Ottakaa nyt p...keleen tollot se rokote!
On se ihme, kun pitää leikkiä omalla terveydellään....
Ja tietysti tekin tollot ootte jonkin verran suojassa, kun jotkut viisaammat ottavat rokotteen eivätkä ole tartuttamassa teitä.
Kyllä ärsyttääkin nyt...
Kommentit (55)
jos et, niin saatetaan me sitten se piikki ottaakin.
enemmän painostetaan ja vouhkataan, sitä varmemmaksi muuttuu päätös olla ottamatta. Minkään hysteerisen kanalauman suojelun takia en todellakaan ala rokotetta ottamaan.
ei virusta enää olisi Suomessa. Mutta ei, joidenkin pitää olla viisaampia kuin Lääkelaitos.
En kuulu mihinkään riskiryhmään...
Ja sitä paitsi olen ottanut jo itse...
Rupes vaan ärsyttämään kaikki rokotusvaistaiset jutut.
t.ap
http://www.iltalehti.fi/sikainfluenssa/2009103010514652_si.shtml
Sveitsin viranomaisten mukaan rokotetta ei anneta raskaana oleville, alle 18-vuotiaille eikä yli 60-vuotiaille.
niin antaa sen oman rokotteensa mulle?
rokotuksen tehon tosiaan olevan 100%??
ei virusta enää olisi Suomessa. Mutta ei, joidenkin pitää olla viisaampia kuin Lääkelaitos.
saa uskomaan, että rokotettu ei voisi levittää virusta?
Ihan samanlailla se virus kulkee niin rokotetun kuin rokottamattoman käsissä eteenpäin.
Ei näille mene perille mikään. Se on ihan sama onko faktan lähde THL tai WHO, ne eivät edusta mitään asiantuntijuutta näille ihmisille. Heillä on tarvittava tieto itsellään.
Tässäkin keskustelussa on taas ne samat virheelliset oletukset, jotka on asiantuntijoiden taholta kumottu miljoonaan kertaan tämän viikon aikana.
Ei nämä ymmärrä, anna periksi. Itse tajusin juuri tämän, turhaan nostelen verenpainettani. Kouluttamattomien joukossa rokotusvastaisuus on suurempaa ja sen kyllä huomaa.
ei se rokoto ole mikään "ottaisko vai ei" -juttu vaikka sen siltä saat kuulostamaan. En kuulu riskiryhmään, rokotetta ei ole tarjottu joten eipä ole tarvinnut miettiä syytä miksi en ota. Raivostuttavaa hermoilla ja laittaa asia ja vastuu yksittäisten ihmisten niskoille! Mieti ja raivoa mielummin siitä miksei rokotetta kaikki saa tai miksei kukaan oikein osaa sanoa varmuutta rokotteen turvallisuudesta! Niinhän juu kaikki rokotteet ja lääkkeet ovat turvallisia ja plaa plaa plaa, mutta mieti sitäkin, että miksi esim. hoitajat, jotka päivittäin ovat näiden asioiden kanssa tekemisissä ja päivittäin näkevät vaikutukset, eivät mielellään ota rokotetta... ;)
Niinkun se ois joku elämän tai kuoleman kysymys. Mä otin työni puolesta maanantaina (olen hoitoalalla) ja edelleen olen hengissä. Niin että mikään kuoleman kysymys se ei ainakaan ollut.
ei kukaan täällä meuhkaa sen ottamisesta.
t. uk:n asukki
vaikka sen haluaisi. Mutta taidan silti olla tollo loppuun asti ja jätän kokonaan ottamatta. Satun vaan olemaan 27-vuotias fyysisesti terve naisihminen, niin mulle ei sitä piikki olla ekana tarjoomassa. Sovitaanko että vouhotat sitten kun se on ajankohtasta arvon ap.
sitä ei saa kukaan perusterve 25-65 vuotias, joten mitä väliä? Meidän perheestäkin rokotettaisiin/rokotetaan (en oo vielä päättänyt) vain 3-vuotias - minua, vastasyntynyttämme ja miestä ei. Eli mitäs tällaisessa tilanteessa tulisi tehdä, te kaikkitietävät rokotusten rakastajat??
Hoitsuthan ne varsinaisia immunologian asiantuntijoita ovatkin.. :) Pointti on se, että kouluttamattomat ihmiset uskovat epämääräisiltä nettisivuilta lukemiinsa juttuihin enemmän kuin rokotealan asiantuntijoihin koska heillä ei ole koulutuksen mukanaan tuomaa kykyä lähdekritiikkiin. Kukaan, joka ymmärtää rokotteiden toimintaperiaatteista, immunologiasta ym. edes perusteet, ei lähde rokotevastustajien hysteriaan mukaan vaan tajuaa, että näiden huuhaa-hihhuleiden levittämät väitteet ovat täysin tuulesta temmattuja.
mikä ihme teitä vaivaa??
on näköjään joidenkin mielestä rikos jos rokotetta ei ota!!
mitäs se teille kuuluu?
jokaisen oma asia enkä minäkään ala uhoamaan täällä että älkää ottako rokotetta!
se oikea päätös on ottaa ja olla ottamatta!
parjatut hoitajat ottivat rokotteen ihan mielellään vastaan. Kyllä rokotteen ottaminen rajoittaa taudin leviämistä, miksikäs muutenkaan ihmisiä joukkorokotettaisiin.
miten se sua noin paljon ärsyttää? Eiks se ole parempi jos tollot heittää veivinsä?