Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri soitti ja elvisteli ostaneensa miehensä kanssa talon!

Vierailija
29.10.2009 |

Ei siinä mitään, mutta pyys kylään ja mä sanoin että joo voin tulla vaikka heti, niin selvis että ei niillä ole vielä edes paperit tehty siitä talokaupasta, ei tietenkään avaimia ei mitään, hah.

Vittu että jotkut on sitten tyhmiä!!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaverille uudesta talosta.

Vierailija
2/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstis oikein pursuaa sitä. Jos käsiraha maksettu, voi sanoa jo talon ostaneensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä ilkeämielisenä tukehdut kateuteesi.

Hoh-hoijaa...

Vierailija
4/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut mieleen pitää talonostoa salaisuutena siihen asti kun avaimet oli kädessä.. Paperihommiin pankin kanssa menee aikansa, mutta kaupat, mitkä kaupat.

Vierailija
5/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) miten niin elvisteli?? Jos joku kertoo ostaneensa talon niin miksi se olisi elvistelyä?? Sehän on vaan faktaa.

b) ovat tehneet varmasti sitovan ostotarjouksen, jonka myyjä on hyväksynyt = käytännössä ovat ostaneet sen talon, vaikka kauppakirjoja ei ole tehtykään

c) jos joku soittaa, ja kertoo ostaneensa talon, niin luuletko ap, että sillä samalla sekunnilla he ovat sinne jo muuttaneet ja sinne voi jo kyläänkin mennä? Et taida olla koskaan itse ostanut taloa?

Vierailija
6/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mekin ostettiin talo lokakuussa, kaupat tehtiin marraskuussa, muutettiin helmikuussa ja remppa oli valmis huhtikuussa.

Eli kylään pääsi vasta huhtikuussa, puoli vuotta oston jälkeen.

Vierailija
7/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta voisi luulla, että olet kateellinen mutta miksi joku varta vasten soittaisi ja kertoisi talokaupoistaan joita ei itseasiassa vielä edes voi sanoa miksikään talokaupoiksi joten ehkä vaan halusi saada sut vähän kateelliseksi ja halusi vähän kehua itseään.

Vierailija
8/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta voisi luulla, että olet kateellinen mutta miksi joku varta vasten soittaisi ja kertoisi talokaupoistaan joita ei itseasiassa vielä edes voi sanoa miksikään talokaupoiksi joten ehkä vaan halusi saada sut vähän kateelliseksi ja halusi vähän kehua itseään.

kertoa? Mä ainakin olen aina niin innoissani jostain pienemmistäkin asioista, että pitää heti kertoa kaikille. Ja en todellakaan halua sillä ketään kateelliseksi, en vaan pysty olemaan kertomatta.

Vierailija
9/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarjous on molemmin puolin hyväksytty, niin aika helvetinmoiset "sakot" tulee jos kauppa peruuntuu. Kyllä siinä väkisinkin menee aikaa, että löytyy sopiva hetki viralliselle kaupanteolle kaikille osapuolille: välittäjälle, ostajalle, myyjälle, ostajan pankille, myyjän pankille ja julkiselle kaupanvahvistajalle.

miksi joku varta vasten soittaisi ja kertoisi talokaupoistaan joita ei itseasiassa vielä edes voi sanoa miksikään talokaupoiksi

Vierailija
10/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakotitalossa pääkaupunkiseudulla. Sitä vaan ihmettelen että jos kauppaa ei ole vielä lyöty lukkoon niin miksi pyytelee kylään. Mä olin ainakin itse niin kauan hiljaa kunnes oli ihan mustaa valkoisella.

-ap

Vierailija
11/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakotitalossa pääkaupunkiseudulla. Sitä vaan ihmettelen että jos kauppaa ei ole vielä lyöty lukkoon niin miksi pyytelee kylään. Mä olin ainakin itse niin kauan hiljaa kunnes oli ihan mustaa valkoisella. -ap

Toiset on pessimistisempiä ja sulkeutuneempia kuin toiset.

Vierailija
12/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on OIKEASTI kaksinkertainen ilo!! Siksi hyvistä uutisista tekee mieli kertoa!

Vierailija
13/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle voisi ilon tullen hehkuttaa onneaan ja iloaan -ilman että se tulkittaisiin joksikin muuksi. Kaverisi oli väärässä.

Vierailija
14/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes itseäs.

Vierailija
15/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on kieltämättä outoa, ellei sit sanonut jotain että "tulet sit heti käymään kun muutetaan". Se on ihan normaalia. Mutta siis, hyväksytty ostotarjous on jo mustaa valkoisella. Käsirahoja kukaan tuskin haluaa menettää, ne on aika isoja summia kuitenkin.

Vierailija
16/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alkaa rakentamaan taloa niin milloin ja miten siitä saa sanoa?

Silloin kun on lainalupaus saatu?

tontti hankittu?

talopaketti tilattu? vai ehkä sitten kun tilaus vahvistettu?

talopaketti ehkä maksettu?

Kuoppa kaivettu?

talo pystytetty?

vai kun taloon valmis?

Vierailija
17/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte jokaisen sitä sitten erikseen kirjoittaa :)

Ja toivottavasti kaverin talokaupat nyt menee nappiin, kun on kerta jo kyläänkin pyydetty vaikka ei oo edes käsirahaa vielä maksettu :)

Vierailija
18/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte jokaisen sitä sitten erikseen kirjoittaa :) Ja toivottavasti kaverin talokaupat nyt menee nappiin, kun on kerta jo kyläänkin pyydetty vaikka ei oo edes käsirahaa vielä maksettu :)

ja vaikka ei olisikaan, niin jos he peruvat kaupat, niin silti joutuvat sen käsirahan sit jälkikäteen sopimussakkona maksamaan. Ostotarjous on sitova, ja tuskin hän noin puhuu asiasta, ellei myyjä sitä ole hyväksynyt.

Vierailija
19/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte jokaisen sitä sitten erikseen kirjoittaa :) Ja toivottavasti kaverin talokaupat nyt menee nappiin, kun on kerta jo kyläänkin pyydetty vaikka ei oo edes käsirahaa vielä maksettu :)

ja vaikka ei olisikaan, niin jos he peruvat kaupat, niin silti joutuvat sen käsirahan sit jälkikäteen sopimussakkona maksamaan. Ostotarjous on sitova, ja tuskin hän noin puhuu asiasta, ellei myyjä sitä ole hyväksynyt.

eli ymmärrän hyvin, että pitää jo varmana juttuna

Vierailija
20/31 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo tarjous ole sitova ellei kaupanvahvistaja ole vahvistanut sitä. En jaksa sen enempää mennä yksityiskohtiin tässä asiassa, mutta olen varma, että te fiksuina ihmisinä tiedätte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme