Arvioi: minkä painoisena mahtuisit 26 koon farkkuihin?
Kommentit (180)
Olen 163cm ja 52kg ja mahdun tuohon kokoon yleensä, vaikka vartalonmalliltani olen päärynä eli pyllyä ja reisiä löytyy. En tosin tiedä kuinka kauan mahdun, kun salilla käyn :D
Se on kovasti ruumiinrakenteesta kiinni. Olen nyt normaalipainon ylärajalla (tosin keskimääräistä huomattavasti lihaksikkaampi eli aika "tiivis" paketti) ja käytän 27" farkkuja. Luultavasti muutama kilo tuosta pois, niin 26" menisi kevyesti päälle
Olen 172 cm ja painan 55 kg ja käytän koon 38 farkkuja (tuumissa se on ?) Minulla on leveä lantio.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 18:42"]
Se on kovasti ruumiinrakenteesta kiinni. Olen nyt normaalipainon ylärajalla (tosin keskimääräistä huomattavasti lihaksikkaampi eli aika "tiivis" paketti) ja käytän 27" farkkuja. Luultavasti muutama kilo tuosta pois, niin 26" menisi kevyesti päälle
[/quote]Hups, paino jäi laittamatta eli tällä hetkellä 68 kg ja uskoisin, että 26" farkut menisivät hyvin päälle 64-65 kiloisena.
täällä 181/65, käytän farkkuja koossa 28/36. pitäisi painaa varmaan 10 kiloa vähemmän, vaan mahtuisiko sittenkään... en usko, että tästä enää lantio paljoa kapenisi. ja koon 26/36 housuja ei ainakaan löytäisi mistään, parempi olla laihtumatta!
50kg. 53-kiloisena mahdun 27 tuuman farkkuihin. Täytyy tosin olla stretchiä, tai reidet eivät mahdu. En olisi alipainoinen, koska pituus vain 162cm, mutta turhan lihaksiton 50-kiloisena.
Veikkaan että 57, sillä 62-kiloisena käytin koon 28 farkkuja. Olen 169 cm pitkä.
Ei tarvitse arvuutella. Olen 158kg ja painan 51kg, farkut kokoa 26. Ja en ole luuranko näilä mitoillani ;)
Alle 50 kg. Muistini mukaan mahduin 16-vuotiaana koon 27 farkkuihin ja painoin ehkä 52 kg. Olen pätkä 165 cm. Nyt käytän kokoa 28 ja painan 60 kg. Eli lantio on leveä, enkä sille mitään voi.
Siinä n. 50-kiloisena minulla on ollut 26 tuuman farkkuja. Olen hukkapätkämittainen ja kapealanteinen.
Kaverilta sain just lahjaks tuota kokoa olevat. Mitat 166/62.
Hieman löysät ovat nyt. Olen 165/50kg ja käytän tuumakokoa 25. Mielestäni olen normaalipainossa mutta hoikka. Yhdet 26 koon housut on kaapissa tallessa raskausajalta, mutta niitten kanssa on pakko käyttää vyötä ja ovat hieman löysän näköiset.
Mulle menee 26-27" farkut olen 164cm/59kg. Kapea lantio kait sitten.
Lapsena olisi mennyt. Yläasteella koko oli 28, olin silloin ehkä 170 cm ja 55 kg. Minullakin on leveä lantio ja paksut reidet.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 10:54"]Mulle menee 26-27" farkut olen 164cm/59kg. Kapea lantio kait sitten.
[/quote]
Olen siis hyvinkin normipainoinen, persettä on ja nelikiloisen esikoisen alakautta synnyttänyt. En ole ajatellut että olisi pieni koko. Menee myös 34 koon housut.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2009 klo 13:51"]
vaikka olisin täysin aliravittu. Minulla on lantioLUUT, joita en ikinä saisi mahdutettua moiseen kokoon. Nyt koko on 31 ja olen hoikkarakenteinen.
[/quote]
Sama homma. Mulla on yhdet koon 29 (stretch!!!)farkut, joihin pystyn kyllä itseni pusertamaan, mutta ei niillä ole kovin kiva koko päivää olla. Harrastan siinä määrin liikuntaa, että rasvaprosentti ei ole ongelma, mutta koska minulla on lantioluiden lisäksi myös pakara- ja reisilihaksia, niin en usko, että haluaisin edes tietää, kuinka paljon keveämpi minun pitäisi olla, jotta voisin mahduttaa itseni normaalimittaiselle aikuiselle naiselle täysin älyttömään farkkukokoon. On varmaan kivemman näköistäkin, että ihmisellä on vähän muotoja, joitaniihin farkkuihin mahduttaa kuin, että sinne lahkeisiin sovitellaan pelkkiä luisia riukuja.
Olen 170 cm, 60 kg. Farkkukoko 26-27. Ihan aikuinen olen ja 3 lasta synnyttänyt, kilojakin on muutama liikaa (asettuvat kylläkin yläkroppaan).
Mulla on leveä lantio joten pienin koko mikä mulle on mahtunut oli 27, kun olin 169/50.