Arvioi: minkä painoisena mahtuisit 26 koon farkkuihin?
Kommentit (180)
Olen nyt 170cm ja painan 63kg. Vaikka kuinka paljon laihduttaisin, en ikinä mahtuisi 26 koon farkkuihin lantioluiden takia.
ja painan 48 kg. Juu rimpula olen, sukuvika!
ette varmaan synnytä noilla lantioilla..
Painaessani 54 kg mahduin sopivasti 29 tuuman farkkuihin. Nyt painan muutaman kilon enemmän, tuumakoko 29-30.
Mulla KAIKKI läski on perseen alueella, mutta vaikka rasvaprosentti olis ihan olematon, niin tuskin silti mahtuisin 26-tuumaisiin farkkuihin, elleivät olisi jotain superstretchiä.
Oletko kaksoisolentoni ? :)
Tuossa painossa 26 istui mullakin hyvin,
nyt valitettavasti tullut 3 kiloa lisää ja
ovat jo vähän epämukavat.
27 jää sitten vyötärökaistaleeseen inhottava rako selkään.
163/52
ja 26 farkkuja käytän
Tiesithän, että farkut pitäisi ostaa niin tiukkoina että hädin tuskin henki kulkee, koska ne löystyvät käytössä.
Muutama pari kokoa 29/30 meni venymisen vuoksi hukkaan juuri ennen kuin farkkukaupan myyjä kertoi
t. 55 kiloa, 27 tuumaa
Painaessani 54 kg mahduin sopivasti 29 tuuman farkkuihin. Nyt painan muutaman kilon enemmän, tuumakoko 29-30.
Mulla KAIKKI läski on perseen alueella, mutta vaikka rasvaprosentti olis ihan olematon, niin tuskin silti mahtuisin 26-tuumaisiin farkkuihin, elleivät olisi jotain superstretchiä.
alakautta normaalisti synnytin :). Nyt kun on "muutama" lapsi lisää ja painoa seitsemän kiloa enemmän, ei enää mene kuin 28 tai 29 tuuman farkut, mallista/merkistä riippuen.
mut ei haittaa. Nyt raskaana, joten kilot huimaa luokkaa, mutta mun leveäluisella rakenteella kroppani näyttää parhaimmalta n. 75-80 kiloisena, oon 170 pitkä. Teininä ja nuorena aikuisena painoin n. 60 kiloa, tissit oli minikokoiset kroppaan nähden, isot kylkiluut näkyi ja samoin lonkkaluut, olen aika leveälanteinen, A-mallinen ollut aina, niinkuin äitini ja mummonikin. Sopiva määrä kiloja tuo rinnat ja pehmeyttä kroppaan ainakin mulla. Lisäks tietty plussaa, jos 80 kiloisena käy salilla ja lenkkeilee, ei näytä yhtään löysältä.
Pienimmilläni olen aikuisena (tai siis kolmenkympin jälkeen, sitä aiempia mittoja en oikein muista) ollut 169cm ja 60kg, ja silloin olin kokoa 28. Silloin en olisi halunnut olla yhtään hoikempi, koska tykkään itsestäni eniten muodokkaana (myös perseen osalta, en vain rintojen) mutta en tiedä olisinko ollut virallisesti alipainoinen vai en koossa 26.
Itse olen kokoa 159 cm ja 46 kg. Ja yhden lapsen olen ihan alakautta synnyttänyt.
Vartalonmalli on poikamainen: kapea lantio ja leveät hartiat. Tosi epänaisellista mutta valitettavasti en ole itse saanut valita vartalonmalliani.
esim. Dieseleissä pitää olla koko 28. Ja neljä isoa lasta olen mualimaan putkauttanut.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2009 klo 13:47"]
Olisitko alipainoinen?
[/quote]
No en ole koskaan mahtunut, en edes alipainoisena teininä. Lantion luut ottavat vastaan.
Painan 64 kg ja 26" on useimmista merkeistä ja käyttämistäni malleista juuri sopiva.
Mutta eivät ne kaikki 26" tai edes 27" mahdu päälle, koska mulla EI ole pieni peppu ja joskus ei perse vaan mahdu farkkuihin. Jos ei jousta tarpeeksi oikeista kohdista, niin jää farkut ostamatta, sillä isommat koot ovat sitten liian isoja vyötäröltä.
Painan 57kg.