liian pieni että avopuoliso jolla oli liian iso. Kummankaan kanssa en olisi voinut mennä naimisiin, koska seksi oli väkisinkin huonoa ihan fyysisen yhteensopimattomuuden takia. Liian iso sattui (mikä johti siihen että aloin pelätä ja jännittää, ja siksi sattui kahta enemmän) ja liian pientä ei suunnilleen huomannutkaan.
Joten oletan että keskikoko on varmaan tällä hetkellä käytössä, kun kumpaakaan ongelmaa ei ole.
Mun miehellä on n. 14-15 cm ja just sopiva, lapsia on useampi, mutta noita ilolihaksia olen treenannut jo ennnen lapsia.
Liian pienellä ei tee mitään ja liian iso on hyödytön. Koolla on merkitystä.
Siis ei teidän miehistänne, vaan keskiverto pituudesta jne.
mieheni kalua mitannut, sopiva se on.
Miksi mittaatte miehenne pippeleitä?
Kyllä yleensä kaikki vastaantulleet ovat olleet keskimittaisia, yhden todella suuren olen nähnyt, ja se sattui...yök siis sellaisille. Liian pientä ei ole tullut eteeni.
Miehelläni on keskipituinen. Parhaimmat penikset löytyvät keskieuroopasta, lähinnä Ranskasta. Ranskalaiset ovat pienikokoisia miehiä mutta penis on suuri. Tarkoitan että 160-170cm ranskalaisella on poikkeuksetta 17cm tai yli harvoin ali, ja paksuuttakin löytyy. Suomalaisilla kokoeroja löytyy paljon, koskaan ei voi tietää mitä saa.
Kokeiltua faktaa uskokaa pois.
Suomalaisella on keskiverrosti noin 13 cm erektiossa.
Eiköhän ne väljät haaveile isoista ;-)
Itse olen jumpannut alapäälihaksia ja mulle on aivan sopiva mieheni elin, joka on ehkä 2cm lyhyempi kuin suomalaisten keskiverto erektiossa.
Itse olen 170cm/63kg eli en mikään ihan pieni ihminen, jos sillä nyt on mitään merkitystä.
5 lastakin olen synnyttänyt alakautta.
-ap-
Suomalaisella on keskiverrosti noin 13 cm erektiossa. Eiköhän ne väljät haaveile isoista ;-)
Olen kyllä ihmetelleyt, että voiko tuo keskiverto 13cm tosiaan pitää paikkansa. Itselläni on ennen aviomiestäni ollut aika monta (n.20) seksi/seurustelukuppania ja vain yhdellä on ollut pieni penis (n.10cm). Kaikilla muilla on ollut noin 20cm tai yli, aviomiehelläni reilu 22cm.
Miten voi olla mahdollista, että minun kohdalle on osunut melkein pelkästään "mahtimeloja"? Onkohan tuo suomalaisten keskimitta kasvanut tuosta tutkimustuloksen saamisesta?
jolla näät housujen etumuksen läpi;)