Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britannian huonoin aiti! Huh huh!

Vierailija
28.10.2009 |

22-vuotias aiti jatti 4v, 3v, 1v ja 3kk ikaiset lapset keskenaan kun oli paastava ryyppaamaan ja rellestamaan.

Asia tajuttiin kun 4-vuotias huuteli ikkunasta "Missa aiti?"



4v oli myos yrittanyt valmistaa korviketta jauheesta 3kk ikaiselle...



Vauvat potkottivat lapimarissa sangyissaan, nuorimmalla kosennukset rinnuksilla.



Kaikki lapset nyt huostassa.



http://www.dailymail.co.uk/news/article-1222196/Britains-worst-mother-l…

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi niitä on vähemmän, kun loistavia äitejä kuitenkin;)

Vierailija
2/10 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vain naapurit yms. huolehtivat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurustossa (ei niin hyvällä alueella) niitä alkoholistiäitejä oli vaikka millä mitalla.

30-50 vuotiaita..ja siitähän ei ole varma, alkoholi kun on pilannut ulkonäön..



Onneksi muutimme äkkiä pois, säälitti katsoa vierestä...

Vierailija
4/10 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätti lapsensa 10kk,1,5v,4v,6v, yksin kotiin ja lähti juomaan! vanhin lapsista soitti isälle töihin että "äiti lähti ja me ollaan keskenään kotona" mies tietenki tuli heti töistä. Äidin juoma putkea kesti 1 viikko ja se oli viimeinen kerta..nyt ollut selvinpäin 6 vuotta. tämäkin oli suomessa ihan Lapinläänissä hyvällä alueella..

Vierailija
5/10 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vain naapurit yms. huolehtivat!

Mielestäni täällä Suomessa on paljon enemmän kuin Britanniassa sellainen "jokainen pitää huolen omista asioistaan" -kulttuuri vallalla. Eli enempi uskoisin, että täällä saa rellestää miten haluaa ilman että naapurit puuttuvat asioihin.

Vierailija
6/10 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kiinnitetään huomioita naapurin lasten oloihin kuin briteissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonompi äiti on sellainen joka katselee vierestä kun miesystävä raiskaa lapsen, ehkä raiskaa itsekin, pahoinpitelee, tappaa...



On ap tapauskin huono äiti, mutta ihan varmasti löytyy vielä huonompia.

Vierailija
8/10 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään verrattuna siihen että käyttää lasta seksuaalisesti hyväksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään verrattuna siihen että käyttää lasta seksuaalisesti hyväksi!

Tama mamma tuli kuitenkin kotiin seuraavana aamuna klo 10.30... Mitakohan odotti kohtaavansa?

Vierailija
10/10 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätti lapsensa 10kk,1,5v,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan