5-8-vuotiaalla laivaristeilyllä päällään collegehousut ja -pusero
puserossa piirretyn hahmon kuva.
Vaatteet puhtaat ja ehjät.
Mitä ajattelet?
Kommentit (113)
Heurekassa/soittotunnilla/shoppailemassa. Se laivaristeily ei ollut se pointti.
Ei kai sinne mitään vaatteita mennä esittelemään vaan viettämään aikaa ja pitämään hauskaa.
Ihan sama mitä lapsilla päällä jos kerrat mukavat päällä ja viihtyvät.
Tiedän vaan että oma 6 v ekaluokkalaisemme saati 8 v tokaluokkalainen ei pukeutuisi college-asuun jossa on piirretyn hahmon kuva missään olosuhteissa. Tai ehkä kotona :)
Ja siis tykkäävät pukeutua trikoohousuihin ja tunikaan yms. mukavaan, mutta koulun alku on tehnyt tytöistä jotenkin tosi tarkkoja pukeutumisen suhteen. Vaatisin itse noissa tilanteissa omilta lapsiltani farkkuja/hametta ja sistiä paitaa, joka siis voi olla myös college, trikoopaita jne. kunhan sopii yhteen ja on ehjä, puhdas ja siistikuntoinen.
mutta meillä ne niitä ei käytetä muuloinkaan, joten emme esiinny niissä laivallakaan, kaupassa yms. paikoissa
Komppaan kolmosta: ihan sama, onko 5-vuotias laivalla, Heurekassa vai ostoskeskuksessa...Ei risteilyalus (ainakaan Suomi-Ruotsi tai Suomi-Viro välillä) ole mikään erikoisuuspaikka. Normaalit olovaattet päälle vaan!
Eri asia on sitten se, että minun mielestäni piirretyn hahmon kuvalla varustetut printti-collgevaatteet voisi yli 3-vuotiailta jo unohtaa kokonaan!
Ja kyllä minä laivallakin arvostan esim. syömistä sen verran, että jos ravintolaan (ei kahvilaan) mennään illallista syömään, laitan lapselle(kin) vähän siistimpää päälle.
Komppaan kolmosta: ihan sama, onko 5-vuotias laivalla, Heurekassa vai ostoskeskuksessa...Ei risteilyalus (ainakaan Suomi-Ruotsi tai Suomi-Viro välillä) ole mikään erikoisuuspaikka. Normaalit olovaattet päälle vaan! Eri asia on sitten se, että minun mielestäni piirretyn hahmon kuvalla varustetut printti-collgevaatteet voisi yli 3-vuotiailta jo unohtaa kokonaan! Ja kyllä minä laivallakin arvostan esim. syömistä sen verran, että jos ravintolaan (ei kahvilaan) mennään illallista syömään, laitan lapselle(kin) vähän siistimpää päälle.
tosin minusta college-housut on vaan kotihousut/jumppahousut, ei julkisia paikkoja varten. Mutta suoraan sanottuna tuntemattomien lasten pukeutuminen ei kyllä kiinnosta niin paljon että pistäisin sitä merkille kuin poikkeustapauksissa.
kyllä ihmettelisin millainen vanhempi laittaa lapselleen julkiselle paikalle päälle.
en itsekään oleskele esim. laivalla collegehousuissa, kotona kylläkin.
mutta koulun alku on tehnyt tytöistä jotenkin tosi tarkkoja pukeutumisen suhteen.
koulupukuihin, ei tarvitse kenenkaan natista toisten kayttamista vaatteista! Huvittavaa 6v jo olla noin tarkka vaatteistaan!
Meidan melkein 9v tytto varmaankin laittaisi sarjakuvahahmolla varustetun paidan paallensa, collegeja ei oikeastaan kayta, mutta ei olisi sekaan maailman loppu hanelle.
laivalla tms. tilaisuudessa näkemänne printtikollarilapset! Ja samalla ne vanhemmatkin. Ne paskat edes ilkeää...
puserossa piirretyn hahmon kuva.
Vaatteet puhtaat ja ehjät.
Mitä ajattelet?
mitä siitä pitäisi ajatella? Tai että mitä vihjaat? Lastensuojelutapaus? Tyylitöntä? Hanki elämä.
Minäkin olen 29-35-vuotias.
Ja mulla on Hello Kitty -paita :-)
emme esiinny niissä laivallakaan, kaupassa yms. paikoissa
Missä te sitten esiinnytte ja paljonko pääsyliput maksavat? Onko väliaikaa?
Vaatteissa on mukava olla ja liikkua.
T: nelikymppinen ekonomitäti
Mikä on "5-8-vuotias"?
Vierailija - 30.10.09 02:19 (ID 9438823)
Minäkin olen 29-35-vuotias. Ja mulla on Hello Kitty -paita :-)
ja jos vanhemmilla kuitenkin olisi tilanteeseen sopivat vaatteet niin ajattelisin että siinä taas perhe joka säästää lapsen kustannuksella. Risteilly pitää päästä että aikuiset voi ostaa halpaa viinaa ja tupakkaa, mutta lapselle ei haluta ostaa siistejä housuja /farkkuja ja siistiä tilanteeseeen sopivaa paitaa.
Meillä nuo risteilyt eivät ole niin iso juttu että sinne pitäisi mitenkään erikoisesti pukeutua, eli jos tuo on lapsen normaalipukeutumista, se on hyvinkin ok.Eiköhän liene tärkeintä että lapsella ja muulla perheellä on kivaa.