Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos päiväkodin hoitajille!!

Vierailija
28.10.2009 |

Suuret ryhmät, vähän resursseja... Erilaisia lapsia ja perheitä, taustoja ja tarinoita. Koen, että kaikesta kiireestä huolimatta saan aina palautetta lapseni tekemisistä ja aikaa keskusteluihin järjestyy. Teette kyllä hienoa työtä, kiitos kun pidätte hyvää huolta lapsestani :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumorintajulla, maalaisjärjellä ja suurella sylillä varustettuja hoitajia. me like :)

Vierailija
2/6 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pk myös aivan huippu, vaikka resurssit todella vedetty niukaksi. Aina on aamulla syli tarjolla, rauhallinen ilmapiiri ja iloisia ihmisiä. Ja iltapäivällä kuulen lapsen kuulumiset, syömiset, hassut sattumukset ym. todella tarkasti. Motivoitunut työporukka tuntuu olevan. Tunnen kyllä suurta kunnioitusta heidän työtään kohtaan. Kiitos täältäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lastenhoitaja joka ei ehkä kiitosta ole ansainnut mutta kiitan muiden kollekoiden puolesta :)

Vierailija
4/6 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kuopuksen tämän vuotisen ryhmän kaikki hoitajat ovat ihania ja aina on aikaa lapsille.

On ihana mennä hakemaan lasta, kun hoitajat kertovat kuulumiset ja vielä joka päivä jopa kehuvat kuopusta ;)

Vierailija
5/6 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mukava huomata että työmme huomataan ja arvostetaan.

On mukavaa saada myönteistä palautetta, kiva kun vanhemmalla on silloin tällöin aikaa jäädä vaihtamaan muutama sana.

Huomasin kerran että lapsen kotona on keskusteltu päivän kulusta päiväkodissa. Aamulla äiti toi lapsen sanoen, kuinka kiva juttu että olen tehnyt käpylehmiä lasten kanssa. Hänen lapsensa oli tuosta kertonut ja osasi kuvailla lasten lelukulttuuria vuosien takaa. Tämä äiti halusi minun ymmärtävän, kuinka hän antaa arvoa työllemme, halusi muutamalla sanalla tehdä selväksi, että hän on huomioinut lapsensa tekemiset, ja ilolla olikin.

Toinen äiti piristi kertomalla - ja hänkin halusi että huomaan tyytyväisyytensä, oli kohteliaisuus tai ei, kertoen kuinka syntymäpäivälauluna ei kelpaa enää muu kuin minun opettamani laulu "keisari Kukkelikuusta" joka oli jäänyt lapselle mieluisana lauluna mieleen, synttärilauluksikin. Yhtä lailla olen saanut huomata hyvässä työyhteisössä kuinka kaikille työntekijöille hymyillään mennen tullen ja annetaan palautetta rakentavasti sekä kiittävästi.

Jatketaan samaan malliin, lapset ovat ihania.

Vierailija
6/6 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika menee sinne joka aamu mielellään ja aina yhtä vastahakoisesti lähtee pois hoidosta.

Keskustelussa toivat esille pojan positiiviset puolet, vaikka pelkäsin, että temperamenttisena ja huomiohakuisena lapsena olisi enemmänkin negatiivista palautetta.

Jätän pojan luottavaisena ja hyvillä mielin hoitoonne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan