Lue keskustelun säännöt.
Jumalauta! Mahdetaankohan suomessakin rokottaa jääkiekkoleijonat ennen astma- ja syöpälapsia????
29.10.2009 |
Hesarin sivuilla kerrotaan, että jääkiekkojoukkue saanut rokotteet jonon ohi. Kun ovat niin tärkeitä ja arvokkaita... noin niin kun ihmisinä.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos Suomessa niin en katso yhtään peliä enää.
TUskinpa SUomessa noin tehdään.
Enkä usko, että suomessa ollaan ainakaan tarkempia kuin länsinaapurissa.
mutta en kuitenkaan usko että jääkiekkojoukkuetta alettaisiin rokottamaan jonon ohi. EIkä tuo sitäpaitsi ole lainvastaista :D
TUskinpa SUomessa noin tehdään.