Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paranoidi odottaja ihan sekaisin

Vierailija
28.10.2009 |

Taidan olla ihan sekaisin. Olen 15 viikkoa raskaana ja joka ikisella vessakäynnillä tarkistan ettei ole verta vessapaperissa… En kyllä olisi uskonut etta tulisin olemaan näin paranoidi. Pitää ottaa puheeksi tämä paranoija neuvolassa :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä lakua syöt päälle, niin paha. Mut älä stressaa siitä. :) Happy thoughts...

2/5 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Rosemaryn painajainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa olin paljon rennompi, ja sitten viikolla 15 pyyhkäisinkin aamupissillä käydessäni paperillisen verta. Se oli väärä hälytys: verta vuoti istukasta mutta mitään tuhoa se ei tehnyt ja raskaus eteni normaalisti ihanaan lopputulokseensa.

Yksi ajatus: Jos jotakin ikävää tapahtuisi, tilannetta ei mitenkään helpottaisi se, että olet pelännyt sitä etukäteen. Comprendo?

Puhu vaan neuvolassa ja pakota itsesi rentoutumaan! Nauti olostasi äläkä kuvittele, että luottavaisuus ja ilo raskaudesta jotenkin "kostettaisiin" sinulle keskenmenona!

Vierailija
4/5 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan raskauden alussa tarkistelin ettei vaan menkat ole alkaneet mutta se tarkistelu jäi päälle. Mulla on ollut OCD oireita aiemminkin mutta lääkitys auttoi niihin :(

ap

Vierailija
5/5 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en niinkään pakko-oireisesti tarkistele vessapaperia, mutta minun on hirveän vaikeaa nauttia raskaudesta ilman pelkoja, että jotain kamalaa tapahtuu. Yritän vakuutella itselleni, että todennäköisyys siihen on näillä viikoilla (30+) pieni, ja ettei etukäteen stressaaminen auta yhtään. Välillä osaan rentoutua, välillä en.

Itselläni taustalla pitkä lapsettomuus, enkä oikein kykene vieläkään uskomaan että vihdoin olen raskaana ja lapsi on tulossa. Pelkään myös että jos nyt tapahtuu jotain, en tule koskaan uudestaan raskaaksi tai siihen menee vähintään yhtä monta vuotta kuin tähän raskauteen meni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän