Arvioi: minkä painoisena mahtuisit 26 koon farkkuihin?
Kommentit (180)
Mun farkkukoko on nyt 24" tai 23" jos satun sen kokoisia löytämään. Painan 45kg ja olen 159 cm
Itse olen 174 cm ja 61 kg, käytän kokoa 27. Nytkin saan kyllä 26-tuumaiset farkut väkisin kiskottua päälle, mutta varmaan jotain 57 kg pitäisi painaa, ettei niiden pitäminen olisi sietämätöntä tuskaa.
Ei tartte arvioida. Käytän 25 kokoa, 26 on joissakin koossa liian suuri. Olen 170 cm 50 kg.
Ja synnytin ihan alateitsem ei leventynyt lantio, vaikka kaikki niin väitti.
Olen nyt 164/69 ja koko on 29, kun painoin 10 kg enemmän, koko oli 31. Eli 59 kg:n painoisena mun koko olis 27 ja siitä vielä viis kiloa pois niin mun pitäis painaa 54 kg että mun olis 26. Eli vähän enemmän kun muilla mutta mun tissit painaakin varmaan sen viis kiloa :D
Olen nyt 164/69 ja koko on 29, kun painoin 10 kg enemmän, koko oli 31. Eli 59 kg:n painoisena mun koko olis 27 ja siitä vielä viis kiloa pois niin mun pitäis painaa 54 kg että mun olis 26. Eli vähän enemmän kun muilla mutta mun tissit painaakin varmaan sen viis kiloa :D
Olen mahtunut niihin 50-kiloisena, pituutta 152cm. Nyt painan 15kg enemmän ja käytän 29" farkkuja.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2009 klo 21:08"]ette varmaan synnytä noilla lantioilla..
[/quote]
Minulla on 27 tuuman farkut, painoa 62.
25 tuuman farkkuja käytin kun painoin 57.
Olen synnyttänyt kolme lasta alateitse, joista yksi painoi yli 5 kiloa ja toisetkin lähes.
Varmaan riippuu aika paljon farkusta, onko stretchiä vai ei, ja mallista.
Teini-iässä olin hoikimmillani ja painoin 50kg (pituus 170cm). Leviksen 501:stä piti ostaa 29, lantionluiden takia ei mennyt pienempi, vaikka olen hyvin sirorakenteinen muuten. No joo, ehkä 28 olis mennyt väkipakolla, ei pienemmät. Eli minulle ei ehkä menisi ainakaan joustamattomat 501:t koossa 26 missään tilanteessa. Vain keskitysleiriltä kerätyn luurangon muodossa mahdollisesti..
Nykyajan stretchit saattaisi mennä vänkäämällä nytkin (60kg).
26 tuuman farkut ovat auttamatta liian isot, välillä 25 tuumankin. :( 24 tuumaiset ovat yleensä sopivat. Mitat 159/46, mutta ruumiinrakenne on jotenkin todella siro, mutta ei kuitenkaan anortektisen laiha. Harmittaa kun istuvia farkkuja on todella vaikea löytää, yleinen ongelma on se, että reisistä kiristää ja pohkeista ei istu ollenkaan.
Painoin 48kg mun mahduin niihin, olen 154cm pitkä. Nyt painan 54kg ja en mahdu enää. Housut on kokoa 36, tuumista en tiedä.. Olisiko 29?
Olen 168/55 ja käytän 27" farkkuja. Parin kilon tiputuksella menisi varmaan tuo 26", tosin mulla on suhteellisen leveä lantio, joten saattaisin joutua tiputtamaan vähän enemmänkin. Onneksi ei tarvitse :D
Mahduin 26 tuumaisiin farkkuihin joskus kun painoin 52kg (pituus 175cm). Sen verran luultavasti siis, vaikka enpä ole ihan varma tuostakaan enää kun lantioluut ovat nykyään leveämmät ja törröttävät tuossa näkyvillä jo tässä 62kg:ssä.
Oon 160 cm ja noin 50kg. Käytän jostain malleista 26 tuuman farkkuja. Jossain malleissa se on liian iso
52-kiloisena käytän sekä 26- että 27-tuumaisia, joten ehkä kilon tai parin pudotus riittäisi, jotta varmasti mahtuisin.
ehkä 50kg, 52kg oli 27" käytössä. silloinkin olin 15v.. en usko ettämillään painolla enää mahtuisi, sillä lantio on leventynyt lastensaannin myötä. tuskin noita luita saa enää asettumaan :)
en ikinä. Painoin lukioaikoina n. 57 kg ja olen 170cm pitkä. Taisin käyttää tuolloin leviksen 501:ssä kokoa 30 tai 31, lantiosta just passelit ja vyötäröstä housut olivat aivan todella löysät, muistan että sain 2 nyrkkiä vatsan ja housunkauluksen väliin. kiitos leveän lantioni ei olisi ikinä mahdollista.
En tiedä mahtuisko lantio koskaan mutta pitäisi olla varmaan 45-48kg. Olen 162cm. 58 kiloisenakin koko oli 28"
En lantioni ansiosta mahtuisi kakskutosiin koskaan, sillä jopa ollessani 21-v./173 cm/54 kg (10 kg:n alipaino rakenteeseeni nähden), kokoni oli 29''.
AIka vaikea kuvitella, että ikinä mahtuisin. 15-vuotiaana tikkujalkaisena alipainoisena luikkuna viisnollaykköseni olivat kokoa 28/34. On tuo ruumiinrakenne sellainen, että lantio on kapea ja vyötärö melkein yhtä leveä. Onneksi on sentään hyvät sääret niin se vähän lohduttaa tässä vyötäröttömyydessä.
Mulla on nyt 26 tuumaiset Espritin farkut. Normaalisti kokoni on 29 tai 30. Koko ei kerro aina kaikkea.