Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottakaa nyt p...keleen tollot se rokote!

Vierailija
30.10.2009 |

On se ihme, kun pitää leikkiä omalla terveydellään....

Ja tietysti tekin tollot ootte jonkin verran suojassa, kun jotkut viisaammat ottavat rokotteen eivätkä ole tartuttamassa teitä.

Kyllä ärsyttääkin nyt...

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se sua noin paljon ärsyttää? Eiks se ole parempi jos tollot heittää veivinsä?

Vierailija
2/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et, niin saatetaan me sitten se piikki ottaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän painostetaan ja vouhkataan, sitä varmemmaksi muuttuu päätös olla ottamatta. Minkään hysteerisen kanalauman suojelun takia en todellakaan ala rokotetta ottamaan.

Vierailija
4/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei virusta enää olisi Suomessa. Mutta ei, joidenkin pitää olla viisaampia kuin Lääkelaitos.

Vierailija
5/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu mihinkään riskiryhmään...

Vierailija
6/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi olen ottanut jo itse...

Rupes vaan ärsyttämään kaikki rokotusvaistaiset jutut.

t.ap

Vierailija
7/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/sikainfluenssa/2009103010514652_si.shtml

Sveitsin viranomaisten mukaan rokotetta ei anneta raskaana oleville, alle 18-vuotiaille eikä yli 60-vuotiaille.

Vierailija
8/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin antaa sen oman rokotteensa mulle?

Vierailija
9/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotuksen tehon tosiaan olevan 100%??

ei virusta enää olisi Suomessa. Mutta ei, joidenkin pitää olla viisaampia kuin Lääkelaitos.

Vierailija
10/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkään.

Vierailija
11/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa uskomaan, että rokotettu ei voisi levittää virusta?

Ihan samanlailla se virus kulkee niin rokotetun kuin rokottamattoman käsissä eteenpäin.

Vierailija
12/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näille mene perille mikään. Se on ihan sama onko faktan lähde THL tai WHO, ne eivät edusta mitään asiantuntijuutta näille ihmisille. Heillä on tarvittava tieto itsellään.

Tässäkin keskustelussa on taas ne samat virheelliset oletukset, jotka on asiantuntijoiden taholta kumottu miljoonaan kertaan tämän viikon aikana.

Ei nämä ymmärrä, anna periksi. Itse tajusin juuri tämän, turhaan nostelen verenpainettani. Kouluttamattomien joukossa rokotusvastaisuus on suurempaa ja sen kyllä huomaa.

Vierailija
13/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se rokoto ole mikään "ottaisko vai ei" -juttu vaikka sen siltä saat kuulostamaan. En kuulu riskiryhmään, rokotetta ei ole tarjottu joten eipä ole tarvinnut miettiä syytä miksi en ota. Raivostuttavaa hermoilla ja laittaa asia ja vastuu yksittäisten ihmisten niskoille! Mieti ja raivoa mielummin siitä miksei rokotetta kaikki saa tai miksei kukaan oikein osaa sanoa varmuutta rokotteen turvallisuudesta! Niinhän juu kaikki rokotteet ja lääkkeet ovat turvallisia ja plaa plaa plaa, mutta mieti sitäkin, että miksi esim. hoitajat, jotka päivittäin ovat näiden asioiden kanssa tekemisissä ja päivittäin näkevät vaikutukset, eivät mielellään ota rokotetta... ;)

Vierailija
14/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun se ois joku elämän tai kuoleman kysymys. Mä otin työni puolesta maanantaina (olen hoitoalalla) ja edelleen olen hengissä. Niin että mikään kuoleman kysymys se ei ainakaan ollut.

Vierailija
15/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan täällä meuhkaa sen ottamisesta.

t. uk:n asukki

Vierailija
16/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sen haluaisi. Mutta taidan silti olla tollo loppuun asti ja jätän kokonaan ottamatta. Satun vaan olemaan 27-vuotias fyysisesti terve naisihminen, niin mulle ei sitä piikki olla ekana tarjoomassa. Sovitaanko että vouhotat sitten kun se on ajankohtasta arvon ap.

Vierailija
17/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei saa kukaan perusterve 25-65 vuotias, joten mitä väliä? Meidän perheestäkin rokotettaisiin/rokotetaan (en oo vielä päättänyt) vain 3-vuotias - minua, vastasyntynyttämme ja miestä ei. Eli mitäs tällaisessa tilanteessa tulisi tehdä, te kaikkitietävät rokotusten rakastajat??

Vierailija
18/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsuthan ne varsinaisia immunologian asiantuntijoita ovatkin.. :) Pointti on se, että kouluttamattomat ihmiset uskovat epämääräisiltä nettisivuilta lukemiinsa juttuihin enemmän kuin rokotealan asiantuntijoihin koska heillä ei ole koulutuksen mukanaan tuomaa kykyä lähdekritiikkiin. Kukaan, joka ymmärtää rokotteiden toimintaperiaatteista, immunologiasta ym. edes perusteet, ei lähde rokotevastustajien hysteriaan mukaan vaan tajuaa, että näiden huuhaa-hihhuleiden levittämät väitteet ovat täysin tuulesta temmattuja.

Vierailija
19/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihme teitä vaivaa??

on näköjään joidenkin mielestä rikos jos rokotetta ei ota!!

mitäs se teille kuuluu?

jokaisen oma asia enkä minäkään ala uhoamaan täällä että älkää ottako rokotetta!

se oikea päätös on ottaa ja olla ottamatta!

Vierailija
20/55 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parjatut hoitajat ottivat rokotteen ihan mielellään vastaan. Kyllä rokotteen ottaminen rajoittaa taudin leviämistä, miksikäs muutenkaan ihmisiä joukkorokotettaisiin.