Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri soitti ja elvisteli ostaneensa miehensä kanssa talon!

Vierailija
29.10.2009 |

Ei siinä mitään, mutta pyys kylään ja mä sanoin että joo voin tulla vaikka heti, niin selvis että ei niillä ole vielä edes paperit tehty siitä talokaupasta, ei tietenkään avaimia ei mitään, hah.

Vittu että jotkut on sitten tyhmiä!!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ostaa talon" ei sitä kerro mitenkään

Vierailija
22/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos taas ostaa asunnon tai huoneiston, niin eiköhän se ole huoneistokauppaa, mutta voihan minulla olla tietysti ymmärryksessä vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi kertoa iloisen uutisen, mutta jos saisi tietää että täällä haukut tuollaisesta asiasta niin en minäkään enää pitäisi sinuun yhteyttä sen jälkeen.

Onko rikos olla innoissaan ja kertoa iloinen uutinen ystävälle?

Sinun mielestä näköjään

omakotitalossa pääkaupunkiseudulla. Sitä vaan ihmettelen että jos kauppaa ei ole vielä lyöty lukkoon niin miksi pyytelee kylään. Mä olin ainakin itse niin kauan hiljaa kunnes oli ihan mustaa valkoisella.

-ap

Vierailija
24/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love me sweet.

Ou jee tää elvistely mageeta =D

Vierailija
25/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin ystäväni on juuri etsimässä ok-taloa miehensä kanssa ja hän soittaa minulle joka kerta, kun löytää edes potentiaalisen tarjokkaan. Sitten yhdessä arvostellaan talon ominaisuuksia ja pohditaan mahdollista tarjousta. Jos ja kun hän lähiaikoina soittaa vihdoin ostaneensa talon, ei tulisi mieleenkään lähteä saivartelemaan sen suhteen, että onko hän ihan virallisesti ja viimeistä pistettä myöten jo sen omistaja!

Uskon, että oma reaktioni tulee olemaan jotain: "Mahtavaa! Hienoa. Koska varsinaiset kaupat lyödääm lukkoon? Ja totta kai tulen kylään heti kun pääsette sinne uuteen kotiin muuttamaan".

Millainen ihminen ihan oikeasti suhtautuu noin kun ap "kavereihinsa"? Mitä helvetin väliä, onko jotkut kauppakirjat lyöty lukkoon? Miksi kuvittelet kaverisi "elvistelevän"? Eikö ole vain ja ainoastaan normaalia haluta ystävälle heti ilmoittaa elämänsä iloisista uutisista. Kaveri parka, hän ehkä ihan oikeasti oletti, että sinä olisit iloinen ja innostunut hänen kanssaan ja puolestaan.

Tai toisaalta, jos kanssakäymisenne on molemminpuolisesti tuollaista kun oma asenteesi antaa ymmärtää, ehkä hän tosiaan soittikin vain elvistelläkseen ja aiheuttaakseen kateutta. Mutta news flash: silloin se EI ole YSTÄVYYTTÄ tai kaveruutta!

Vierailija
26/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans pari kaveria, jotka todellakin elvistelymielessä haluaa kertoa heti kaikki. Ite ainakin haluan viimeseen asti pitää salassa asiani niin ei tarvii sitten selitellä että oho, nyt kävikin niin ja näin kun homma ei ole putkeen mennytkään. Mutta jokainen tietysti tyylillään. Ärsyttää vaan tollaset elvistelijät!

Vierailija
27/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakotitalo, joka ei ollut kiinteistökauppa.... joten voi olla näinkin.Eli ostettiin koko as oy:n osakekanta.

Vierailija
28/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ko. ihmisen kaveri, et ystävä. Ystävällä ja kaverilla on vissi ero.

Vierailija
29/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakotitalo, joka ei ollut kiinteistökauppa.... joten voi olla näinkin.Eli ostettiin koko as oy:n osakekanta.

Vierailija
30/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

talon hallintaan. Se yhtiö omistaa talon, ette te.

Noin niin kuin juridisesti.

Vierailija
31/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ja sinä tämän alla kirjoittanut.

Enpä toivo teitä ystäviksi kellekään.

Ystävät iloitsevat ystäviensä kanssa ja surevat, kun sen aika on. Eivätkä koe onnellisia/iloisia uutisia elvistelyiksi.

Toivottavasti teillä on tulevaisuudessa kaltaisenne kaverit, joiden kanssa voitte keskenänne kärvistellä. Hyi hitto.

Toisaalta voisi luulla, että olet kateellinen mutta miksi joku varta vasten soittaisi ja kertoisi talokaupoistaan joita ei itseasiassa vielä edes voi sanoa miksikään talokaupoiksi joten ehkä vaan halusi saada sut vähän kateelliseksi ja halusi vähän kehua itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi