G: Mistäpäin Suomea olet? Onko kotipaikkakunnallasi jo sikainfluenssaa?
Minä olen Etelä-Pohjanmaalta, ja tietääkseni kotikunnassani ei ole SI:aa. Koko EP:n alueesta en tiedä enkä tunne ketään, joka olisi sairastunut.
Kommentit (13)
Yksi omankin perheen jäsen jo sairastanut (testattu). Eli vielä ei epidemia pahimmillaan mutta yksittäistapauksia löytyy.
ja löytyy tuttavapiiristä sairatunut. Joitain kymmeniä kai varmistetty ja todennäköisiä paljon.
rokotukset tänään ja huomenna mut en tiijä onko sairastuneita???
ainakin kaupungin pohjoisosassa on. Tunnen
ja täällä on ihan kunnon epidemia. Työkaverin perhe sairasti, samasta tarharyhmästä 20 lasta "kuumetaudissa".
varsinais-suomalaisessa pikku tk:ssa on testattu xx potilasta ja kolme tapausta oli viime viikkoon menessä todettu.
Meidän paikkakunnalla ei tietääkseni ole, mutta naapurikunnissa on.
ja kyllä on.
Ihan tuossa viereisessä koulussakin.
Onneksi astmaatikko lapseni sai eilen rokotuksen. Kerhoon jätin kyllä tänään viemättä.
Mä olen Pohjanmaalta, Vaasan eteläpuolelta. En vielä tiedä ketään, joka olisi sairastanut SI:aa. Siskollani on ollut viikon verran tosi kipeä kurkku, ei muita oireita. Eli vieläkö rauha maassa??
on hajatapauksia. Kokkolassa on kuulemma, Lohtajalla on epidemia ja Kaustisella todennäköinen epäily. Eli Keski-Pohjanmaalla on alkamassa, näin kuulin sukulaisilta
Monessa päiväkodissa ja koulussa.
Rokotukset auttamatta myöhässä.
Ja laittakaa nyt se paikkakunta tai edes maakunta.