Muita joiden mielestä lapsikortit nimenomaan on lasten esittelyä?
Siis nimenomaan tyylillä "katsopas kuinka söpö meidän Terttu-Petteri on!"
Ja ei, en ole kärsinyt lapsettomuudesta, ja lapsiakin on itsellä. En vaan ole koskaan sisäistänyt tuota lapsikorttivillitystä. Miksei kukaan lähetä kuvia mummoista (katso miten paljon mummo on rypistynyt viime vuodesta!) tai koko perheestä (katso miten Jasmiinalle puhkesi akne, Pertiltä lähti tukka ja Lissu-äiti lihoi taas uudet 5 kg!).
Kommentit (48)
Ette voi olla tosissanne. Olette kyllä aika runkkuja. Kalliita ja huolella tehtyjä kortteja ja ne heitetään roskiin. Olis kuin helmiä sioille heittäis. Miltä itsestänne tuntuis jos omien lastenne kuvat löytyisi jonkun roskapussista. Miettikää vähän.
Päinvastoin, miksi TE lähettelette niitä, kun ne joutuvat kuitenkin jonnekin kaatopaikalle? Eli aina kun te lähetätte niitä lapsikortteja niin hyväksykää se tosiasia, että suuri osa niistä on joulun jälkeen kaatopaikalla tai jossain paperikeräyksessä.
(en jaksa kaikkia kommentteja lukea) myös minusta on aivan ihanaa saada lapsikortti vanhoilta kavereilta tai sukulaisilta, joita tapaan harvemmin. Tosi kiva nähdä, miten muitten(kin) lapset ovat kasvaneet ja muuttuneet. En ole milloinkaan niitä pitänyt "esittelynä" tai leveilynä. Omituinen ajatus kaiken kaikkiaan!
osa korteista päätyy roskiin! Itse asiassa toivon sitä, koska kaikilla on muutenkin nurkat täynnä tarpeetonta roinaa :D.
Jos vielä valitsisin kortteja (1-3e kpl) jokaisen mieltymyksen mukaan, niin eihän siitä mitään tulisi. tai sitten saisitte ne korttinne vasta vapuksi, eikä edes joka vuosi.
Minusta on IHANAA valita jokaiselle kortin saajalle juuri hänelle mietitty kortti!
osa korteista päätyy roskiin! Itse asiassa toivon sitä, koska kaikilla on muutenkin nurkat täynnä tarpeetonta roinaa :D.
siksi tilaan netistä siitä yhdestä lapsitonttulakkihimmeli-kuvasta 100kpl, liimaan sen tiimarin korttipohjaan ja kirjoitan neljä iltaa niitä osoitteita käsin kirjekuoriin,.
siis en yhtään ihmettele että joitakin hämmentää nuo lapsikortit ja mitkä tahansa, jos ihmiset lähettää niitä 100 kpl! Eihän kellään ole sataa läheistä ystäväperhettä eli puolet menee ihan huuhaa-sakille jota vähät kiinnostaa teidän kortit.
Supistakaa listat vähintään puoleen niin korttienne arvostuskin nousee noin 238 %.
kavereitten lapsista tonttulakkikuvia ennen kun itselläni oli lapsia! Osaan kavereista on (valitettavasti) yhteydenpito jäänyt lähinnä joulukorttiasteelle ja erityisesti juuri näitten kavereitten korteista on ollut hauska katsoa, miten heidän perheensä kasvaa :).
Meillä muuten osa kavereista lähettää myös kortteja, joissa on koko perheen kuva.
Musta on aina kivempi saada kortti, jonka eteen on tehty vaivaa (esim. juuri valokuvakortti tai itse askarreltu kortti), kuin jokin Tiimarin tusinakortti. Ihanaa, kun joku viitsii nähdä vaivaa. Itse en aina jaksa :(.
kun lähettelee lapsikortteja etäisimmillekin kavereille joita on tavannut viimeksi koulussa. Katsos kun oikeesti sun lapset on maailman tärkein asia vaan sulle. Ihmeellisä omanapaisuutta ja itsekeskeisyyttä.