Pyyntö:
Olen kertonut sinulle, että olemme halunneet lasta jo pitkän ajan. En kuitenkaan voinut tietää kertoessani, että et ymmärrä asian olevan arka ja SALASSA PIDETTÄVÄ ja minusta on törkeää, että olet katsonut oikeudeksesi kertoa tilanteestamme eteenpäin. Et ymmärrä asiaa varmaankaan siksi, että itselläsi asia kävi niin helposti. Nyt menetin sinuun luottamukseni, ja voit olla varma, etten enää kerro sinulle muitakaan tärkeitä asioitani tai ajatuksiani.
Kommentit (7)
tunnet olosi petetyksi, mutta sanoitko todella, että asiaa ei saa kertoa eteenpäin. Kaverisi on voinut ihan iloisen ajakaa jollekulle ilouutisen, tyyliin "aattele kuinka kivaa, kun Kaija ja Keijokin yrittää vauvaa. Ajatella jos oltaiskin kaikki samaan aikaan raskaana" tai jotain sinne päin. Kun asia sinua noin vaivaa, suosittelen että laittaisnit kaverillesi vaikka tekstarin.
melko yleisestä halusta jollekulle?
että onko tarkoitus että asiasta ei hiiskuta sanaakaa, vai kerrotko nimenomaan siksi,e ttä kertoisin muillekin ja sillä tavalla säästäisin sut kertomisen vaivalta. Koska itse en kerro salaisuuksiani KENELLEKÄÄN, oletan yleensä itse, että minulle kerrotaan vain kerrottavaksi ja julkisiksi tarkoitettuja asioita.
että tuohon ihmiseen ei voi luottaa.
Otan ap osaa ensinnäkin siihen että ette ole vielä saaneet lasta ja toiseksi tuosta idioottimaiseti käyttäytyvästä ystävästä
on normaalia, että monet ihmiset pitävät ihan yleisenä asiana sitä, että joku toivoo perheenlisäystä. Kaikille ei tule mieleen, että uutinen on salainen, jollei erikseen mainite sen olevan salainen. Kohtuullisuutta ap myös sinun puoleltasi, jollet erikseen kieltänyt kaveriasi uutisoimasta asiasta.
Ystävyys tipahti arvoasteikolla tuttavuuden tasolle.
ap
Sanoitko ystävällesi, ettei kerro asiasta muille? Jotkut todellakin saattavat luulla, että tuollaisen tiedon voi muilekin kertoa.
Onko ystäväsi tällä palstalla vai miksi tänne kirjoituksen laitoit? Kannattaisi laitta samanlainen viesti suoraan ystvän kännykkään. Ehkä ei edes tiedä tehneensä mitään väärää sinua kohtaan.
Itse tosin en kerro asoita eteenpäin muille siinäkän tapauksessa vaikkei sitä erikseen minulle sanottaisikaan. Minusta jokainen hoitakoon omat tiedottelunsa itse, kun hyvä aika löytyy.
Toivotaan, että teille tulisi pian vauvauutisia.