Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naiset,miksi ihmeessä ette harrasta seksiä miehenne kanssa vaikka talossa pieniä lapsia

Vierailija
30.10.2009 |

eihän se ole mikään syy olla harrastamatta seksiä. seksi ja läheisyyshän on parisuhteen selkärankaa.meillä ainakin rupesi koko perheelämä ja parisuhde kukoistamaan uudelleen heti kun löysimme aikaa toisillemme ja seksille.vaikka kumpikin olemme väsyneitä vaativan vauvan ja 3v kanssa niin seksi ja yölliset läheisyyden hetket antavat valtavasti voimaa ja miehet oikeasti tarvitsevat seksiä tunteakseen itsensä rakastetuksi js halutuksi perheessä. eli kaikki naiset,peitot heilumaan aina voi valvoa varti pitempään :)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies saa jatkuvasti tuntea itsensä rakastetuksi (seksin avulla) ja itse en saa sitä mitä suhteelta seksin lisäksi tarvitsen. Tunnen itseni rakastetuksi kun saan läheisyyttä ja haleja, vaan ei mene asia perille. Siksi ei seksi juurikaan kiinnosta, tuntuu että minä annan kaikkeni kaikille enkä saa itse mitään tarvitsemaani. Takki tyhjä.

Vierailija
22/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua harrastaa seksiä mun kanssa, jottei murkku viereisessä huoneessa kuule.

Valvon usein hänen takiaan arkenakin aamuyön tunneille, jotta saisin.

Meillä on vähän hellyyttä ja läheisyyttä. Paska tilanne. On asiasta puhuttu, enkä ole eromassa. Mutta jotenkin tämä homma täytyy saada toimimaan.

Minulla on ihoa ikävä ( ´:

Niin ja kaikki naiset eivät todellakaan pihtaa. Minä en ole koskaan kieltäytynyt seksistä mieheni kanssa. Se on vähän kuin salille lähtö. Ei ehkä aina lähde sinne intopiukkana, mutta treenin jälkeen on hyvä olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä jaksaa hiplailla tunteja? Okei, meneehän siihen pidempään, jos laskee siitä hetkestä, kun mennään sänkyyn ja aletaan halimaan. Itse intiimimpi toiminta suorine kosketuksineen harvalla kestää yli 15-20 minuuttia. Meillä ainakin alkaa aina juttelulla ja silittelyllä, josta siirrytään sitten itse toimintaan. Toiminnaksi lasken siis sen suoremman lämmittelyn ja itse kuksimisen.

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Seksi on osa hyvää parisuhdetta ja yhtään hyvää parisuhdetta en tiedä, jossa harrastettaisiin seksiä tyyliin kerran kuussa, ellei löydy jotain hetkellistä syytä asiaan.

Vierailija
24/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdolliset tilanteet hyväksi. Esim. viime kesänä kävimme miehen kanssa sen iso-tädin hautajaisissa 250km päässä, aamulla lähdettiin ja illaks tultiin kotiin. Siinä tulomatkalla poikettiin metsätielle.

Vierailija
25/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi kuvitella tunnin tai kahden sessioita.

Suhteen aikana on humalassa touhuttu monta tuntia ja seuraavat päivät on paikat ihan tohjona. 15-30min riittää hyvin.

Vierailija
26/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tarvii olla tuntikausien touhua..5min pikaseksi ennen ylösnousua aloittaa päivän kivasti:)

Vierailija
27/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä peittoja pöllyttelisin, mutta kun mies paahtaa pitkää päivää töissä ja on aina mukamas niin väsynyt että, ihme ettei "päätä särje" joka toinen ilta. (okei, tiedän kyllä että on oikeasti väsynyt, mutta kyllä se itseä käy korpeamaan kun haluaisin usein mutta mies ei jaksa, silloin kun jaksaa niin kyllä siihen aikaa menee ja hyvältä tuntuu)

Vierailija
28/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnostanut ennen lasta, ei raskausaikana ja tuskin kiinnostaa lapsen synnyttyäkään. Toivottavasti itseänikin lakkaa kiinnostamasta, tai no, enpä kyllä miestäni enää halua, olen asennoitunut niin. Miksi haluta sitä mitä ei saa.

Vierailija
29/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis myös nainen tarvitsee seksiä tunteakseen itsensä rakastetuksi, halutuksi, tärkeäksi, naiseksi...

Meillä mies ei halua seksiä. Kaikkeni olen yrittänyt ja mies ei suostu menemään lääkäriin, jos vaikka esim. testosteroniarvoissa olisi häikkää.

Mutta oikeastaan ihan sama, kumpi osapuoli joutuu elämään ilman seksiä vaikka sitä itse haluaisikin, niin tuskaa se todellakin on. Vaikea uskoa, että toinen haluaa minusta enempää kuin ystävän, kodinhoitaja jne. kun ei kuitenkaan seksiä halua.

Joka ikisen aamun yritän aloittaa itseni tsemppaamiselle, että minä olen kaunis nainen ja varmasti joku muu minua haluaisi seksuaalisestikin Ja minussa ei ole mitään vikaa, siis sellaista, miksi en kelpaisi kenellekään seksuaalisesti.

Toki itsetyydytyksestä tulee hetkittäinen lohtu. Mutta näiden vuosien aikana yhä vain enemmän kaipaan toisen kosketusta ja lähellä oloa. Minulle jopa riittäisi, että saisin vain olla jonkun kainalossa ja pusutella. Seksikään ei ole enää niin tärkeä asia.

miehet oikeasti tarvitsevat seksiä tunteakseen itsensä rakastetuksi js halutuksi perheessä.

Vierailija
30/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli työttömänä 5kk. Seksiä sai jokapäivä. Pupuiltiin pitkin päivää :P

Nyt ei jaksa kun on töissä. Kerta viikkoonkin on hänelle liikaa.

Tavallaan toivon salaa että menettäis työpaikkansa.

Vierailija
31/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se ole mikään syy olla harrastamatta seksiä. seksi ja läheisyyshän on parisuhteen selkärankaa.meillä ainakin rupesi koko perheelämä ja parisuhde kukoistamaan uudelleen heti kun löysimme aikaa toisillemme ja seksille.vaikka kumpikin olemme väsyneitä vaativan vauvan ja 3v kanssa niin seksi ja yölliset läheisyyden hetket antavat valtavasti voimaa ja miehet oikeasti tarvitsevat seksiä tunteakseen itsensä rakastetuksi js halutuksi perheessä. eli kaikki naiset,peitot heilumaan aina voi valvoa varti pitempään :)

Voisi sanoa sinun aloitukselle. Ihme että uskalsit avata moisen keskustelun. Ruojosti sanottuna, kaikki perustuu panemiseen. Senhän nyt kaikki miehet tietvätkin, mutta kaikki naiset eivät sitä halua ymmärtää. Minulla on pieni vaativa vauva ja se ei ole armottomasta väsymyksestä huolimatta mikään este seksille ja läheisyydelle. Jos toinen lakkaa haluamasta läheisyyttä ja seksiä, kannattaa miettiä mistä se toinen sen hakee, sillä kaikki me ollaan eläimiä ja noita asioita tarvitaan ja sitä on turha kieltää. Kukaan mies ei pysty olemaan pitkiä aikoja ilman seksiä parisuhtessa. Jos tilanne on se niin ihan taatusti kumppanisi käy sen hakemassa muualta, sillä läheisyys on hyvän parisuhteen selkäranka niin kuin ap sanoi. Se on fakta juttu arvon naiset. Ja sitä paitsi sitä väsymystä kestää paljon paremmin kuin suhde on kunnossa. :)

32/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja talossa siis 3,5v sälli ja 3vk tyttö.

Poika on omassa huoneessaan ja vauva nukkuu pinniksessään meidän sänkymme vieressä.

Eivät hidasta tahtiamme, kuten ei myöskään vielä vellova jälkivuoto ja orkun kourissa kirraavat tikitkään!

Vierailija
33/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

peitot heiluu myös melko ahkerasti ja meillä on 3 alle 5v ja 2 koululaista. Useamminkin vois heiluttaa, mutta kun itse vihdoin ehdin sänkyyn asti, mies usein jo vetää hirsiä. No, puolustukseksi sanottakoon, että lähtee töihin jo klo 5.

Vierailija
34/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

akat tappelee nyt keskenään, kenen kotona naidaan useimmin.

Sehän se on parisuhteen mitta.

Vierailija
35/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mies, kenen kans pitää panna ja sitten on MINUN vauva.

Meillä ei ehkä seksiä ollut kovin paljon vauva-aikoina, mutta vauvat olikin meidän yhteisiä.

Voisi sanoa sinun aloitukselle. Ihme että uskalsit avata moisen keskustelun. Ruojosti sanottuna, kaikki perustuu panemiseen. Senhän nyt kaikki miehet tietvätkin, mutta kaikki naiset eivät sitä halua ymmärtää. Minulla on pieni vaativa vauva ja se ei ole armottomasta väsymyksestä huolimatta mikään este seksille ja läheisyydelle. Jos toinen lakkaa haluamasta läheisyyttä ja seksiä, kannattaa miettiä mistä se toinen sen hakee, sillä kaikki me ollaan eläimiä ja noita asioita tarvitaan ja sitä on turha kieltää. Kukaan mies ei pysty olemaan pitkiä aikoja ilman seksiä parisuhtessa. Jos tilanne on se niin ihan taatusti kumppanisi käy sen hakemassa muualta, sillä läheisyys on hyvän parisuhteen selkäranka niin kuin ap sanoi. Se on fakta juttu arvon naiset. Ja sitä paitsi sitä väsymystä kestää paljon paremmin kuin suhde on kunnossa. :)

Vierailija
36/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on monta lasta ja vireä ja ihana seksielämä on kuin liima, joka pitää meidät yhdessä ja välimme läheisinä. Muutenkin on hellyyttä ja rakkautta puolin ja toisin. Tosin varttituntihan ei riitä mihinkään :).

Mutta se on myös ihan ymmärrettävää, että seksuaaliset halut vaihtelee ja hormonitoimintakin vaikuttaa toisiin eri tavalla. Meillä raskausaika on todella aktiivista, mutta siinä synnytyksen jälkeen seksiä on kyllä harvemmin ja pidempiä taukoja, ihan väsymyksen, unenpuutteen ja kenties hormonienkin vuoksi. Pikkuhiljaa elämä aina vilkastuu, kun pieninkin kasvaa.

Vierailija
37/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukien... Pidetään vähän taukoja ja hiljennellään tahtia välillä, aloitetaan uudestaan ym. Harvoin on touhu vartissa ohi, ehkä jos on ollut ihan pitkä tauko, niin mies ei sit kestä pidempään.

Kuka sitä jaksaa hiplailla tunteja? Okei, meneehän siihen pidempään, jos laskee siitä hetkestä, kun mennään sänkyyn ja aletaan halimaan. Itse intiimimpi toiminta suorine kosketuksineen harvalla kestää yli 15-20 minuuttia. Meillä ainakin alkaa aina juttelulla ja silittelyllä, josta siirrytään sitten itse toimintaan. Toiminnaksi lasken siis sen suoremman lämmittelyn ja itse kuksimisen.

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Seksi on osa hyvää parisuhdetta ja yhtään hyvää parisuhdetta en tiedä, jossa harrastettaisiin seksiä tyyliin kerran kuussa, ellei löydy jotain hetkellistä syytä asiaan.

Vierailija
38/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen siis joku kylmä akka, kun en anna miehelle pikapanoja?

Laitetaan viikonloppuisin lapset hoitoon lyhyemmäksi tai pitemmäksi aikaa, jotta päästään miehen kanssa kaksin. Harrastetaan, syödään, jutskataan, sitten sitä seksiä. En ole laskenut, kauanko aikaa itse seksiin, tai siis esileikkiin ja yhdyntään menee, mutta nuo teidän minuuttilukemat tuntuu aika lyhyiltä. Miestäkään ei juuri koskaan haluta muina aikoina, odotellaan yhdessä noita vapaita;=)

Vierailija
39/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

" pitkän kaavan mukaan ". Mutta aina siihen ei ole mahdollisuutta. Ja sitten kun herää keskellä yötä siihen että tekee mieli, tai siihen, että mies herättelee hellästi, niin ei siihen kyllä silloin kauaa mene. Olkoon sitten se " pikapano ".

Mutta tuollainen " uhkailu ", että jos vaimo ei anna, niin mies menee VARMASTI vieraisiin on turhaa. Lisää vain aiheeseen liittyvää ahdistusta. Vauva-aikana ei todellakaan ole tärkeintä miehen seksuaalinen nautinto ja sen tuottaminen, vaan ihan yleinen perheen jaksaminen.

Vierailija
40/40 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai koskeeko se ainoastaan näitä ammatinharjoittajia?

itse en harrasta seksiä lainkaan :) sen sijaan harrastan mm. bodypumpia, juoksemista, kulttuuria jne..

kyllä meillä rakastellaan kotona ja muuallakin ihan spontaanisti