Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvan itkuisuus, allergian mahdollisuus, pohdintaa/kysymyksiä

Vierailija
30.10.2009 |

Meillä on reilun kuukauden ikäinen vauva, joka itkee todella paljon. Lääkärissä ei löytynyt mitään vikaa eikä lääkäri myöskään uskonut allergian mahdollisuuteen, "vain" koliikkia sanoi olevan. Miehellä ei ole allergioita, mutta minä olen pienestä asti ollut moniallergikko, kolmisen vuotta sitten sain syödä 8eri ruoka-ainetta ja nyt ruokavalioni on kasvanut 26eri ruoka-aineeseen. Silti vauva itkee enemmän syötön jälkeen, välillä oksentaakin ja myös iho oireilee.

Mietin, että onko järkevää palata esim. tuohon 8eri ruoka-aineen ruokavalioon ja katsoa miten vauva reagoi ja jos se sopii niin vähitellen lisätä ruoka-aineita ja katsoa mikä allergisoi ja mikä ei.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille aineille kuin mille itse olet allerginen. Vauvojen yleisimmät allergeenit ovat maito, viljat ja kananmuna. Eli jos haluat vaihtaa imetysdieettiä, karsi nuo ensiksi ja katso helpottaako.

Vierailija
2/4 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavaliostani nytkin. Jos siirryn tuohon 8eri ruoka-aineen ruokavalioon niin siinä on niitä, jotka harvemmin allergisoi, toki tiedän, että niistäkin joku voi vauvaa allergisoida.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen mitä se oli sillon kun olin todella monelle allerginen ja pystyi sormissa laskemaan mitä saan syödä. Vauvan itkut loppui ja sen jälkeen aloin testailemaan ruoka-aine kerrallaan mikä allergisoi ja mikä ei.

Vierailija
4/4 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: kahden tosi allergisen äiti, aika todennäköistä varmaan, että vauvasi on allerginen, voimia!