Lue keskustelun säännöt.
Sinkkuäiti haluaisi toisen lapsen...
10.01.2010 |
Onko kokemusta? Mieskin on (asuu kaukana, että siksi olen sinkku) ja hänelle sopisi, mutta mietityttää oma jaksaminen. Eka lapsi on ollut kyllä aika helppo.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole koskaan seurustellut vaikka ikääkin on jo. Jotenkin sitä pelkää toistavansa lapsuuden perheen virheet. Olen siis itse kotoisin rikkonaisesta, väkivaltaisesta alkoholistiperheestä.
Mies vain puuttuu.