Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näytteletkö orgasmin?

Vierailija
29.10.2009 |

Onko se niin useimmiten, että naiset jotka saavat yhdynnässä orgasmin auttavat itse samalla tulemista?

Eli pelkkä tavis seksi ei saa orgasmia aikaan?

Niin ja luulen, että moni nainen näyttelee orgasmin. Ehkä siksi, että "hommasta jäisi ns. hyvä maku"

Kommentteja?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on tapana jos ei toinen saa niin sopia vain että ens kerralla sitten sun vuoro

Vierailija
22/39 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla miellyttämisen(?) tarve on niin suuri, että pitää näytellä. Siinähän koko seksin tarkoitus menee vituilleen. Mielestäni seksin kliimaksi EI ole miehen siemensyöksy vaan se että kummatkin saavat.

Itse en näyttele, mutta avitan toki itse että laukean. Joskus vaan ei "huvita" saada tai tietää, että se on esim. väsymyksen takia "kiven takana" vaikka muuten mukavalta tuntuukin. Senkin sanon miehelle suoraan, ettei turhaan jyystä ja odota tulemistani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkkeeni vie tunnon. Joutuisin jyystämään tuntitolkulla eikä sellainen kiinnosta. Tulen mukamas samaan aikaan kuin vaimoni.

Sitten keskustelemme ja käymme nukkumaan. Seksielämäni masentaa minua.

Vierailija
24/39 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vuoksi on pakko esittää :(

Vierailija
25/39 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies on Stand up koomikko.

Vierailija
26/39 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan nimenomaan parhaiten tavis-lähetyssaarnaaja-asennossa (no, jos itsetyydytystä ei lasketa). Ja jos en joskus saa, niin en saa. Kivaa on kuitenkin.

Vierailija
27/39 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi sanoa miehelle, että tällä kertaa en taida laueta, mutta ei se mitään, mukavaa oli silti?

Pystyttekö te puhumaan parisuhteissanne yhtään mistään, jos jo tällaisen asian sanominen on niin vaikeaa?

Vierailija
28/39 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, tulen yleensä aina. krapulassa ehkä en, mutta en siltikään näyttele, ja yleensä mies yrittää enemmän mikä saattaa johtaa mielyttävään päätökseen. en ymmärrä miksi pitää näytellä? Entisessä suhteessa sain 2 kertaa, loput näyttelin - tulos: petin ja jätin kun vihdoin tajusin mitä muuta on tarjolla. Nyt en enää näyttele, ja saan lähes aina.

Vierailija
29/39 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin homman olevan nopeasti ohi, joten huohotin vähän enemmän ja supistelin lihaksia ja exä luuli, että sain orgasmin ja oli tyytyväinen. En kauheasti nauttinut seksistä hänen kanssaan...

Nykyisen miehen kanssa olen onnistunut jopa oikeasti saamaan orgasmin silloin tällöin ilman, että minun on itse tarvinnut auttaa itseäni. En viitsi näytellä, kun ei siitä ole mitään hyötyä. Mielummin olen rehellinen ja joko saan tai en ja mies tietää, ettei minun ole helppo laueta.

Vierailija
30/39 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en oleta että miehen se pitäisi hoitaa.

Vierailija
31/39 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei monikaan tunne omaa vartaloaan.

Orgasmihan on helppo hoitaa itselleen ilman että odottaa sen miehen tekevän sen. Normaalistihan yhdyntä menee niin että molemmat yrittää eikä vain yksi.

Enemmän masturbaatio harjoituksia. Miehet onnistuvat siinä aina, koska ovat jo pienestä pitäen tutustuneet itseensä.

Toisaalta olen kuullut siskoista jotka eivät koskaan saa.. ehkä ette vain osaa?

Vierailija
32/39 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt sanaakaan 19/21......

En saa yhdynnyssä orgasmia ellen sitä itse "hoida" jota en usein tee koska tuntuu miehestä liian hyvälle.

Yleensä saan orgasmin, ennen kuin rakastelemme, jolloin mies "auttaa asiassa" käsillään jne ja silloin ei tulisi pieneen mieleenkään teeskennellä, koska epäilen, että se on minulta pois niin sillä hetkellä kuin olisi tulevaisuudessakin, koska mies kuvittelisi, että joku asia tuntuu hyvälle vaikkei oikeasti olisi tuntunut juuri miltään.

Jos en saa, ei se ole mikään kummoinen pettymys, mutta jos haluan saada orgasmin, ja mies tuntuu tekevän jotain "väärää" niin ohjaan hänen käsiään tai sanon ystävällisesti että tekisikö niin tai näin niin tuntuisi vielä paremmalle.

19/21

Vierailija
33/39 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja välillä käy niin, että ensin näyttelen, mutta lopulta laukean ihan oikeastikin.

Vierailija
34/39 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minäkään en ymmärrä miksi pitäisi miehen takia näytellä. Tulee sellainen fiilis, että näyttelijät eivät arvosta itseään ja harrastavat seksiä vain miehen hyvänolon/ hyvänmielen takia?

Meillä ainakin seksi on molemmin puoleista eikä sääliseksiä harrasteta.

Vierailija
35/39 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen mieheni kanssa en ole kertaakaan näytellyt.

Vierailija
36/39 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi sanoa miehelle, että tällä kertaa en taida laueta, mutta ei se mitään, mukavaa oli silti?

Pystyttekö te puhumaan parisuhteissanne yhtään mistään, jos jo tällaisen asian sanominen on niin vaikeaa?

Olen tämän yhden kerran sanonut ja lopputulos oli ettei myöskään mies sen jälkeen tullut. Eli toki pystytään asiasta puhumaan mutta miehelle se minunkin tuleminen on niin tärkeää että häneltä menee fiilis koko touhuun jos en tule. Siis miksi en voisi silloin tällöin näytellä kun se ei nyt niin vaikeaa ole....

Vierailija
37/39 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä miehiä juuri kiiinnosta muu kuin oma orgasmi. Mulla kaikki on kyllä olleet tyyliä "ai, et taaskaan ehtinyt mukaan", ts jos mies saa orgasmin, seksi loppuu just siihen paikkaan. Ja koska yhdyntä taas alkaa siitä kun mies on kova, niin mulle tämä on tarkoittanut suhteissa liukuvoiteen käyttöä ja ilman orgasmia olemista. Mun on tosi vaikea kuvitella, että seksiä jotenkin jatkettais sen jälkeen, kun mies on saanut orkun ?! Tai että miehet malttais olla olematta aloittamatta yhdyntää kun ovat jo kovana, vrt ne naiset joille mies "hoitaa" orkun ennen yhdynnän aloittamista.

Vierailija
38/39 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän voisi johtaa seksin tason laskuun ;)

Oikeasti, seksi on sen verran herkkä asia, että haluan sen olevan rehellistä. Suuseksissä saan monta kertaa, ja sitä saankin lähes aina.

Vierailija
39/39 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minäkään en ymmärrä miksi pitäisi miehen takia näytellä. Tulee sellainen fiilis, että näyttelijät eivät arvosta itseään ja harrastavat seksiä vain miehen hyvänolon/ hyvänmielen takia?

Meillä ainakin seksi on molemmin puoleista eikä sääliseksiä harrasteta.

Vaan ihan omasta halusta. Mutta kun minun pääkoppani toimii sillä tavalla että sinne putkahtelee kaikenmaailman muut asiat kesken homman (ehkä joka toinen kk)vaikka olisin kuin kiihottunut. Miksi siis minun pitäisi "pilata" myös miehen nautinto? Arvostan kyllä itseäni ja myös miestäni jonka takia hänelle sen hyvän mielen tahdonkin suoda :)